Zmarł były prezydent Polski.

Data: 2014-05-26 07:11:42
Autor: WW
Zmarł były prezydent Polski.
Witam

Wczoraj zmarł były prezydent Polski, gen, Wojciech Jaruzelski.
Tak jak poprzednio, powinno się ogłosić dzień żałoby narodowej, jak każdemu prawnie wybranemu prezydentowi Polski się należny.

Z wyrazami najgłębszego szacunku dla generała.
WW

Data: 2014-05-26 09:24:30
Autor: Fritz
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lluief$spg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Buaahhaahhaaa.
Nasz straszne rozdwojenie jaźni, wszak ten zbrodniarz jest winien tego wszystkiego, co tu tak teraz krytykujesz, jako ojciec chrzestny tego kurewskiego, sprzedajnego i niewolniczego systemu...

Data: 2014-05-26 17:21:00
Autor: Aleksander
Zmarł były prezydent Polski.
Hm , to znaczy się Generał powinien rozpędzić na trzy wiatry całą solidarność, i niedopuścić do obalenia komuny, tak z twojej wypowiedzi wynika.
A że dopuścił to jest zbrodniarz i dziś miliony cierpią za niego??  ale te miliony tak chciały, to jak w końcu????
Tu się zgadzam, dzisiaj wszyscy wiedzą, że błędem było dopuścić kapitalizm do Polski, to był największy błąd,  gdybyśmy  nadal mieli socjalizm, żylibyśmy wszyscy szczęśliwie, nie było by bezdomnych, bezrobotnych, żebrających,  głodujących , itp.
  Ale mimo to pamiętać należy , że to co zrobił generał, zapobiegło wojnie , takiej jak dziś ma Ukraina, ocaliło wiele istnień ludzkich, to była sztuka, by bezkrwawie zmienić system, oddać władzę.

Alx

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2014-05-26 19:57:39
Autor: Fritz
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53835be1$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
Hm , to znaczy się Generał powinien rozpędzić na trzy wiatry całą solidarność, i niedopuścić do obalenia komuny, tak z twojej wypowiedzi wynika.

Kurwa, człowieku, ogarnij się! Przecież ten zbrodniarz to zrobił, z inicjatywy Geremka, bo niezależni Polacy zaczęli w regionach przejmować władzę i zagrażali SBeckiej agenturze w Solidarności. Kto ci do głowy nasrał? Jaką komunę i kto obalił? Komuna przejeła Polskę na własność w 1989 roku i przehandlowała, a teraz jej resortowe dzieci dalej się pasą kosztem zniewolonego polskiego narodu...

A że dopuścił to jest zbrodniarz i dziś miliony cierpią za niego??  ale te miliony tak chciały, to jak w końcu????

Ogarnij się jeszcze raz ci mówię. Do czego ten zbrodniarz dopuścił? Dopuścił do koryta swoją agenturę, z którą zasiadł do biesiadnego stołu, jak już wytrzebił niezależnych Polaków z SAolidarności, zniechęcił i wygnał za granicę, po latach represji i stagnacji zbrodniarze zagarnęli Polskę na własność. Nie nazywaj agentury kiszczakowskiej Solidarnością. Solidarnośąć została spacyfikowana i rozwiązana 13 grudnia 1981 roku...

[...]

To ten zbrodniarz, ojciec chrzestny tego dzisiajszego, kurewskiego kapitralizmu jako pierwszy sprzedał Polskę, i z dnia na dzieć z komunistów stali się kapitalistami... Ogarnij się...
[...]

Zapobiegł wojnie, buahaha!! Ten zbrodniarz napadł na Polaków, by SBeków utrzymać u władzy i ich resortowe dzieci. A przecież mógł oddać władzę Polakom, bez jednego wystrzału...

Data: 2014-05-26 20:16:51
Autor: u2
W dniu 2014-05-26 19:57, Fritz pisze:
A przecież mógł oddać władzę Polakom, bez jednego wystrzału...

no przeciez wam niemieckim cwelom oddal, zle tobie niemiecki cwelu ?:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-26 20:52:41
Autor: Fritz
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53838513$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-26 19:57, Fritz pisze:
A przecież mógł oddać władzę Polakom, bez jednego wystrzału...

no przeciez wam niemieckim cwelom oddal, zle tobie niemiecki cwelu ?:)

Nie talmudyzuj syjonisto, wam syjonistom oddał, PO tym, jak na nas Polaków napadł, skrępował i zniewolił na wieki...

Data: 2014-05-26 20:54:24
Autor: u2
Zmarł były prezydent Polski.
Data: 2014-05-26 21:01:25
Autor: Fritz
Zmarł były prezydent Polski.
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53838ddf$0$2234$65785112news.neostrada.pl...
piekny dzien !

http://naszeblogi.pl/46762-za-krew-przelana-pieklo-cie-pochlonie

Osrańcy syjoniści mącą na swoich blgach... Oczywiście, że Jaruzelski walczył
o ich wolność i wywalczył wolność dla siebie i swojej agentury, kosztem
naszej, Polaków niewoli... Wy gnidy macie swoją wolność, my ją dopiero
wywalczymy...

Data: 2014-05-27 15:16:49
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:53835be1$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
Hm , to znaczy się Generał powinien rozpędzić na trzy wiatry całą solidarność, i niedopuścić do obalenia komuny, tak z twojej wypowiedzi wynika.

Przecież całe życie poświęcał się temu celowi. Gdyby nie upadek Muru Berlińskiego, pozostałby prezydentem PRL może i do dziś...

