Zmarł Marek Edelman.

Data: 2009-10-02 21:51:43
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
1922-2009

Data: 2009-10-02 13:15:52
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Data: 2009-10-02 22:19:48
Autor: cytryna
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> 1922-2009
>
> --
> Immortal silence gathers illusions inside...

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Stawiam na Icka Dikmana.

Data: 2009-10-02 22:21:59
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
cytryna pisze:

Stawiam na Icka Dikmana.

W okrągłą rocznicę "okrągłego" ?

matador.

Data: 2009-10-03 08:13:36
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
cytryna wrote:
On 2 Paź, 21:51, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Stawiam na Icka Dikmana.

-- -- -- -- -- --

'Jak oni szybko odchodza...'

Data: 2009-10-03 09:01:12
Autor: Slawomir Stoff
Zmarł Marek Edelman.

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha6q2g$1vi4$1newsread2.aster.pl...
cytryna wrote:
[...]

   ze juz nie wyrabiamy ich pokochac

   ar

Data: 2009-10-03 15:34:02
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
cytryna wrote:
[...]

I szkoda, ze jakos nie moga doczekac sie naszej prawdziwej wdziecznosci...

Data: 2009-10-02 22:20:43
Autor: Tzva Adonai
Zmarł Marek Edelman.
No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Data: 2009-10-02 13:30:58
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 22:20, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Nooo...ale ty bardziej pipku

Antenka

Data: 2009-10-02 22:24:57
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Tzva Adonai pisze:

Kiedyś mówiło się o takich jak ty - "smutas", znaczyło to o wiele więcej i gorzej niż jesteś w stanie sobie wyobrazić.

matador.

Data: 2009-10-03 07:36:10
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000c5.4ac6609bnewsgate.onet.pl...
No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Ale żądna gwałtu, stara łupa.

Przemek
--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-02 22:24:13
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Antenka pisze:
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

W życiu pewna jest tylko śmierć... Znaleźć sie może po Twoim zgonie, dorównujący pogardą i debilizmem Tobie osobnik, który napisze to samo.

Data: 2009-10-02 22:25:08
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Data: 2009-10-02 13:29:32
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Antenka

Data: 2009-10-02 22:31:35
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Antenka pisze:
On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

No wreszcie..Który następny?
Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Swoje już pozmywałaś?

Data: 2009-10-02 22:39:00
Autor: Grzegorz Z.
Zmarł Marek Edelman.
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:29:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Albo moĹźe twoja matka?

Data: 2009-10-02 22:48:30
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

--
Vic

Data: 2009-10-02 13:57:29
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 PaĹş, 22:48, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

--
Vic

Idź lepiej do kosmetyczki i maseczkę na twarz sobie zaserwuj. Zobacz
jak wyglądasz w tej porozciąganej bluzie?

Antenka

Data: 2009-10-02 23:12:16
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Idź lepiej do kosmetyczki i maseczkę na twarz sobie zaserwuj. Zobacz
jak wyglądasz w tej porozciąganej bluzie?

Ladnemu we wszystkim ladnie :)
A paskudzie?...

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:59:22
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Lorn пишет:
Wiesz najlepiej... Codziennie zerkasz w lustro... :>

I ty, Brutusie...?

--
Vic

Data: 2009-10-02 15:28:55
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 3 PaĹş, 00:12, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
VicAbarca pisze:

> I ty, Brutusie...?

Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Antenka

Data: 2009-10-03 00:33:48
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Pogratulowac dobrego samopoczucia mimo przeciwienstw...

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:34:24
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
VicAbarca pisze:

Lorn пишет:
Wiesz najlepiej... Codziennie zerkasz w lustro... :>
I ty, Brutusie...?
Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Po tapetowaniu czy przed?

Data: 2009-10-03 00:30:28
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

No widzisz, sam nie wiesz czy chciales go polizac po jajkach czy ugryzc...

R.

