Zmarł Marek Edelman.

Data: 2009-10-02 13:15:52
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Data: 2009-10-02 22:19:48
Autor: cytryna
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> 1922-2009
>
> --
> Immortal silence gathers illusions inside...

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Stawiam na Icka Dikmana.

Data: 2009-10-02 22:21:59
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
cytryna pisze:

Stawiam na Icka Dikmana.

W okrągłą rocznicę "okrągłego" ?

matador.

Data: 2009-10-03 08:13:36
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
cytryna wrote:
On 2 Paź, 21:51, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Stawiam na Icka Dikmana.

-- -- -- -- -- --

'Jak oni szybko odchodza...'

Data: 2009-10-03 09:01:12
Autor: Slawomir Stoff
Zmarł Marek Edelman.

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha6q2g$1vi4$1newsread2.aster.pl...
cytryna wrote:
[...]

   ze juz nie wyrabiamy ich pokochac

   ar

Data: 2009-10-03 15:34:02
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
cytryna wrote:
[...]

I szkoda, ze jakos nie moga doczekac sie naszej prawdziwej wdziecznosci...

Data: 2009-10-02 22:20:43
Autor: Tzva Adonai
Zmarł Marek Edelman.
No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Data: 2009-10-02 13:30:58
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 22:20, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Nooo...ale ty bardziej pipku

Antenka

Data: 2009-10-02 22:24:57
Autor: matador
Zmarł Marek Edelman.
Tzva Adonai pisze:

Kiedyś mówiło się o takich jak ty - "smutas", znaczyło to o wiele więcej i gorzej niż jesteś w stanie sobie wyobrazić.

matador.

Data: 2009-10-03 07:36:10
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6c76.000000c5.4ac6609bnewsgate.onet.pl...
No wreszcie..Który następny?

Głupia cipa jesteś, wyprana z uczuć....

Ale żądna gwałtu, stara łupa.

Przemek
--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-02 22:24:13
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Antenka pisze:
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

W życiu pewna jest tylko śmierć... Znaleźć sie może po Twoim zgonie, dorównujący pogardą i debilizmem Tobie osobnik, który napisze to samo.

Data: 2009-10-02 22:25:08
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Data: 2009-10-02 13:29:32
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Antenka

Data: 2009-10-02 22:31:35
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
Antenka pisze:
On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

No wreszcie..Który następny?
Moze ty? Kto wie?

--
Vic

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Swoje już pozmywałaś?

Data: 2009-10-02 22:39:00
Autor: Grzegorz Z.
Zmarł Marek Edelman.
Dnia Fri, 2 Oct 2009 13:29:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On 2 PaĹş, 22:25, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

No wreszcie..Który następny?

Moze ty? Kto wie?

Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Albo moĹźe twoja matka?

Data: 2009-10-02 22:48:30
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

--
Vic

Data: 2009-10-02 13:57:29
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 PaĹş, 22:48, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Do garĂłw Vicka! Ale juĹź!

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

--
Vic

Idź lepiej do kosmetyczki i maseczkę na twarz sobie zaserwuj. Zobacz
jak wyglądasz w tej porozciąganej bluzie?

Antenka

Data: 2009-10-02 23:12:16
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Idź lepiej do kosmetyczki i maseczkę na twarz sobie zaserwuj. Zobacz
jak wyglądasz w tej porozciąganej bluzie?

Ladnemu we wszystkim ladnie :)
A paskudzie?...

--
Vic

Data: 2009-10-02 23:59:22
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Lorn пишет:
Wiesz najlepiej... Codziennie zerkasz w lustro... :>

I ty, Brutusie...?

--
Vic

Data: 2009-10-02 15:28:55
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 3 PaĹş, 00:12, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
VicAbarca pisze:

> I ty, Brutusie...?

Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Antenka

Data: 2009-10-03 00:33:48
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Antenka пишет:
Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Pogratulowac dobrego samopoczucia mimo przeciwienstw...

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:34:24
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
VicAbarca pisze:

Lorn пишет:
Wiesz najlepiej... Codziennie zerkasz w lustro... :>
I ty, Brutusie...?
Miało być... Wie najlepiej... Codziennie zerka w lustro :>

I widzę piękną kobietę :-P

Po tapetowaniu czy przed?

Data: 2009-10-03 00:30:28
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
Lorn pisze:
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

No widzisz, sam nie wiesz czy chciales go polizac po jajkach czy ugryzc...

R.