Data: 2014-05-28 00:31:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
 wrote:

[...]

Mi się niedawno śniło, że PRL istnieje do dzisiaj, prezydentem jest... Jacek Kuroń i są wieloletnie kolejki do założenia internetu. Idę sobie ulicą, a tu przeszukuje mnie SB (w łagodniejszej formie, bo bez bicia -- - bo wiadomo kto rządzi) i zabiera mi nielegalny smartfon.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-05-28 02:31:46
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 00:31 Jakub A.  Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

 wrote:

[...]

A białe myszki jak często ci się śnią?  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 07:43:12
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.05.2014 00:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
  wrote:

[...]

Teraz nie ma takiej potrzeby...
Idąc ulicą jesteś sfotografowany wielokrotnie, powiązany z peselem, pinami, nipami etc. Władza wie już o Tobie wszystko.
Teraz nie ma potrzeby, żeby spisywać z dowodu osobistego, który w PRL-u był wystarczającym do wszystkiego dokumentem.

Takie czasy mi się nie śniły, czytając Orwella kpiłem, że faceta poniosło.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-28 11:57:23
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:lm33n9$bur$4node2.news.atman.pl...
wrote:

[...]

Nie przymierzając, taka polska Białoruś? To miało się nazywać PRL-bis.

Data: 2014-05-26 11:11:03
Autor: leming.show
Zmarł były prezydent Polski.
użytkownik WW napisał:
Witam

Wczoraj zmarl byly prezydent Polski, gen, Wojciech Jaruzelski.
Tak jak poprzednio, powinno  ....

Juz sam stopien wojskowy powinien zapalic ci lampke. Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

To zwykly slugus od komucha, a ze skopal dupe zydom, no coz, zydokomuna to 2 zwalczajace sie opcje.

Data: 2014-05-26 12:19:00
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 20:11:03 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik WW napisał:

> [...]

To zwykly slugus od komucha, a ze skopal dupe zydom, no coz, zydokomuna to 2 zwalczajace sie opcje.

Jaki z niego "antysemita" ?
Wywalil Żydów, ktorzy chlali za zwyciestwo Izraela w wojnie 7-dniowej, bo przestali byc uzyteczni dla GRU.

Data: 2014-05-26 21:39:45
Autor: the_foe
użytkownik WW napisał:

[...]

W ZSRR powstałą paranoja antysemicka, bo Izrael perfekcyjnie wykorzystał wady systemów pzreciwlotniczych produkcji radzieckiej. Nie były one przystosowane do egipskich upałów wiec eksperci radzieccy wprowadzili inną procedurę ich uzywania. Izrael ją znał, choc była tajna. Sowieci nie bawili się w drobiazgowe dochodzenie, po prostu pozbyli się Zydów z wojska.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-26 12:49:25
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 21:39:45 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2014-05-26 21:19, Marek pisze:

> W dniu poniedzia�ek, 26 maja 2014 20:11:03 UTC+2 u�ytkownik lemin...@gmail.com napisa�:

>>> Witam

> Jaki z niego "antysemita" ?

> Wywalil �yd�w, ktorzy chlali za zwyciestwo Izraela w wojnie 7-dniowej, bo przestali byc uzyteczni dla GRU.

W ZSRR powsta�� paranoja antysemicka, bo Izrael perfekcyjnie wykorzysta� wady system�w pzreciwlotniczych produkcji radzieckiej. Nie by�y one przystosowane do egipskich upa��w wiec eksperci radzieccy wprowadzili inn� procedur� ich uzywania. Izrael j� zna�, choc by�a tajna. Sowieci nie bawili si� w drobiazgowe dochodzenie, po prostu pozbyli si� Zyd�w z wojska.

-- @foe_pl

Czyli nie bylo tam "ANTY- SEMITYZMU".
Tylko taktyka sowiecka.
Won psiejuchy do budy !

Data: 2014-05-26 21:42:49
Autor: u2
W dniu 2014-05-26 21:39, the_foe pisze:
[...]

kazde dziecko w rosji wie, ze bombe atomowe w rosji zbudowaly zydki. pozbycie sie zydkow z armii mogloby sie okazac zgubne dla puty:)

Data: 2014-05-26 20:14:18
Autor: Fritz
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:88d2512a-dfc5-48ba-8cc1-1f8bc51c35c9googlegroups.com...
użytkownik WW napisał:
[...]

Skopał? Żeby im POtem dać niepodzielną władzę nad Polakami, PO tym, jak na Polaków napadł i nas skrępował?

Data: 2014-05-27 08:46:36
Autor: WW
W dniu 2014-05-26 20:11, leming.show@gmail.com pisze:
 Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

Został wybrany przez zgodnie z ówczesnym prawem i podważanie dziś tego wyboru nam nie przystoi. Poza tym pozostają konsekwencje prawne!
Jeśli dziś odmówimy mu legalności prezydentury, co z prawem?
Jako prezydent, podpisał tysiące dokumentów i nominacji, które dziś należało by uznać, zgodnie z Twoim tokiem myślenia, za nieważne.
W efekcie wszystkie np. wyroki wydane przez nominowanych przez niego sędziów są nieważne!
Ogarniasz konsekwencje?

  Był prezydentem Polski.
Śmierć byłego prezydenta Polski jest czczona w określony sposób: żałoba narodowa, pogrzeb z honorami, wywieszenie flag.
Tak być powinno po śmierci każdego prezydenta!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2014-05-27 15:50:36
Autor: miś z okienka

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ówczesne prawo w Polsce było prawem okupacyjnym. Jaruzelski został wybrany prezydentem przez okupacyjny twór nazwany PRL.