Data: 2009-10-03 00:37:20
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
raff pisze:
Lorn pisze:
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

Data: 2009-10-03 00:42:58
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Lorn пишет:
O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

To moze byc trudne, bo Antenka ma jajka ukryte gleboko :) O ile w ogole jajeczkuje... :)

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:45:30
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

To moze byc trudne, bo Antenka ma jajka ukryte gleboko :) O ile w ogole jajeczkuje... :)

Hmm... W sumie to by się zgadzało... Rozchwiany stan emocjonalny... Kwiatek przekwita. :>

Data: 2009-10-03 07:39:59
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

Jak się całe życie nic innego nie robi, bo się nie potrafi, to można nabawic się kompleksu.

Przemek

Data: 2009-10-03 00:03:50
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
Użytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Antenka

Data: 2009-10-03 15:13:38
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Mam taki bręcz i tak sobie bręcze, drucik.

No, ten co ci uszy trzyma. Wiemy.

R.

Data: 2009-10-03 15:35:13
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
Użytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Mam taki bręcz i tak sobie bręcze, drucik.

Przemek

  Chyba sie pomyliles.., nie bręczysz a ciagniesz!

Data: 2009-10-02 23:02:06
Autor: MH
Zmarł Marek Edelman.

No wreszcie..Który następny?

Zbytnią sympatią tej nacji nie darzę , czemu dawałem wyraz na psp niejednokrotnie.
Nie w tym rzecz. Zastanawiam się .. , prowokujesz , czy jesteś KATASTROFICZNIE
DURNYM MOHEROWYM BERETEM ??  Wygląda mi to na to drugie... Obym się mylił ...

MH

Data: 2009-10-02 14:16:47
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 23:02, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

DURNYM MOHEROWYM BERETEM ??  Wygląda mi to na to drugie... Obym się mylił ...

Kosmicznym beretem

Antenka

P.s. A co może mam płakać hm?

Data: 2009-10-02 23:41:28
Autor: MH
Zmarł Marek Edelman.

P.s. A co może mam płakać hm?

Róbta co chceta zgodnie z katolskim sumieniem. Na empatię wiem , że liczyć
raczej nie można.. Swojej radości też nie musisz ogłaszać całemu Światu ....

Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus (Żyd) ,

MH

Data: 2009-10-03 09:48:21
Autor: CYC
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd6ac480-10fd-48f0-9fb9-fcb8401a501fk4g2000yqb.googlegroups.com...
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Jednak jestes wrednym czlowiekiem . Taki typowy faszystowski menel a w zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

cyc

Data: 2009-10-03 01:33:11
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 3 Paź, 09:48, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:cd6ac480-10fd-48f0-9fb9-fcb8401a501fk4g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

A gdzie ty widzisz uśmiech hm? M. E. jest mi zupełnie obojętny. Nie
interesuję się losem innych nacji. Był stary - kiedyś musiał odejść.
Wszyscy umieramy: "To jedno jest pewne człowiecze, na pewno umrzesz".
( Eklezjasta). Kiedy umierają prawdziwi polscy bohaterowie, to aż tak
nie szlochasz, placzko. Kim zatem jesteś Cycu? Płaczką limitowaną?
Płaczką sterowaną? Płaczką "wybiórczą", żeby nie napisać "płaczką
wybiórczej"...

Antenka

P.s. Jego zachowanie na pogrzebie Geremka było bardzo zabawne.

Data: 2009-10-03 11:50:39
Autor: CYC
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:33582e8d-9253-4fb1-bd5d-03c76784f3b2a6g2000vbp.googlegroups.com...
On 3 Paź, 09:48, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

wybiórczej"...

Antenka

P.s. Jego zachowanie na pogrzebie Geremka było bardzo zabawne.

Tak bardzo gardze Toba i Twoja iscie faszystowska "moralnoscia ", ze nawet nie skomentuje tego zaklamanego , radiomaryjno-koltunskiego  "katolicyzmu" , mimo ,ze az zeby cierpna z ochoty  aby ukazac Ci Twoje  moralne szambo w jakim sie nurzasz a w ktorym widac tak dlugo juz przebywasz , ze nie czujesz jego smrodu

cyc

Data: 2009-10-03 11:52:48
Autor: Prawusek
Zmarł Marek Edelman.

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:ha6vk7$sre$1news.onet.pl...

> [...]

zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

Przecież to nie człowiek.

