Zmarł Marek Edelman.

Data: 2009-10-02 21:56:12
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Przemek

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-02 21:58:50
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Zaraz się zlecą. Niestety...

Data: 2009-10-02 22:02:13
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
1922-2009

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

Zaraz się zlecą. Niestety...

Zaraz to tu sie Kupa zleci. Z manipulanctwem i tanim prowokatorstwem.

R.

Data: 2009-10-03 20:09:20
Autor: aprecjator
Zmarł Marek Edelman.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
> Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Zaraz się zlecą. Niestety...

a w czym on był lepszy od górnika który dziś zmarł ?

Data: 2009-10-02 22:00:05
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:

Czyżby antysemicka hołota spała? Nikt jeszcze nie pluje na nieboszczyka?

A jednak "żyjesz" , gnido.

matador.

Data: 2009-10-02 22:02:52
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

A jednak "żyjesz" , gnido.

 Wesz miała nadzieję, że nie?

Przemek

Data: 2009-10-02 22:07:01
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:

 Wesz miała nadzieję, że nie?

Cienkościenną szafę posiadasz.

matador.

Data: 2009-10-02 22:16:18
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
[...]

Sam widzisz jaką cmentarną hieną zostałeś Kawecki...

matador.

Data: 2009-10-03 07:46:44
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Sam widzisz jaką cmentarną hieną zostałeś Kawecki...

Nie, nie widzę.

Przemek

Data: 2009-10-03 01:54:12
Autor: J-23
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:56, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał

> [...]

przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych

Golodupki (ale tluste, vide Srawi), hop do kupki!

J-23 itede

Zmarł Marek Edelman.