Data: 2014-05-27 18:30:26
Autor: WW
W dniu 2014-05-27 15:50, miś z okienka pisze:

[...]

wybrany prezydentem przez okupacyjny twĂłr nazwany PRL.

Nie.
Była to ogólna zgoda "okrągłego stołu" - wszyscy się na to zgodzili.

Data: 2014-05-27 19:02:35
Autor: Roman Rumian
Zmarł były prezydent Polski.
W dniu 2014-05-27 18:30, WW pisze:
(...)
Nie.
Była to ogólna zgoda "okrągłego stołu" - wszyscy się na to zgodzili.

Uściślijmy: "wszyscy" oznacza rządzącą bandę zainstalowaną przez sowieckie czołgi, plus wybrani przez generała Kiszczaka kolaboranci z tak zwanej "demokratycznej opozycji".

Słowem, wybrał się generał razem ze swoimi agentami, mamiąc naród demokratycznym teatrem o nazwie "okrągły stół " i "częściowo wolne wybory".

Roman Rumian

Data: 2014-05-27 20:19:31
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:lm2gfu$v3p$1news.agh.edu.pl...
[...]

No właśnie, a ten WW sądzi, że kupimy tą jego bajkę o dobrym generale.

MW

Data: 2014-05-28 02:24:35
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:19 Mark'Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Wolno mu się nawet modlić do niego, ale nienajlepiej to o nim świadczy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 12:00:09
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xgjne90h50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Cóż to Pietrzykowski? Czyżbyście zwątpili w jaruzelskie zbawienie?
(Ojciec Redaktor byłby niepocieszony)

Data: 2014-05-29 03:15:26
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 12:00 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie czytałeś kretynie wiadomości, którą przytaczałem, że gienierał  spowiadał się nie mając świadomości?  '<
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 21:19:53
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xglkf0ja50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie czytałeś

Ależ czytam i to uwaznie, i wnioskuję z tego, że już nie wierzysz w jaruzelskie zbawienie.

Data: 2014-05-31 04:23:47
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:19 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A ty wierzysz w sztuczną mgłę kretynie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-31 14:51:15
Autor: miś z okienka

[...]

Wolałbym po stokroć uwierzyć w smoleński zamach, niż w jaruzelskie zbawienie. Jeśli ktoś ginie w domu znanego mordercy, to moralnym obowiązkiem rodziny jest podejrzewać głównie jego. To jest ludzkie niezaleznie od tego, czy te podejrzenia wydają komuś racjonalne, czy nie.
Wiara w jaruzelskie gówno jest wiarą we własne gówno. Bo jeśli stan wojenny był potrzebny, to po co był ten Sierpień? Można zrozumieć komucha, którego Jaruzelski uratował od wstydu i potępienia, bo to też jest ludzkie. Nie rozumiem człowieka, który pochwala swojego prześladowcę, tłumaczy się za niego i tak dalej. To już nie jest człowiek, ani nawet komuch - to ludzka szmata.

Data: 2014-06-01 03:00:19
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 14:51 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To wierzysz kretynie w jaruzelskie zbawienie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-01 22:17:11
Autor: miś z okienka

[...]

Dotąd starałem się tobie nie ubliżać. Teraz powiem ci szmato, że zdewociały ludek smoleński to Himalaje w porównaniu z końcowym produktemn michnikowszczyzny, którego jesteś egzemplarzem. I nie ważne Pietrzykowski, czy ty to gówno jeszcze czytujesz, czy może przeniosłeś się na jakieś jego klony - zmiany w mózgu stają się nieodwracalne już po kilku latach lektury. Być może kiedyś byłeś inteligentnym człowiekiem, który miał swoje zdanie i potrafił je bronić. Jeśli tak, to długotrwały pobyt w GazoWni odebrał ci resztki tożsamości i wiary we własne przekonania. Nic dziwnego, że twoje argumenty wieńczą zwykle inwektywy (nawet ich asortyment zawęził się ostatnio do paru wyświechtanych słów).

Data: 2014-06-02 02:10:21
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 22:17 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Jesteś prymitywnym idiotą.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 20:33:21
Autor: Joschi
"Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lm2gfu$v3p$1news.agh.edu.pl...
[...]

Wszystko się zgadza, Kiszczak także obsadził agentów kaczorów przy swoim
biesiadnym stole...

Data: 2014-05-27 23:23:25
Autor: miś z okienka
[...]

Akurat o to, że naród dał się oszukać nie można winić okupanta - to jego zbójeckie prawo. Winić należy tych, którzy pomagając okupantowi widzieli w tym własne korzyści (popularni działacze zwiazkowi, katoliccy hierarchowie).

Data: 2014-05-27 20:18:44
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm2ej6$17p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przestałbyś juz wciskac nam tu kit. O czym ty weteranie pzpr-owski bredzisz? Od kiedy to jakiś stół decydował kto ma być prezydentem?

MW

Data: 2014-05-28 10:20:17
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lm2l20$pi9$7news.albasani.net...

[...]

Właśnie sam bredzisz, bo weterani pzpr-owskie rządzili i rządzą zniewoloną
Polską...

Data: 2014-05-27 23:31:36
Autor: miś z okienka
[...]

Okrągły Stół był inicjatywą zorganizowaną przez okupacyjną władzę (konkretnie w lokalu operacyjnym ówczesnego aparatu policyjnego). To tak, jakby Jaruzelski wybrał się sam przy pomocy wcześniej ustawionych osób.