Data: 2009-10-02 13:57:25
Autor: Marek
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

"Podlosc to malo. To potwarz, egzemplifikacja nienawisci do Polski i
Polakow. Eksplozja dzikiego antypolonizmu, wrecz zydowskiej
nienawisci.
Jakze w tej sytuacji mamy potepiac antysemityzm ? Przeciwnie, w
obliczu tego
rodzaju wypowiedzi antysemityzm jawi sie jako moralny obowiazek nie
tylko
Polaka, ale kazdego uczciwego czlowieka. W tym Zyda. "

Krzysztof Ligeza , Opcja na prawo, kwiecien 2008.
Komentarz do wywiadu Marka Edelmana dla "Fakty i mity"

Data: 2009-10-02 15:30:20
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 22:20, "kaczkojeb" <kaczko...@pl.szuflandia> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:ha5kbh$ik2$1news.interia.pl...

> 1922-2009

A kto to był w ogóle i czy był za wprowadzeniem waluty EUR w Polsce czy
przeciw?

Nie on chciał szekle wprowadzić w Judeopolonii

Antenka

Data: 2009-10-02 21:56:12
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Przemek

Data: 2009-10-02 21:58:50
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Zaraz się zlecą. Niestety...

Data: 2009-10-02 22:02:13
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Zaraz się zlecą. Niestety...

Zaraz to tu sie Kupa zleci. Z manipulanctwem i tanim prowokatorstwem.

R.

Data: 2009-10-03 20:09:20
Autor: aprecjator
Zmarł Marek Edelman.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
> Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Zaraz się zlecą. Niestety...

a w czym on był lepszy od górnika który dziś zmarł ?

Data: 2009-10-02 22:00:05
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

A jednak "żyjesz" , gnido.

matador.

Data: 2009-10-02 22:02:52
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

A jednak "żyjesz" , gnido.

 Wesz miała nadzieję, że nie?

Przemek

Data: 2009-10-02 22:07:01
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:

 Wesz miała nadzieję, że nie?

Cienkościenną szafę posiadasz.

matador.

Data: 2009-10-02 22:16:18
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
[...]

Sam widzisz jaką cmentarną hieną zostałeś Kawecki...

matador.

Data: 2009-10-03 07:46:44
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Sam widzisz jaką cmentarną hieną zostałeś Kawecki...

Nie, nie widzę.

Przemek

Data: 2009-10-03 01:54:12
Autor: J-23
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:56, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
> [...]

przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych

Golodupki (ale tluste, vide Srawi), hop do kupki!

J-23 itede

Data: 2009-10-02 22:01:19
Autor: Grzegorz Z.
Zmarł Marek Edelman.
Dnia Fri, 02 Oct 2009 21:51:43 +0200, Lorn napisał(a):

1922-2009

Cześć Jego Pamięci.

Data: 2009-10-02 23:04:01
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
1922-2009

A mi sie podoba Ania Baranska.

Fajną dupke ma, o!

R.

Data: 2009-10-02 23:31:25
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
1922-2009

Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Data: 2009-10-02 14:33:38
Autor: Marek
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 23:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Lorn pisze:

> 1922-2009

Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Przestan bluznic...
Jaja sobie robisz, czy cooo...???

Data: 2009-10-03 00:01:45
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.

Lorn pisze:

1922-2009

Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Przestan bluznic...
Jaja sobie robisz, czy cooo...???

Dla mnie był bohaterem.

Data: 2009-10-02 23:34:45
Autor: Jerzy Tabortowski
Zmarł Marek Edelman.
Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Czym wielki mianowicie ??

Data: 2009-10-02 23:54:17
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.
Jerzy Tabortowski pisze:
Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Czym wielki mianowicie ??

A cóż można powiedzieć o wielkości człowieka  - Gandhiego,  Guevary, Bolivara, czy wreszcie Edelmana? Po prostu byli wielcy. Myślę że podstawą ich wielkości była bezinteresowność.

Data: 2009-10-02 23:55:19
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
jadrys pisze:
Jerzy Tabortowski pisze:
Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

Czym wielki mianowicie ??

A cóż można powiedzieć o wielkości człowieka  - Gandhiego,  Guevary, Bolivara, czy wreszcie Edelmana?

Wielką stopę mial.

