Zmarł_Jerzy_Turek ...

Data: 2010-02-15 09:55:10
Autor: MH

Data: 2010-02-15 10:24:01
Autor: mkarwan

Data: 2010-02-15 04:53:05
Autor: zbig

Data: 2010-02-15 14:30:14
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9a6db337-361b-4cf1-ab05-281cc938d614d27g2000yqn.googlegroups.com...
> Szkoda ... Bardzo lubiałem tego aktora.

Ja tego lubiłem.
Czy "lubiłem" to to samo co "lubiłem"?

Tak, mistrzu.
Lubiłem to to samo co lubiłem.
Przyganiał kocioł garnkowi.

Tobie trzeba tłumaczyć jak pasterz krowie na pastwisku?
On się pomylił, ja także bo nie zacytowałem dosłownie to co napisał.
On to zrozumiał, ty jak widać nie.

Data: 2010-02-15 09:10:06
Autor: zbig
Zmarł_Jerzy_Turek ...
On 15 Lut, 14:30, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Tobie trzeba t umaczy jak pasterz krowie na pastwisku?
On si pomyli , ja tak e bo nie zacytowa em dos ownie to co napisa .
On to zrozumia , ty jak wida nie.

No to ci wytłumaczę. Jeśli już posuwasz się do wytykania innym błędów,
postaraj się sam ich nie robić, bo wychodzisz zwyczajnie na głupka.
Próbując nieudolnie odwrócić kota ogonem stajesz się tym głupkiem
powtórnie.

Data: 2010-02-15 18:51:54
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:adc5edc5-4660-4ffe-957b-8cf83f3f237cd2g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Po pierwsze to nie wytknąłem, ale zapytałem w formie dość delikatnej.
Od kiedy to opisywanie stanu faktycznego jest odwracaniem kota ogonem?

MH zauważył swoją i moją pomyłkę, przyznał się do błędu
Błądzić zdarza się każdemu, tym bardziej jeśli może to być zwykła palcówka..
Umiejętnością jest przyznanie się do błędu, a to MH zrobił.
Ja tez się pomyliłem, MH to pewnie zauważył, a mimo to przyznał się do błędu.
Mojej pomyłki nie próbował wykorzystywać tak jak ty.
To co dla MH było proste okazało się za trudne dla ciebie.
Gdybym stosował twój sposób myślenia powinienem nazwać cię wtedy głupkiem.
Nie zrobiłem tego ponieważ obcy mi jest twój sposób myślenia.
Jeśli już mowa o głupkach to zastanów się czy sam nie robisz z siebie.

Data: 2010-02-15 12:30:25
Autor: zbig
Zmarł_Jerzy_Turek ...
On 15 Lut, 18:51, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo
cinews:adc5edc5-4660-4ffe-957b-8cf83f3f237cd2g2000yqa.googlegroups.com...

Po pierwsze to nie wytkn em, ale zapyta em w formie do delikatnej.
Od kiedy to opisywanie stanu faktycznego jest odwracaniem kota ogonem?

Gdybyś był delikatny, tobyś w ogóle nie komentował cudzych błędów,
zwłaszcza, że i tobie się one zdarzają.
Poza tym, nie byłeś delikatny, bo gdyby tak było, wysłałbyś na priv
stosowną informację.
A tak naprawdę, chciałeś go zdyskredytować, co ci się w pewien sposób
udało, bo błąd "lubiałem" jest dość kompromitujący a tłumaczenia kupy
się nie trzymają. Nie można wstawić "a" do tego wyrazu przez pomyłkę,
bo klawisz a jest odległy od tych, które są potrzebne do napisania
tego wyrazu.

Data: 2010-02-15 22:12:32
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:826f0624-3f92-40bc-88db-b9e1b6b03d57z26g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Nie wypowiadaj się za mnie i nie kłam.
Ja lepiej wiem od ciebie co chciałem zrobić, a co zrobiłem wystarczająco dokładnie opisałem.
Średnio inteligentny by zrozumiał, ty jednak nie potrafisz.

Data: 2010-02-15 13:17:28
Autor: zbig
Zmarł_Jerzy_Turek ...
On 15 Lut, 22:12, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:826f0624-3f92-40bc-88db-b9e1b6b03d57z26g2000yqm.googlegroups.com...