Data: 2014-05-28 08:58:33
Autor: Chiron
[...]

Legalizm państwowy, na ktĂłry się powołujesz (choć tego pojęcia nie uĹźyłes- jednak tylko w tym kontekście Twoja wypowiedĹş ma sens) jest przecieĹź sam w sobie bez zarzutu. Choć jego twĂłrcy- Rzymianie- z pogardą odrzucali całą swoją etruską historię, gdzie teĹź byli potęgą- a okres krĂłlĂłw (etruski) raczej  był przez nich przemilczany. Historię swoją woleli liczyć od Republiki.
Ty przywołujesz legalizm państwowy- i nawołujesz, żeby ci, co czują się patriotami go stosowali. Jednak druga strona- ta banda okupująca Polskę od ponad 50 lat zasad nie ma żadnych i śmieje się z tego. W drugą stronę- żeby nie wiem co- ta banda nigdy nie uzna takich zasad, które w danym momencie okażą się nie po jej myśli.
Do czego więc prowadzi Twoje rozumowanie- gdyby wprowadzić je w czyn?

--

Chiron

Data: 2014-05-28 09:35:47
Autor: WW
Zmarł były prezydent Polski.
W dniu 2014-05-28 08:58, Chiron pisze:

Legalizm państwowy, na który się powołujesz (choć tego pojęcia nie
[...]

Dlatego kiedyś w szkole dokładnie analizowano "Antygonę" - ten sam problem - a teraz chyba nawet nie ma jej w spisie lektur.

Data: 2014-05-28 10:27:12
Autor: Chiron

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm43kp$p5j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tyle, że odniosłes się do wyrywka- całkiem od kontekstu oderwanego. A to jest manipulacja

--

Chiron

Data: 2014-05-28 12:20:38
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:lm46ku$t3l$1node1.news.atman.pl...

[...]

Życie to nieustanna manipulacja. Jeśli pozwalasz manipulować sobą, nikt oprócz ciebie nie jest za to odpowiedzialny.

Data: 2014-05-28 23:05:03
Autor: Chiron

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lm4gil$m2h$3node2.news.atman.pl...

[...]

Ĺťycie to nieustanna manipulacja.

Nie zgadzam się.Mam inne obserwacje.

Jeśli pozwalasz manipulować sobą, nikt oprócz ciebie nie jest za to odpowiedzialny.

Dokładnie tak

--

Chiron

Data: 2014-05-28 13:02:16
Autor: WW
W dniu 2014-05-28 10:27, Chiron pisze:

Tyle, że odniosłes się do wyrywka- całkiem od kontekstu oderwanego. A to
jest manipulacja

--

Chiron

Nie sadzę.
Problem jest ten sam. General Jaruzelski był legalnym prezydentem Polski.
Zmarłemu prezydentowi Polski należy się pogrzeb z honorami i żałoba narodowa.
Tylko tyle i aĹź tyle.

Wszelkie dywagacje są zbędne, bo zawsze ktoś będzie miał coś do każdego prezydenta.
Odmówienie mu legalności musiało by wywołać trudne do przewidzenia skutki prawne. Dlatego już w starożytności wypracowano zasadę legalizmu i kontynuacji prawnej państwa.

Data: 2014-05-28 13:42:35
Autor: miś z okienka

[...]

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski przebywał wówczas na emigracji.
Jaruzelski został wybrany przez nielegalny peerelowski sejm, więc był takim samym 'prezydentem Polski', jakim był Bolesław Bierut.

Data: 2014-05-28 18:03:41
Autor: WW
W dniu 2014-05-28 13:42, miś z okienka pisze:

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski
przebywał wówczas na emigracji.

Pan Kaczorowski nie był legalnym prezydentem.

Data: 2014-05-30 21:34:25
Autor: miś z okienka

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm51d4$7k2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-28 13:42, miś z okienka pisze:

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski
przebywał wówczas na emigracji.

Pan Kaczorowski nie był legalnym prezydentem.

W warunkach emigracyjnych nie przeprowadza się powszechnych wyborów. Londyn był sojusznikiem, który udzielił schronienia prawowitym władzom, Moskwa była agresorem i okupantem. Prawo które staje po stronie agresora jest prawem kaduka.

Data: 2014-05-29 03:18:50
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 13:02 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

Zmarłemu prezydentowi Polski naleĹźy się pogrzeb z honorami i Ĺźałoba  narodowa.
Tylko tyle i aĹź tyle.

Wszelkie dywagacje są zbędne, bo zawsze ktoś będzie miał coś do kaĹźdego  prezydenta.
OdmĂłwienie mu legalności musiało by wywołać trudne do przewidzenia  skutki prawne. Dlatego juĹź w staroĹźytności wypracowano zasadę legalizmu  i kontynuacji prawnej państwa.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Żałoba narodowa należy mu się podobnie jak i hańba narodowa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 12:18:06
Autor: miś z okienka
[...]

Problem z Jaruzelskim nie jest problemem psychologiczno-prawnym wartym odwołań do klasyki i tak dalej. To jest społeczny problem nieosądzonej zbrodni. Mamy się pochylać nad każdym bandytą, rozstrząsać jego wewnętrzne rozterki aby znaleźć okoloczności łagodzące? Gdyby to był zwykły rzezimieszek, nie byłoby dwóch zdań - różnica taka, że Jaruzelski miał silną władzę i pozostawił w kraju jej ciągłość.

