Zmarł były prezydent Polski.

Data: 2014-05-26 11:11:03
Autor: leming.show
Zmarł były prezydent Polski.
użytkownik WW napisał:
Witam

Wczoraj zmarl byly prezydent Polski, gen, Wojciech Jaruzelski.
Tak jak poprzednio, powinno  ....

Juz sam stopien wojskowy powinien zapalic ci lampke. Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

To zwykly slugus od komucha, a ze skopal dupe zydom, no coz, zydokomuna to 2 zwalczajace sie opcje.

Data: 2014-05-26 12:19:00
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 20:11:03 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik WW napisał:

> [...]

To zwykly slugus od komucha, a ze skopal dupe zydom, no coz, zydokomuna to 2 zwalczajace sie opcje.

Jaki z niego "antysemita" ?
Wywalil Żydów, ktorzy chlali za zwyciestwo Izraela w wojnie 7-dniowej, bo przestali byc uzyteczni dla GRU.

Data: 2014-05-26 21:39:45
Autor: the_foe
użytkownik WW napisał:

[...]

W ZSRR powstał± paranoja antysemicka, bo Izrael perfekcyjnie wykorzystał wady systemów pzreciwlotniczych produkcji radzieckiej. Nie były one przystosowane do egipskich upałów wiec eksperci radzieccy wprowadzili inn± procedurę ich uzywania. Izrael j± znał, choc była tajna. Sowieci nie bawili się w drobiazgowe dochodzenie, po prostu pozbyli się Zydów z wojska.

--
@foe_pl

Data: 2014-05-26 12:49:25
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 21:39:45 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2014-05-26 21:19, Marek pisze:

> W dniu poniedzia�ek, 26 maja 2014 20:11:03 UTC+2 u�ytkownik lemin...@gmail.com napisa�:

>>> Witam

> Jaki z niego "antysemita" ?

> Wywalil �yd�w, ktorzy chlali za zwyciestwo Izraela w wojnie 7-dniowej, bo przestali byc uzyteczni dla GRU.

W ZSRR powsta�� paranoja antysemicka, bo Izrael perfekcyjnie wykorzysta� wady system�w pzreciwlotniczych produkcji radzieckiej. Nie by�y one przystosowane do egipskich upa��w wiec eksperci radzieccy wprowadzili inn� procedur� ich uzywania. Izrael j� zna�, choc by�a tajna. Sowieci nie bawili si� w drobiazgowe dochodzenie, po prostu pozbyli si� Zyd�w z wojska.

-- @foe_pl

Czyli nie bylo tam "ANTY- SEMITYZMU".
Tylko taktyka sowiecka.
Won psiejuchy do budy !

Data: 2014-05-26 21:42:49
Autor: u2
W dniu 2014-05-26 21:39, the_foe pisze:
[...]

kazde dziecko w rosji wie, ze bombe atomowe w rosji zbudowaly zydki. pozbycie sie zydkow z armii mogloby sie okazac zgubne dla puty:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-26 20:14:18
Autor: Fritz
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:88d2512a-dfc5-48ba-8cc1-1f8bc51c35c9googlegroups.com...
użytkownik WW napisał:
[...]

Skopał? Żeby im POtem dać niepodzieln± władzę nad Polakami, PO tym, jak na Polaków napadł i nas skrępował?

Data: 2014-05-27 08:46:36
Autor: WW
W dniu 2014-05-26 20:11, leming.show@gmail.com pisze:
 Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

Został wybrany przez zgodnie z ówczesnym prawem i podważanie dziś tego wyboru nam nie przystoi. Poza tym pozostają konsekwencje prawne!
Jeśli dziś odmówimy mu legalności prezydentury, co z prawem?
Jako prezydent, podpisał tysiące dokumentów i nominacji, które dziś należało by uznać, zgodnie z Twoim tokiem myślenia, za nieważne.
W efekcie wszystkie np. wyroki wydane przez nominowanych przez niego sędziów są nieważne!
Ogarniasz konsekwencje?

  ByĹ‚ prezydentem Polski.
Śmierć byłego prezydenta Polski jest czczona w określony sposób: żałoba narodowa, pogrzeb z honorami, wywieszenie flag.
Tak być powinno po śmierci każdego prezydenta!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2014-05-27 15:50:36
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ówczesne prawo w Polsce było prawem okupacyjnym. Jaruzelski został wybrany prezydentem przez okupacyjny twór nazwany PRL.