Średnio inteligentny by zrozumiał, ty jednak nie potrafisz.
Średnia inteligencja to stan, którego nie doświadczasz.
Za to w zgodnej opinii od lewa do prawa uważany jesteś za grupowego
głupka i tępawego kapusia.
Zacytuj choć jeden post, który temu przeczy.

Data: 2010-02-15 20:08:36
Autor: awe
Zmarł_Jerzy_Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlc292$jrl$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
uwazasz ze MH gdzies robil sobie palcowke? taka jak cvel? no prosze, to ja licze oszczegoly. byles przy tym?...a jesli tak to od dawna sie spotykacie? bo zapis LUBIALEM to nie jest zwykla palcowka
tylko poprawny zapis gwary ludowej
awe

Data: 2010-02-15 21:26:47
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlc5pk$heq$1news.onet.pl...
[...]

Wędrując po kraju czasami rozmawiam czasami z ludźmi z pozoru prostym.
Wcale nie rzadko wykazują się mądrością, której trudno szukać u wydawałoby się wykształconych ale przemądrzałych ludzi.
To nic, ze popełniają błędy językowe, któż z nas ich nie popełnia.
Jeśli mówią gwarą to czasami brzmi ona ciekawie i chętnie jej się słucha.

Data: 2010-02-15 22:10:59
Autor: awe
Zmarł_Jerzy_Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlcar0$brb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
to co mu wytykasz gware. nie widzialem zebys mial cos do gorala
awe

Data: 2010-02-15 22:15:03
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlccth$79b$1news.onet.pl...
[...]

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

Data: 2010-02-15 23:34:57
Autor: awe
Zmarł_Jerzy_Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlcdlf$i2p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
w ktorym miejscu
awe

Data: 2010-02-15 10:34:58
Autor: MH
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.000005e3.4b790beenewsgate.onet.pl...
> Szkoda ... Bardzo lubiałem tego aktora.

Ja tego lubiłem.
Czy "lubiłem" to to samo co "lubiłem"?
Masz rację !!  Zauważyłem błąd w momencie klikania "wyślij" ..

MH

Data: 2010-02-15 14:39:34
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.000005eb.4b791542newsgate.onet.pl...

> [...]

Ja tego lubiłem.
Czy "lubiłem" to to samo co "lubiłem"?

Masz rację !!  Zauważyłem błąd w momencie klikania "wyślij" ..

-- -- -- -
niemozliwe 2 bledy jednoczesnie
awe

Data: 2010-02-15 15:02:50
Autor: MH
Zmarł Jerzy Turek ...

> Masz rację !!  Zauważyłem błąd w momencie klikania "wyślij" ..
>
> MH

-- -- -- -
niemozliwe 2 bledy jednoczesnie
awe
==============

A gdzie ten drugi TUMANIE ?! Sie rwa jego ... internetowy Don Juan wpierdziela..

MH

Data: 2010-02-15 15:21:09
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.0000062c.4b79540anewsgate.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości

> Masz rację !! Zauważyłem błąd w momencie klikania "wyślij" ..
>
> MH

-- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -
ograniczony ciulu
1. popelniles dziadowski blad z "lubialem"
2. przez pomylke wyslales
no popatrz zdarza sie

awe

Data: 2010-02-15 15:32:47
Autor: MH
Zmarł Jerzy Turek ...

1. popelniles dziadowski blad z "lubialem"
2. przez pomylke wyslales
no popatrz zdarza sie

===========

"Przez pomyłkę" ???  A gdzieś się tego doczytał don ŻULJANIE ?!
Nie będę tłumaczył , boś za głupi , żeby pojąć. Kochasz PiS ??  No to weź się wyłącz , bo robisz im obciach !!

MH --

Data: 2010-02-15 15:40:21
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.0000062f.4b795b0fnewsgate.onet.pl...

1. popelniles dziadowski blad z "lubialem"
2. przez pomylke wyslales
no popatrz zdarza sie

===========

"Przez pomyłkę" ???  A gdzieś się tego doczytał don ŻULJANIE ?!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
kretynku LUBIALEM sam o tym napisales zacytuje

"Masz rację !!  Zauważyłem -- -- >błąd<-- -- - w momencie klikania "wyślij" ..

