[OT] Zmarł Religa

Data: 2009-03-08 23:30:34
Autor: skippy
[OT] Zmarł Religa
[*]

Data: 2009-03-09 00:15:21
Autor: Jan Werbiński
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gp1h20$ldt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[*]

Moja babcia też zmarła kilka lat temu. Zapomniałem o tym napisać na grupę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-09 08:22:44
Autor: johnny
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "Jan Werbiński" alias Kowalski:

Moja babcia też zmarła kilka lat temu. Zapomniałem o tym napisać na grupę.

A co Szanowna Babcia, prócz robienia lodów Dziadkowi, umiała robić?

Zdroofka Johnny

Data: 2009-03-09 08:28:09
Autor: Agaton
[OT] Zmarł Religa
johnny pisze:

A co Szanowna Babcia, prócz robienia lodów Dziadkowi, umiała robić?

Szarlotkę.

Data: 2009-03-09 08:38:27
Autor: Jan Werbiński
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości news:gp2ge9$h82$1news.wp.pl...
johnny pisze:

A co Szanowna Babcia, prócz robienia lodów Dziadkowi, umiała robić?

Szarlotkę.

Nie zawaliłaby okazji do reformy służby zdrowia

Data: 2009-03-09 09:41:51
Autor: Lech Dubrowski
[OT] Zmarł Religa

Użytkownik "skippy"
[*]

Nie wiem jakim byl chirurgiem, ale jako minister nie wyroznil sie niczym po za frontalnym atakiem na doktora G.

Leszek

Data: 2009-03-09 09:57:00
Autor: flower
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "skippy"
> [*]

Nie wiem jakim byl chirurgiem, ale jako minister nie wyroznil sie niczym
po
za frontalnym atakiem na doktora G.

....który ma tylko kilkadziesiąt zarzutów.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-09 10:16:54
Autor: Lech Dubrowski
[OT] Zmarł Religa
...który ma tylko kilkadziesiąt zarzutów.

Zarzuty to sprawa sadu. On zaatakowal go jako bylego podwladnego, ktory nie zrobil czegos jak Religa chcial

Leszek

-- "Żałuj za dowcipy, synu!"
  Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-09 10:54:30
Autor: pluszowy miś
[OT] Zmarł Religa

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:gp2mts$d2s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

co nie zmienia faktu, że ten doktor G ma kilkanaście zarzutów.... jest więc człowiekiem jakim jest i wychodzi na to, że zachowanie Religi w stosunku do niego było uzasadnione... pozdr :)

ps. są ludzie, którzy nie zauważą góry, mimo że mają ją przed sobą.... pozdr :)

Data: 2009-03-09 11:32:29
Autor: dekazzze
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> napisał w wiadomości news:gp2pd3$1du$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

bardziej rozumiem krytykę dra Gie przez innego lekarza szczególnie wybitnego fachowca niż przez takiego ludzkiego śmiecia jak Zero, jednak z drugiej strony mam bardzo  mieszane uczucia w związku z przypadkami z rodziny jak również innego przypadku z poza rodziny na temat kopert i innych prezentów dla doktora R, jakie otrzymywał w Zabrzu... w świetle tego, nie powinien rzucać kamieniem. Czystego lekarza to chyba nie sposób znaleźć i z niewielkim niebezpieczeństwem oskarżenia kogoś niewinnego można uogólnić, że każdy brał lub bierze.

pzdr,
dkzzzzzzz.

Data: 2009-03-09 12:42:57
Autor: Lech Dubrowski
[OT] Zmarł Religa
[...]

Caly personel szpitalny bierze prezenty bo ludzie daja. Ja nie daje bo mnie niestac

Leszek

pzdr,
dkzzzzzzz.

Data: 2009-03-09 13:44:53
Autor: Agaton
[OT] Zmarł Religa
Lech Dubrowski pisze:

Caly personel szpitalny bierze prezenty bo ludzie daja. Ja nie daje bo mnie niestac

Tak się składa, że syn mojej siostry był operowany przez Pana G. Operacja unikatowa (bardzo rzadki przypadek). Nie było żadnych dodatkowych kosztów, ani nawet sugestii. Przdłużył mu życie o dobre kilka lat. Żył po operacji ok. 10 lat i był czynny zawodowo. Wcześniej, w Krakowie dawano mu dwa - trzy tygodnie życia.

Data: 2009-03-09 14:02:10
Autor: dekazzze
[OT] Zmarł Religa
Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości news:gp3305$l$1news.wp.pl...
Lech Dubrowski pisze:

[...]

akurat doktor G to była sprawa skrajnie polityczna, Zero - śmieć ludzki lansował się w mediach.

pzdr,
dkzzzzzzzz.

Data: 2009-03-09 14:39:06
Autor: Lech Dubrowski
[OT] Zmarł Religa
akurat doktor G to była sprawa skrajnie polityczna, Zero - śmieć ludzki lansował się w mediach.

A teraz sam musi tlumaczyc sie w prokuraturze z ujawniania materialow ze sledztw w trakcie ich trwania. To jest przestepstwo i on jako prokurator o tym wie

Leszek

pzdr,
dkzzzzzzzz.

Data: 2009-03-09 14:58:57
Autor: flower
[OT] Zmarł Religa

> [...]

sledztw w trakcie ich trwania. To jest przestepstwo i on jako prokurator o

Sąd Dyscyplinarny ma na ten temat inne zdanie:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Cwiakalski-blednie-postawil-zarzuty-Ziobrze,wid,10766264,wiadomosc.html?ticaid=17a37&_ticrsn=3

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-09 15:10:59
Autor: Jerzy Olszewski
[OT] Zmarł Religa
dekazzze pisze:

[...]

Dodaj, dla ścisłości, że wśród Twoich znajomych.

Ogólnie apeluję o zamknięcie tego tematu.

Data: 2009-03-09 19:28:39
Autor: NY
[OT] Zmarł Religa
[*]