Data: 2014-05-27 18:30:26
Autor: WW
W dniu 2014-05-27 15:50, miĹ› z okienka pisze:

[...]

wybrany prezydentem przez okupacyjny twĂłr nazwany PRL.

Nie.
Była to ogólna zgoda "okrągłego stołu" - wszyscy się na to zgodzili.

Data: 2014-05-27 19:02:35
Autor: Roman Rumian
Zmarł były prezydent Polski.
W dniu 2014-05-27 18:30, WW pisze:
(...)
Nie.
Była to ogólna zgoda "okr±głego stołu" - wszyscy się na to zgodzili.

U¶ci¶lijmy: "wszyscy" oznacza rz±dz±c± bandę zainstalowan± przez sowieckie czołgi, plus wybrani przez generała Kiszczaka kolaboranci z tak zwanej "demokratycznej opozycji".

Słowem, wybrał się generał razem ze swoimi agentami, mami±c naród demokratycznym teatrem o nazwie "okr±gły stół " i "czę¶ciowo wolne wybory".

Roman Rumian

Data: 2014-05-27 20:19:31
Autor: Mark'Woydak
Zmarł były prezydent Polski.

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lm2gfu$v3p$1news.agh.edu.pl...
[...]

No wła¶nie, a ten WW s±dzi, że kupimy t± jego bajkę o dobrym generale.

MW

Data: 2014-05-28 02:24:35
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:19 Mark'Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Wolno mu się nawet modlić do niego, ale nienajlepiej to o nim ¶wiadczy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 12:00:09
Autor: mi¶ z okienka
Zmarł były prezydent Polski.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xgjne90h50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Cóż to Pietrzykowski? Czyżby¶cie zw±tpili w jaruzelskie zbawienie?
(Ojciec Redaktor byłby niepocieszony)

Data: 2014-05-29 03:15:26
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 12:00 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie czytałe¶ kretynie wiadomo¶ci, któr± przytaczałem, że gienierał  spowiadał się nie maj±c ¶wiadomo¶ci?  '<
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 21:19:53
Autor: mi¶ z okienka
Zmarł były prezydent Polski.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xglkf0ja50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie czytałe¶

Ależ czytam i to uwaznie, i wnioskuję z tego, że już nie wierzysz w jaruzelskie zbawienie.

Data: 2014-05-31 04:23:47
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:19 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A ty wierzysz w sztuczn± mgłę kretynie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-31 14:51:15
Autor: mi¶ z okienka

[...]

A ty wierzysz w sztuczn± mgłę

Wolałbym po stokroć uwierzyć w smoleński zamach, niż w jaruzelskie zbawienie. Je¶li kto¶ ginie w domu znanego mordercy, to moralnym obowi±zkiem rodziny jest podejrzewać głównie jego. To jest ludzkie niezaleznie od tego, czy te podejrzenia wydaj± komu¶ racjonalne, czy nie.
Wiara w jaruzelskie gówno jest wiar± we własne gówno. Bo je¶li stan wojenny był potrzebny, to po co był ten Sierpień? Można zrozumieć komucha, którego Jaruzelski uratował od wstydu i potępienia, bo to też jest ludzkie. Nie rozumiem człowieka, który pochwala swojego prze¶ladowcę, tłumaczy się za niego i tak dalej. To już nie jest człowiek, ani nawet komuch - to ludzka szmata.

Data: 2014-06-01 03:00:19
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 14:51 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To wierzysz kretynie w jaruzelskie zbawienie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-01 22:17:11
Autor: mi¶ z okienka

[...]

Dot±d starałem się tobie nie ubliżać. Teraz powiem ci szmato, że zdewociały ludek smoleński to Himalaje w porównaniu z końcowym produktemn michnikowszczyzny, którego jeste¶ egzemplarzem. I nie ważne Pietrzykowski, czy ty to gówno jeszcze czytujesz, czy może przeniosłe¶ się na jakie¶ jego klony - zmiany w mózgu staj± się nieodwracalne już po kilku latach lektury. Być może kiedy¶ byłe¶ inteligentnym człowiekiem, który miał swoje zdanie i potrafił je bronić. Je¶li tak, to długotrwały pobyt w GazoWni odebrał ci resztki tożsamo¶ci i wiary we własne przekonania. Nic dziwnego, że twoje argumenty wieńcz± zwykle inwektywy (nawet ich asortyment zawęził się ostatnio do paru wy¶wiechtanych słów).

Data: 2014-06-02 02:10:21
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 22:17 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Jeste¶ prymitywnym idiot±.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 20:33:21
Autor: Joschi
"Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lm2gfu$v3p$1news.agh.edu.pl...
[...]