MH"
hue hue hue
awe

Data: 2010-02-15 16:27:52
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlbm33$3id$1news.onet.pl...
[...]

Odnoszę wrażenie, ze masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
Przecież wyraźnie napisał "w momencie klikania "wyślij"".
Nie przed kliknięciem, ale w momencie klikania.
Momentu klikania nie da się już zatrzymać i cofnąć.
Mógłby skasować list i ponownie wysłać, ale pomyłkę uznał za drobna więc tego nie zrobił.
Przyznał się do błędu, czego nie każdy tu w psp potrafi.
Więc o co masz do niego pretensję?

hue hue hue
Wyszło na to, ze sam się z siebie śmiejesz, z tego, ze nie zrozumiałeś tego co czytasz.
Raz na jakiś czas każdemu się to zdarza.

Data: 2010-02-15 19:25:53
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlbpr2$ejv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
to proste. nie popelnil bledu ortograficznego. on zapisal poprawnie swoja gware ktora jest bledna w stosunku do ogolnie przyjetego w jezyku polskim stosowania "lubic"...drugi blad polegal na tym iz nie  dochowal nalezytej starannosci i wyslal ten tekst.
awe

Data: 2010-02-15 19:28:45
Autor: logiznam1
Zmarł Jerzy Turek ...

> [...]

Wyszło na to, ze sam się z siebie śmiejesz, z tego, ze nie zrozumiałeś tego co czytasz.
Raz na jakiś czas każdemu się to zdarza.

NIEPRAWDA !!!  AWE jest NIEOMYLNY !!!  AWE nie śpi po nocach jak na "mendrca"
przystało , niczym Rejtan broni swe maleńkie marzenia i sny , jednocześnie
niedosypiając. Pluje na czasy swej młodości (to chyba było za komuny) ,
obwiniając oną za swoje porażki w innych czasach. Lufa z matmy (podobnoż
ekonomista) , bezrobotny ( bo kto inny ma tyle czasu na molędzenie na psp poza
kimś kto nie ma nic innego do roboty ?!) Noo , chyba że taką ma robotę ...
Podobno jest żonaty i dzieciaty... Niestety , czasu dla nich nie ma ..
Jest za to czas dla tych które kochał ... Oczywistaoczywistość tylko tutaj na
psp , gdzie owe niewiasty nie zaglądają. Bo dostałyby zajadów ze śmiechu..

Umiem przyznać się do błędu.. Awe i Klops - NIE !!  Był tu kiedyś jeszcze rAzor
, czy jakoś tam...  Ten sam team. Z Tobą również niejednokrotnie się nie zgadzam
, ale w tym przypadku owa niezgodność może stanowić podmiot wymiany
poglądów/argumentów.. MH

P.S. Odpuść sobie z tym wspieraniem i spamowaniem.. NUDNE !!

Data: 2010-02-15 19:54:39
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:485a.00000019.4b79925dnewsgate.onet.pl...

> [...]

poglądów/argumentów..

MH

P.S. Odpuść sobie z tym wspieraniem i spamowaniem.. NUDNE !!
MH ty jestes prosty chlop z jakiejs wioski i taka masz prymitywna mentalnosc. Zdradzilo cie te "LUBIALEM". Na konia, pewnie mowisz KUŃ. Zupelnie mnie to dziwi. To sie czulo, czuje i bedzie sie czulo.
Widze ze peoczyles moj komentarz do tego twojego LUBIALEM.
"
awe

Data: 2010-02-15 21:19:12
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
[...]

Różnice poglądów są czymś naturalnym. Rzecz w tym aby przekazywać informację a ich ocenę pozostawić tym którzy je przeczytają.
To czy będą one miały wpływ na zmianę ich podglądów czy nie to sprawa indywidualna każdego z nas.
Przekonywanie na siłę do jakiś poglądów na wzór kałeckiego, zgrzesia, kupy czy innych przynosi efekty odwrotne.

P.S. Odpuść sobie z tym wspieraniem i spamowaniem.. NUDNE !!