Data: 2009-10-03 00:37:20
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
raff pisze:
Lorn pisze:
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

Data: 2009-10-03 00:42:58
Autor: VicAbarca
Zmarł Marek Edelman.
Lorn пишет:
O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

To moze byc trudne, bo Antenka ma jajka ukryte gleboko :) O ile w ogole jajeczkuje... :)

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:45:30
Autor: Lorn
Zmarł Marek Edelman.
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
O czym piszesz? Antenkę lizać po jajkach? :>

To moze byc trudne, bo Antenka ma jajka ukryte gleboko :) O ile w ogole jajeczkuje... :)

Hmm... W sumie to by się zgadzało... Rozchwiany stan emocjonalny... Kwiatek przekwita. :>

Data: 2009-10-03 07:39:59
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał

Ale ty masz kompleks na punkcie garow, uuuuuuuuuuu...

Jak się całe życie nic innego nie robi, bo się nie potrafi, to można nabawic się kompleksu.

Przemek

Data: 2009-10-03 00:03:50
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
Użytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Antenka

Data: 2009-10-03 15:13:38
Autor: raff
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Mam taki bręcz i tak sobie bręcze, drucik.

No, ten co ci uszy trzyma. Wiemy.

R.

Data: 2009-10-03 15:35:13
Autor: HaMMeR
Zmarł Marek Edelman.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:
Użytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisał

Co tam bręczysz kopisto?

Mam taki bręcz i tak sobie bręcze, drucik.

Przemek

  Chyba sie pomyliles.., nie bręczysz a ciagniesz!

Data: 2009-10-02 23:02:06
Autor: MH
Zmarł Marek Edelman.

No wreszcie..Który następny?

Zbytnią sympatią tej nacji nie darzę , czemu dawałem wyraz na psp niejednokrotnie.
Nie w tym rzecz. Zastanawiam się .. , prowokujesz , czy jesteś KATASTROFICZNIE
DURNYM MOHEROWYM BERETEM ??  Wygląda mi to na to drugie... Obym się mylił ...

MH

Data: 2009-10-02 14:16:47
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 2 Paź, 23:02, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

DURNYM MOHEROWYM BERETEM ??  Wygląda mi to na to drugie... Obym się mylił ...

Kosmicznym beretem

Antenka

P.s. A co może mam płakać hm?

Data: 2009-10-02 23:41:28
Autor: MH
Zmarł Marek Edelman.

P.s. A co może mam płakać hm?

Róbta co chceta zgodnie z katolskim sumieniem. Na empatię wiem , że liczyć
raczej nie można.. Swojej radości też nie musisz ogłaszać całemu Światu ....

Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus (Żyd) ,

MH

Data: 2009-10-03 09:48:21
Autor: CYC
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd6ac480-10fd-48f0-9fb9-fcb8401a501fk4g2000yqb.googlegroups.com...
On 2 Paź, 21:51, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
1922-2009

No wreszcie..Który następny?

Antenka

Jednak jestes wrednym czlowiekiem . Taki typowy faszystowski menel a w zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

cyc

Data: 2009-10-03 01:33:11
Autor: Antenka
Zmarł Marek Edelman.
On 3 Paź, 09:48, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:cd6ac480-10fd-48f0-9fb9-fcb8401a501fk4g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

A gdzie ty widzisz uśmiech hm? M. E. jest mi zupełnie obojętny. Nie
interesuję się losem innych nacji. Był stary - kiedyś musiał odejść.
Wszyscy umieramy: "To jedno jest pewne człowiecze, na pewno umrzesz".
( Eklezjasta). Kiedy umierają prawdziwi polscy bohaterowie, to aż tak
nie szlochasz, placzko. Kim zatem jesteś Cycu? Płaczką limitowaną?
Płaczką sterowaną? Płaczką "wybiórczą", żeby nie napisać "płaczką
wybiórczej"...

Antenka

P.s. Jego zachowanie na pogrzebie Geremka było bardzo zabawne.

Data: 2009-10-03 11:50:39
Autor: CYC
Zmarł Marek Edelman.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:33582e8d-9253-4fb1-bd5d-03c76784f3b2a6g2000vbp.googlegroups.com...
On 3 Paź, 09:48, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

wybiórczej"...

Antenka

P.s. Jego zachowanie na pogrzebie Geremka było bardzo zabawne.

Tak bardzo gardze Toba i Twoja iscie faszystowska "moralnoscia ", ze nawet nie skomentuje tego zaklamanego , radiomaryjno-koltunskiego  "katolicyzmu" , mimo ,ze az zeby cierpna z ochoty  aby ukazac Ci Twoje  moralne szambo w jakim sie nurzasz a w ktorym widac tak dlugo juz przebywasz , ze nie czujesz jego smrodu

cyc

Data: 2009-10-03 11:52:48
Autor: Prawusek
Zmarł Marek Edelman.

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:ha6vk7$sre$1news.onet.pl...

> [...]

zasadzie menelowa .Tfu !!.
Kim trzeba byc aby cieszyc sie ze smierci czlowieka ? .

Przecież to nie człowiek.

Zmarł Marek Edelman.