Zmarł Kaczyński :((

Data: 2016-01-30 05:19:51
Autor: Stachu Chebel
Zmarł Kaczyński :((
Niestety Bogusław. Reprezentant Prawidziwej Pasji i Kultury. Wielka szkoda :((

Data: 2016-01-30 14:25:11
Autor: zdumiony
Zmarł Kaczyński :((
W dniu 30.01.2016 o 14:19, Stachu Chebel pisze:
Niestety Bogusław. Reprezentant Prawidziwej Pasji i Kultury. Wielka szkoda :((

Teraz się obudziłe¶?

Data: 2016-01-30 18:29:05
Autor: Stachu Chebel
Zmarł Kaczyński :((
W dniu sobota, 30 stycznia 2016 14:23:19 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 30.01.2016 o 14:19, Stachu Chebel pisze:
> Niestety Bogusław. Reprezentant Prawidziwej Pasji i Kultury. Wielka szkoda :((

Teraz się obudziłe¶?

Niestety Tak.  Nie było mnie tutaj przez jaki¶ czas, na Dalekim Wschodzie niestety postać Pana Bogusława jest raczej mało znana. Dowiedziałem się dopiero po powrocie. Niestety, naprawdę żal..  Trudno jest znaleĽć w¶ród współcze¶nie znanych, osoby o tak wysokiej kulturze i pasji wobec kultury. Szkoda :((

Zmarł Kaczyński :((