W sprawie kupy byłem dość długo cierpliwy. Za długo. Tym którzy go wspierają pokazuję z kim maja do czynienia. Bo chyba nie zdają sobie sprawy.
Z trollami takimi jak kupa najlepszą metodą to izolacja. Jeśli nie wierzysz, poszukaj i poczytaj jak postępować z trollami. Jestem w grupach dyskusyjnych chyba dłużej niż ty i nie jedno widziałem i czytałem. Jeśli znasz inne skuteczne rozwiązanie, chętnie je przyjmę.

W sprawie nadmiernej ilości nowych wątków moje działania mają na celu powrót do normalnej działalności psp. Jak psp może normalnie działać gdy codziennie zalewana jest setkami nowych wątków? Jedni to robią świadomie aby przesunąć na dalszy plan wątek który im się nie podoba. Inni dostają głupawki i wydaje im się, że informacje które przeczytali albo wymyślili będą ciekawe i nie można z nimi czekać. Dzisiaj takiej głupawki dostał konserwator. Codziennie ma ja kałecki i paru innych. Wielu jest takich, którzy rozpoczynają jeden maksymalnie dwa wątki dziennie i tych cenię. Pewnie mają więcej własnych przemyśleń czy informacji które znaleźli w necie ale przekazują nam tylko te, według ich najważniejsze. Do ich listów chętnie zaglądam. Kałecki rozpoczyna wiele wątków każdego dnia, ale wszystkie są w podobnym stylu, więc nie ma sensu do nich zaglądać.
Z moich codziennych zestawień wynika komu tak naprawdę zależy na normalnej działalności grupy, a komu tylko na zarzucaniu psp nowymi wątkami.
Możesz je prześledzić.

Data: 2010-02-15 22:09:58
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...
Z moich codziennych zestawień wynika komu tak naprawdę zależy na normalnej działalności grupy, a komu tylko na zarzucaniu psp nowymi wątkami.
Możesz je prześledzić.
-- -- -- -- -- -- -
konicznie nalezy je przesledzic...proponuje zbiorke aktywu w celu analizy wybitnej dzialalnosci mkarwana
awe

Data: 2010-02-15 22:13:30
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlccrk$72u$1news.onet.pl...
[...]

Na początek poddaj analizie swój mocz, organoleptycznie.

Data: 2010-02-15 23:14:03
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlce33$r3v$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

wole zebys sam mi go sprawdzil, mozesz organoleptycznie
awe

Data: 2010-02-16 09:50:17
Autor: mkarwan
Zmarł Jerzy Turek ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlcgl8$hh9$1news.onet.pl...
[...]

Brzydzisz się własnego moczu?
Poczytaj, może będzie ci to kiedyś potrzebne i wyjdzie na zdrowie.
Wiedzy nigdy nie jest za dużo.
http://www.ksiegarnia.meble.pl/zdrowie_i_wypoczynek/art926.html
http://www.psychotronika.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=163&Itemid=1
http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=73399

Data: 2010-02-17 23:49:32
Autor: awe
Zmarł Jerzy Turek ...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hldmd6$efs$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

gosciu co mi tu wyskakujesz z linkami jakbym o tym nie wiedzial...jednak to ze spijasz swoj mocz nie znaczy ze inni sa do tego zdolni. Poza tym mysle ze to ma negatywny wplyw na ciebie i wolalbym uniknac takich sytuacji. malo mi problemow?
awe

Data: 2010-02-15 17:05:51
Autor: Jadrys
Zmarł Jerzy Turek ...
W dniu 2010-02-15 09:55, MH pisze:
Szkoda ... Bardzo lubiałem tego aktora.

MH

Wielka szkoda.. No cóż,  nawet poziom polskiego aktorstwa spada.. Po smierci  R. Wilhelmiego, L. Niemczyka czy J. Turka na scenie pierwsze skrzypce zaczynają grać takie miernoty jak B. Linda...

Data: 2010-02-15 20:09:33
Autor: brat_olin
Zmarł_Jerzy_Turek ...

"MH" <logiznam@op.pl> wrote

Szkoda ... Bardzo lubiałem tego aktora.

Tez go b. lubilem.  Wielki aktor.  I na zawsze pozostanie w pamieci jako
skromny Jarzabek z najwiekszego polskiego filmu wszechczasow!

--
Smart questions to stupid answers

Zmarł_Jerzy_Turek ...