Data: 2014-05-28 13:15:31
Autor: miś z okienka

[...]

Legalizm państwowy, na który się powołujesz (choć tego pojęcia nie użyłes-
jednak tylko w tym kontekście Twoja wypowiedź ma sens) jest przecież sam w
sobie bez zarzutu. Choć jego twórcy- Rzymianie- z pogardą odrzucali całą swoją
[...]

Można biadolić na 'tą bandę' jak przysłowiowa baba od krzyża. Można też przyjrzeć się mechanizmom, które wpływają na nasze społeczeństwo. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie - czego się chce: dobra publicznego, czy tylko wypluwać własne racje?

Data: 2014-05-28 12:56:14
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.05.2014 18:30, WW pisze:
[...]

Odniosę się do wypowiedzi przedpiścy, który jak widzę zasłużenie ozdabia mój KF.

Otóż pisanie o PRL-u jako o państwie niewolniczym jest skrajną głupotą lub ślepotą.

Czym bowiem teraz jest nasz kraj, gdy środki produkcji należą do zewnętrznego właściciela a Polak jest traktowany jako tania siła robocza, pozbawiany edukacji, lecznictwa, skazany na niewolnicza pracę do końca swojej fizycznej przydatności?
Pracuję zarówno w kraju jak i za granicą i wykonując tą samą pracę, w takim samym tempie (za granicą nieco wolniej - przerwy na kawę etc.) i am otrzymuję 10 x większe wynagrodzenie! Dziwne? Nie! To tam jest normalnie.

Nie jesteśmy właścicielami żadnej większej fabryki, nie mamy własnej armii, nie mamy własnych banków. Nasze rolnictwo zostało zlikwidowane lub podporządkowane zachodnim decydentom.
Nauka polska szczycąca się w czasach PRL-u dużymi sukcesami zostałą sprowadzona na margines.
Język polski został skutecznie wyparty przez angielszczyznę, tak jak to było z murzynami w USA.
Musimy walczyć za naszych Panów którzy prowadzą wojenki w swoim interesie a nam nawet ochłapy z tego nie zostają.
Nasz kraj stał się złomowiskiem dla samochodowych wraków, których pozbycie się na zachodzie stanowiłoby spory problem.
Nawet rurociąg Niemcy-Rosja omija nas jak leżące na środku drogi gówno, po to, żebyśmy nie mieli żadnych argumentów przetargowych w bieżącej polityce.

Czy może być lepszy przykład niewolnictwa?!

Cieszymy się z budowanych autostrad jak krowa z nowego poidełka, nie zdając sobie sprawy, kto, dla kogo i za czyje pieniądze je budował.
Te wszystkie "dary" i tak wracają do firm i banków zachodnich ale za to ileż radości jest u nas w kraju?
Czy to nie jest żałosne?

Zastanawia tylko, skąd taka ślepota w tym narodzie, że mało osób to zauważa? Wiem, ze Gebbels to mały pikuś przy współczesnych sukcesach socjotechniki i propagandy, ale żeby aż do tego stopnia pozwolić się ogłupić (vide "miś z okienka").

Pozdrawiam samodzielnie myślących -

Data: 2014-05-28 13:39:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lm4fcf$ksi$1node2.news.atman.pl...
[...]

PRL musiał być państwem niewolniczym, jako że PRL został założony przez ideologię, która neguje jakąkolwiek wolność człowieka. Sowiecki system sprowadza państwo do roli bezosobowego właściciela wszystkich jego obywateli. W praktyce wyglądało to różnie, gdyż państwowe niewolnictwo okazywało się ekonomicznie nieefektywne.

[...]

Zgadza się! Świat na ogół jest normalny tam, gdzie ludzie nie doświadczyli sowieciarskiej sekty.

Data: 2014-05-27 16:07:51
Autor: Mark'Woydak
[...]

Prawem? Jakim prawem? "Wasz prezydent, nasz premier" takie było prawo. Stanowił je Kiszczak mi jego pomagierzy. Nie wciskaj nam tu kitu pzpr-owski pogrobowcu.

MW

Data: 2014-05-28 02:23:13
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 08:46 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

W dniu 2014-05-26 20:11, leming.show@gmail.com pisze:
 Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W  jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

Został wybrany przez zgodnie z Ăłwczesnym prawem i podwaĹźanie dziś tego  wyboru nam nie przystoi. Poza tym pozostają konsekwencje prawne!
Jeśli dziś odmówimy mu legalności prezydentury, co z prawem?
Jako prezydent, podpisał tysiące dokumentĂłw i nominacji, ktĂłre dziś  naleĹźało by uznać, zgodnie z Twoim tokiem myślenia, za niewaĹźne.
W efekcie wszystkie np. wyroki wydane przez nominowanych przez niego  sędziĂłw są niewaĹźne!
Ogarniasz konsekwencje?

  Był prezydentem Polski.
Śmierć byłego prezydenta Polski jest czczona w określony sposĂłb: Ĺźałoba  narodowa, pogrzeb z honorami, wywieszenie flag.
Tak być powinno po śmierci każdego prezydenta!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.
Ciszej nad tą trumną człowieka z niezbyt chwalebną przeszłością.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 13:16:06
Autor: miś z okienka

[...]

Kto ci dał prawo uciszać kogokolwiek?
Twojej śmierci pies z kulawą nogą tutaj nie skomentuje. Jaruzelski był osobą publiczną na najwyższych stanowiskach i każdy ma prawo do swojej oceny zarówno jego działalności publicznej jak i społecznych skutków tej działalności.

