Zmarl aktor David Carradine

Data: 2009-06-04 23:14:18
Autor: awe
Zmarl aktor David Carradine
Data: 2009-06-04 21:45:39
Autor: Mariusz Merta
hmmmm, troche mi go szkoda...
nawet go lubilem, choc kunszt aktorski, moim zdaniem niezly...
co do sztuk walki nie jestem ekspertem w tej dziedzinie wiec sie nie
wypowiadam, podejrzewam ze na niniejszej liscie zaraz zabiora glos
duuuuzoooo lepiej zorientowani znawcy tegoz wiec spoko...
ciekawi mnie co pan tzvel w tej materii powie, juz kiedys zabieral
glos w sprawie "geniuszu japonskiego" w prownaniu z chinami ale mo
cosik nie wyszlo...ciekawi co powie o ile cos powie i ciekawe jak
wplacze do tego zydow ;-))))
Mariusz Merta

Data: 2009-06-05 07:09:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
hmmmm, troche mi go szkoda...
piątek, 5 czerwca 2009 06:45. carbon entity 'Mariusz Merta' <gumisiu1@wp.pl>

nawet go lubilem, choc kunszt aktorski, moim zdaniem niezly...
co do sztuk walki nie jestem ekspertem w tej dziedzinie wiec sie nie
wypowiadam

Jeden z niewielu aktorów sztuk walki, który był autentycznym mistrzem
kung-fu (tylko Jet Li i Jackie Chan mogą się w tym z nim porównywać).
Bezpośredni uczeń m.in. Bruce'a Lee, który zresztą był pomysłodawcą serialu
"Kung-Fu".

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-04 23:28:14
Autor: awe
Zmarl aktor David Carradine

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h09dec$1ap$1news.onet.pl...
http://movies.yahoo.com/news/movies.ap.org/actor-david-carradine-found-dead-bangkok-ap

-- -- -- -- --
wlasciwie to sie powiesil
awe

Data: 2009-06-05 05:14:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zmarl aktor David Carradine
czwartek, 4 czerwca 2009 23:28. carbon entity 'awe'
<fakej2345@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Jestem wstrząśnięty. Dla mnie był ideałem, który wpłynął między innymi na to, że wróciłem do
praktyki Kung-Fu. Niepowetowana strata dla świata sztuk walki.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-05 10:46:17
Autor: awe
Zmarl aktor David Carradine
Generalnie nie lubilem filmow w ktorych wystepowal ale bardzo podobal mi sie w Kill Bill
awe

Zmarl aktor David Carradine