R.

Data: 2009-10-03 17:28:59
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.
raff pisze:
jadrys pisze:
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Życiową? Nie sądzę, bardzo skromny człowiek.

Data: 2009-10-03 05:31:28
Autor: cirrus
Zmarł Marek Edelman.
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ha5sqd$19u$1news.onet.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Ghandi i Guevara, może jeszcze Matka Teresa?

--
stevep

Data: 2009-10-03 17:30:05
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.

Jerzy Tabortowski pisze:

[...]

I Teresa też oczywiście..

Data: 2009-10-04 05:18:12
Autor: cirrus
Zmarł Marek Edelman.
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Zapomniałeś o JPII. :)

--
stevep

Data: 2009-10-03 16:02:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Zmarł Marek Edelman.
A cóż można powiedzieć o wielkości człowieka  - Gandhiego,  Guevary, Bolivara, czy wreszcie Edelmana? Po prostu byli wielcy. Myślę że podstawą ich wielkości była bezinteresowność.

No, ten czerwony bandyta z Kuby szczególnie był wielki.

Data: 2009-10-03 17:30:18
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Nie sądzę żeby Fidel był wielki. On walczył przede wszystkim o władzę dla siebie, a to go wykreśla z panteonu "wielkich".

Data: 2009-10-02 23:39:34
Autor: sofu
Zmarł Marek Edelman.

Lorn pisze:
> 1922-2009

Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

--

Oj, tak! Będzie nam Go bardzo brakowało.
Płakałem łazami gdy sie dowiedziałem o Jego smierci.

sofu

Data: 2009-10-02 15:34:29
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 23:39, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:ha5rfb$qn6$2news.onet.pl...

> Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

> --

Oj, tak! Będzie nam Go bardzo brakowało.
Płakałem łazami gdy sie dowiedziałem o Jego smierci.

Najlepszy popis dał Edelman na pogrzebie Geremka

Antenka

Data: 2009-10-03 05:32:45
Autor: cirrus
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
[...]

Też kpił sobie z czyjejś śmierci?

--
stevep

Data: 2009-10-02 23:44:58
Autor: Ensitherum
Zmarł Marek Edelman.
sofu pisze:
Oj, tak! Będzie nam Go bardzo brakowało.

jak ślepej kiszki.

Data: 2009-10-03 00:00:42
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.

Lorn pisze:

[...]

Nie ma sensu kpić z czyjejś śmierci.

Data: 2009-10-03 00:07:00
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
jadrys пишет:
Nie ma sensu kpić z czyjejś śmierci.

Durnia nie przekonasz... Gdybys przekonal, to by znaczylo, ze duren nie jest durniem... a to niemozliwe... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:40:03
Autor: Ensitherum
Zmarł Marek Edelman.
jadrys pisze:
Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

czy miarą wielkości jest zakłamywanie historii narodu polskiego?

Data: 2009-10-02 23:59:17
Autor: jadrys
Zmarł Marek Edelman.
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Zmarł wielki człowiek! Cześć Jego pamięci!

czy miarą wielkości jest zakłamywanie historii narodu polskiego?

Nie to nie jest miarą. Nie sugerujesz chyba że Edelman coś fałszował?  Ja myślę że jego winna ( w waszych oczach) jest tylko taka że był Żydem.

Data: 2009-10-03 00:03:29
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
jadrys pisze:
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
[...]

jadrys... Zostaw. Niech sobie burek szczeka.

Data: 2009-10-03 00:17:17
Autor: Ensitherum
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
Niech sobie burek szczeka.

szczeka? od kogo przyswoiłeś retorykę rynsztoka. wielbicieli Edelmana?

Data: 2009-10-03 00:20:44
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Ensitherum pisze:
Lorn pisze:
Niech sobie burek szczeka.

szczeka? od kogo przyswoiłeś retorykę rynsztoka. wielbicieli Edelmana?

Nie... rAzor`a.

Data: 2009-10-03 11:55:57
Autor: ~heŽsk~
Zmarł Marek Edelman.

On Fri, 02 Oct 2009 21:51:43 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

1922-2009

 niech mu polska ziemie lekka bedzie. ciszej nad ta trumna.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006