Data: 2014-05-29 03:13:39
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 13:16 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Twojej śmierci pies z kulawą nogą tutaj nie skomentuje. Jaruzelski był  osobą publiczną na najwyĹźszych stanowiskach i kaĹźdy ma prawo do swojej  oceny zarĂłwno jego działalności publicznej jak i społecznych skutkĂłw tej  działalności.

A ty rozumiesz po polsku kretynie, bo coś wygląda, że ani w ząb?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 21:45:10
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xglkc1of50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jaruzelski okrył hańbą nie siebie, lecz tych, którzy uwierzyli w jego teorię zła koniecznego. I to ci właśnie ludzie zawstydzeni własną hańbą chcieliby zamknąć temat Jaruzelskiego wraz z wiekiem jego trumny, a przy okazji pozamykać usta pozostałym. Jeżeli przeszkadza ci dyskucja na temat Jaruzelskiego, to jest twój indywidualny problem.

Data: 2014-05-26 17:23:54
Autor: Mark'Woydak
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lluief$spg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Prawnie wybranemu powiadasz? Może jeszcze generała z honorami należałoby na Wawel, obok Piłsudskiego i Kaczyńskiego?
Żałoby narodowej? A któz oprócz starych komuchów miałby go żałować. Był facio, poszedł do Lenina. Koniec kariery.

Z wyrazami najgłębszego szacunku dla generała.
WW

Chyba jego rodzinie. Jemu twój szacunek już wisi.

MW

Data: 2014-05-26 21:33:24
Autor: the_foe
W dniu 2014-05-26 07:11, WW pisze:
[...]

Ocena polityczna generała zawsze będzie skrajna. Trudno mu jednak zarzucać, ze był pachołkiem ZSRR, bo tylko tacy mogli wtedy rządzić krajem. Ta jałowa dyskusja przesłania to co da się ocenić: rzadzenie wojskiem, a potem krajem. To nie było tak, ze GRU przesyłało mu rozkaz ile ma być mąki w chlebie, czy ile par majtek ma dostać poborowy. 99% decyzji było autonomicznych - nikt nie zabraniał nam odniesc sukcesu. Było to takze mozliwe w systemie gospodarki planowej. Tak oceniajac generała, wychodzi ze był to klasyczny BMW. Jako oficer nigdy sie niczym nie wyróżniał, jego awanse ruszyły z kopyta dzieki bliskiej znajomości Spychalskiego. Jako tytularny szef polskiej armii kompletnie niczego nie dokonał, a tam gdzie miał się sprawdzać w praktyce zawalał na całej linii. A przecież nie pił alkoholu! Te wszystkie błędy i impotencja wskazują na to, ze był on po prostu nieudacznikiem. I ten człowiek miał uratować PRL po bałaganie jaki zostawił Gierek. Człowiek który nie dawał rady jako minister MON został premierem i szefem partii. Rzadził krajem nie majac o tym najmniejszego pojęcia. Potrzebował dekady by w koncu sobie to uswiadomic. Czyli: bierny, bez talentów politycznych, intelektualny impotent, zadnej wizji, nieudacznik. Tacy ludzie sa szkodnikami w każdym systemie.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-26 21:46:41
Autor: Fritz
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lm04u3$35l$1news.dialog.net.pl...
[...]

Że co? Gierek został przez zbrodniarza odsunięty w momencie, kiedy Polska była największą potęgą. Abstrahując od momentu kryzysu spowodowanego olimiadą i opieką wioski olimpijskiej w Moskwie... Gierek zostawił Polskę dobrobytu i rozkwitu, a Jaruzelski ją sprzedał syjonistom i rozkradli...

Data: 2014-05-27 15:54:58
Autor: miś z okienka

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
[...]

Bo na taką sobie zasłużył po obu stronach konfliktu.

 Trudno mu jednak
zarzucać, ze był pachołkiem ZSRR, bo tylko tacy mogli wtedy rządzić krajem.

Dosyć dziwny wywód jesli chodzi o logikę. Jeśli zaś chodzi o reguły, to maja one swoje wyjątki. Na przykład pachołek ZSRR Władysław Gomułka potrafił postawić się swoim panom, a już na pewno nie zapraszał ich wojsk do Polski. Jego następca nie potrafił nawet własnego wojska wysłać na ulicę, Kania równiez umywał ręce, w końcu padło na Jaruzelskiego - drogą selekcji negatywnej.

[...]

Owszem był takim - nawet stan wojenny bał się wprowadzać. Nieustannie liczył na
to, że interwencja UW wyręczy go od tego zadania (prosił o nią czasami), za co
dostawał reprymendy od swoich sowieckich panów. Niemniej jednak żadne
nieudacznictwo nie zwalnia od odpowiedzialności za popełnione czyny. A są one
nastepujace:

1) Starania o interwencjię wojsk UW na terytorium PRL.
2) Budowanie w ZSRR fałszywego obrazu sytuacji w Polsce, który mógłby do takiej interwencji sie przyczynić (rzekomy rozkład struktur państwa i PZPR, rzekoma 'święta
wojna', jaką Kościół miał wypowiedzieć PZPR itp).
3) Dokonywanie prowokacji w kraju, aktywizowanie elemenmtów skrajnych, co równiez mogłoby się przyczynić do interwencji UW.
4) Wobec braku interwencji UW wprowadzenie stanu wojennego, który doprowadził kraj do gospodarczego i kulturowego upadku (w jakimś sensie stan wojenny trwa do dziś).

[...]

Rzecz w tym, że normalna ludzka cywilizacja takich szkodników eliminuje. Natomiast cywilizacja sowiecka drogą selekcji negatywnej wydobywa ich z tłumu, umożliwia najwyższe awanse i kreuje na bohaterów. Czy można dziwić sie temu, że staliśmy się narodem dzieciobójców, skoro bandyta bez twarzy został obwołany zbawcą narodu?

Data: 2014-05-28 13:10:48
Autor: miś z okienka
Zmarł były prezydent Polski.

Do tego dochodzi skandaliczna sprawa z wojennymi przygotowaniami przeciw NATO. Ludzie tacy jak Jaruzelski doskonale wiedzieli o tym, że w przypadku realizacji ich planów Polskę czeka atomowa zagłada. Wszyscy oprócz Kuklińskiego zasługiwali na oskarżenie o zdradę stanu i usiłowanie ludobójstwa.W tej sprawie Jaruzelski określił się sam: "Skoro Kukliński jest bochaterem, to kim jesteśmy my"?

Data: 2014-05-28 21:09:16
Autor: the_foe
W dniu 2014-05-28 13:10, miś z okienka pisze:

[...]

przeciez to były fantazje. Cos twardogłowi z UW musieli przedstawić jako plan działań. Ale atak na kraje NATO i zakladanie ze ładunki atomowe beda wykorztstane tylko jako broń taktyczna to już mocno życzeniowa postawa. Taki atak rozpocząłby III wojne swiatową i zagładę ludzkości. Kuklinski jakąś bajkę musiał wymyśleć.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-30 22:23:38
Autor: miś z okienka

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lm5c8r$jdr$1news.dialog.net.pl...
[...]

przeciez to były fantazje.

Tak dzisiaj twierdzą ludzie, którzy w czasie służby czynnej nie zajmowali się fantazjami...

   Cos twardogłowi z UW musieli przedstawić jako

W UW nie było twardogłowych i miękkogłowych - tam byli żołnierze, którzy wykonywali zadania bez 'twardego' lub 'miękkiego' do nich stosunku. Komunistyczne wojsko i komunistyczny wywiad to nie towarzyska zabawa, gdzie można sobie pdorzucać to i owo, rozgrywać personalne koalicje. W przeciwieństwie do władzy partyjnej, wojsko i wywiad podlegały bezpośrednio centrali w Moskwie.

plan działań. Ale atak na kraje NATO i zakladanie ze ładunki atomowe beda wykorztstane tylko jako broń taktyczna to już mocno życzeniowa postawa.

Związek Sowiecki miał przewagę w broni konwencjolanej (czołgi, piechota), dlatego zakładano atak konwencjonalny. Antyatomowa histeria na Zachodzie miała sprawić, że NATO nie użyje jako pierwsze broni jądrowej, co pozwoliłoby sowieckim czołgom dojść do Atlantyku. Jednak prawdopodobieństwa wojny nuklearnej nie dało się wykluczyć, stąd te grzybki na mapach sztabowych, jako ewentualny (niekorzystny) scenariusz. Mimo to zmierzano do agresji, która w konflikt jądrowy przeobrazić się mogła.

    Taki atak rozpocząłby III wojne swiatową i zagładę ludzkości.

Zwiazek Sowiecki wywołał II wojnę, dlaczego miałby nie wywołać trzeciej?

Kuklinski jakąś bajkę musiał wymyśleć.

Za tą bajkę PRL dał mu czapę, a USA go uznało za jednego z najważniejszych ludzi, którzy wpłynęli na los Ameryki i świata?

Data: 2014-05-27 02:03:28
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 07:11 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

Z mniejszym szacunkiem, ale nie kopie się zmarłego.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 15:49:48
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xghrr2jx50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Słusznie króliczku - waż odpowiednio słowa i uważaj, żeby on cię nie kopnął zza grobu..

Data: 2014-05-28 02:22:06
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 15:49 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A co, straszy cię kretynku po nocach, a ty budzisz się z "I sierpem i  młotem .........." na ustach?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 12:35:21
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xgjna4eh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jakoś nie łykałem czerwonych gówienek, żeby mnie straszyły po nocach.
A ty uważaj gównozjadzie, żebyś słowa złego nie powiedział na Pana Generała... Bo jeśli on jest bandytą, to kim są ci, którzy uwierzyli w jego zbawienie? Smacznego gówna Pietrzykowski!

Data: 2014-05-29 03:12:31
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 12:35 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie wiem co łykałeś, ale treści jakie serwujesz, to chyba po szaleju,  który już chyba jest dostępny przygłupie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 22:30:46
Autor: miś z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xglka5zk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie wiem co łykałeś

Ważne, czego się nie łyka Pietrzykowski. Bo jeśli ktoś nie połknął gówna jaruzelskiego, to nigdy się nie żywił czymś takim jak GW.

Data: 2014-05-31 04:25:02
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 22:30 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Spadaj pisowski idioto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 15:05:27
Autor: miś z okienka
Zmarł były prezydent Polski.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lluief$spg$1node2.news.atman.pl...
Witam

Wczoraj zmarł były prezydent Polski

Jakiej Polski? Peerel nie był państwem polskim, a Jaruzelski był prezydentem peerelu.

Data: 2014-05-27 22:03:32
Autor: z
Zmarł były prezydent Polski.
W dniu 2014-05-26 07:11, WW pisze:
Z wyrazami najgłębszego szacunku dla generała.

Żeby nie dostał honorów wystarczy jeden fakt:

Rozkazał zestrzelić Czechom uciekiniera w kukuryźniku który chciał się wydostać z tego wspaniałego kraju który budował do Austrii.

Jeden fakt i wystarczający aby mieć normalną krew na rękach. Nie obrona ojczyzny, nie obawa przed masakrą Rosjan.

Po prostu zwykły zbrodniarz!!!

Data: 2014-05-27 23:29:03
Autor: miś z okienka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5384ef97$0$2246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po co te rozmienianie na drobne? Sprowadzanie na kraj interwencji UW jest zbrodnią, która wyjaśnia pozostałe dokonania Jaruzelskiego. Tym bardziej po doświadczeniach Węgier i Czechosłowacji.

Po prostu zwykły zbrodniarz!!!

Data: 2014-05-28 06:35:14
Autor: z
W dniu 2014-05-27 23:29, miś z okienka pisze:
Po co te rozmienianie na drobne?

Właśnie po to żeby nie wdawać się w kłótnie i zamknąć raz na zawsze gębę obrońcom tego świętej pamięci pana ;-)
Zbrodniarzy się nie honoruje. To jest ważniejsza zasada niż trzymanie się terminologii urzędowej.
Fakty. Tylko fakty!!!

Data: 2014-05-28 07:45:01
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

No to dlaczego ten bandyta który zabił blisko setkę osób leży na Wawelu?

Data: 2014-05-28 12:51:52
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lm3t4t$i2l$2node1.news.atman.pl...
W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

Masz na myśli Piłsudskiego Wiesiaczku? Jako żołnierz strzelał do innych żołnierzy, więc bandytą nie był.
Natomiast twój Jaruzelski zrobił nocną łapankę na ludzi w nocnych koszulach. Dla sowieciarzy jest to powód do "żołnierskiej chwały", ty się do nich zaliczasz.

Data: 2014-05-29 03:17:03
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 07:45 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

A dlaczego nie chcesz bandyty na usługach Kremla pochować na Wawelu?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 22:33:07
Autor: miś z okienka

W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

Po co na Wawelu? Nie wystarczy, że leży na Powązkach obok AK-owców, których prześladował?

Data: 2014-05-31 04:26:34
Autor: stevep

W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

Ale Wawel byłby odpowiedniejszy, no i może więcej ludzi odwiedzałoby  prezydencką parę ......... łącznie z bratem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-31 14:52:03
Autor: miś z okienka

W dniu 28.05.2014 06:35, z pisze:
[...]

Być może zubeczony polski kler uzna towarzysza generała za swojego patrona i
przeniesie jego szcczątki na Wawel, albo nawet do  Świątyni Opatrzności Bożej?

Data: 2014-05-28 12:42:43
Autor: miś z okienka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:53856783$0$2239$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-27 23:29, miś z okienka pisze:
Po co te rozmienianie na drobne?

Właśnie po to żeby nie wdawać się w kłótnie

Problem w tym, że trzeba wiedzieć o co się kłócić.

 i zamknąć raz na zawsze gębę
obrońcom tego świętej pamięci pana ;-)

Groźniejsza od ich szczekania jest cisza i niedomówienia. Wtedy pojawiają się tematy zastępcze - lubisz je?

Data: 2014-05-28 21:42:52
Autor: z
W dniu 2014-05-28 12:42, miś z okienka pisze:
Groźniejsza od ich szczekania jest cisza i niedomówienia. Wtedy
pojawiają się tematy zastępcze - lubisz je?

Już mi się rzygać chce od dyskusji na temat stanu wojennego.
Pamiętam ten czas i mam swoje bardzo krytyczne zdanie.
Argumenty były wypowiedziane na wszelkie możliwe sposoby.
Komunistyczne zapszańce będą jeszcze wiele lat szczekać.

Dlatego nie traktuję tego jako temat zastępczy temat kończący paplaninę.
Bo normalny człowiek na taki argument po prostu milknie.

A jak ktoś nie rozumie zabójstwa dla idei to już nic nie zrozumie.

Data: 2014-05-30 23:02:35
Autor: miś z okienka

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:53863c3f$0$2146$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-28 12:42, miś z okienka pisze:
Groźniejsza od ich szczekania jest cisza i niedomówienia. Wtedy
pojawiają się tematy zastępcze - lubisz je?

Już mi się rzygać chce od dyskusji na temat stanu wojennego.

Twoja sprawa.

Pamiętam ten czas i mam swoje bardzo krytyczne zdanie.

Znam ludzi, którzy mają równie krytyczne zdanie na temat SW, a mimo to uwierzyli, że było to mniejsze zło. Afirmacja zbrodni może komuś dawać komfort psychiczny i poczucie świętego spokoju, jednak kultywowanie zbrodni doprowadzi do tego, że staniemy się narodem zbrodniarzy.

Argumenty były wypowiedziane na wszelkie możliwe sposoby.
Komunistyczne zapszańce będą jeszcze wiele lat szczekać.

Mało kto ich dzisiaj traktuje poważnie, dlatego siła rażenia ich słów jest niewielka. Gorsze są mutacje tych słów w ustach ludzi, którzy nie maja racjonalnych powodów, aby je wypowiadać. Dla komunistów Jaruzelski jest bohaterem, bo bronił ich sprawy i to jest racjonalne. Jeśli natomiast świadoma ofiara stanu wojennego usprawiedliwia jego wprowadzenie, to już jest głęboka patologia rodząca w społeczeństwie kulturę przemocy.

Zmarł były prezydent Polski.