Wszystko się zgadza, Kiszczak także obsadził agentów kaczorów przy swoim
biesiadnym stole...

Data: 2014-05-27 23:23:25
Autor: mi¶ z okienka
[...]

Akurat o to, że naród dał się oszukać nie można winić okupanta - to jego zbójeckie prawo. Winić należy tych, którzy pomagaj±c okupantowi widzieli w tym własne korzy¶ci (popularni działacze zwiazkowi, katoliccy hierarchowie).

Data: 2014-05-27 20:18:44
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm2ej6$17p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przestałbyś juz wciskac nam tu kit. O czym ty weteranie pzpr-owski bredzisz? Od kiedy to jakiś stół decydował kto ma być prezydentem?

MW

Data: 2014-05-28 10:20:17
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lm2l20$pi9$7news.albasani.net...

[...]

Właśnie sam bredzisz, bo weterani pzpr-owskie rządzili i rządzą zniewoloną
PolskÄ…...

Data: 2014-05-27 23:31:36
Autor: miĹ› z okienka
[...]

Okrągły Stół był inicjatywą zorganizowaną przez okupacyjną władzę (konkretnie w lokalu operacyjnym ówczesnego aparatu policyjnego). To tak, jakby Jaruzelski wybrał się sam przy pomocy wcześniej ustawionych osób.

Data: 2014-05-28 08:58:33
Autor: Chiron
[...]

Legalizm paĹ„stwowy, na ktĂłry siÄ™ powoĹ‚ujesz (choć tego pojÄ™cia nie uĹĽyĹ‚es- jednak tylko w tym kontekĹ›cie Twoja wypowiedĹş ma sens) jest przecieĹĽ sam w sobie bez zarzutu. Choć jego twĂłrcy- Rzymianie- z pogardÄ… odrzucali caĹ‚Ä… swojÄ… etruskÄ… historiÄ™, gdzie teĹĽ byli potÄ™gÄ…- a okres krĂłlĂłw (etruski) raczej  byĹ‚ przez nich przemilczany. HistoriÄ™ swojÄ… woleli liczyć od Republiki.
Ty przywołujesz legalizm państwowy- i nawołujesz, żeby ci, co czują się patriotami go stosowali. Jednak druga strona- ta banda okupująca Polskę od ponad 50 lat zasad nie ma żadnych i śmieje się z tego. W drugą stronę- żeby nie wiem co- ta banda nigdy nie uzna takich zasad, które w danym momencie okażą się nie po jej myśli.
Do czego więc prowadzi Twoje rozumowanie- gdyby wprowadzić je w czyn?

--

Chiron

Data: 2014-05-28 09:35:47
Autor: WW
Zmarł były prezydent Polski.
W dniu 2014-05-28 08:58, Chiron pisze:

Legalizm państwowy, na który się powołujesz (choć tego pojęcia nie
[...]

Dlatego kiedyś w szkole dokładnie analizowano "Antygonę" - ten sam problem - a teraz chyba nawet nie ma jej w spisie lektur.

Data: 2014-05-28 10:27:12
Autor: Chiron

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm43kp$p5j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tyle, że odniosłes się do wyrywka- całkiem od kontekstu oderwanego. A to jest manipulacja

--

Chiron

Data: 2014-05-28 12:20:38
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:lm46ku$t3l$1node1.news.atman.pl...

[...]

Życie to nieustanna manipulacja. Jeśli pozwalasz manipulować sobą, nikt oprócz ciebie nie jest za to odpowiedzialny.

Data: 2014-05-28 23:05:03
Autor: Chiron

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lm4gil$m2h$3node2.news.atman.pl...

[...]

Nie zgadzam siÄ™.Mam inne obserwacje.

Jeśli pozwalasz manipulować sobą, nikt oprócz ciebie nie jest za to odpowiedzialny.

Dokładnie tak

--

Chiron

Data: 2014-05-28 13:02:16
Autor: WW
W dniu 2014-05-28 10:27, Chiron pisze:

Tyle, że odniosłes się do wyrywka- całkiem od kontekstu oderwanego. A to
jest manipulacja

--

Chiron

Nie sadzÄ™.
Problem jest ten sam. General Jaruzelski był legalnym prezydentem Polski.
Zmarłemu prezydentowi Polski należy się pogrzeb z honorami i żałoba narodowa.
Tylko tyle i aĹĽ tyle.

Wszelkie dywagacje są zbędne, bo zawsze ktoś będzie miał coś do każdego prezydenta.
Odmówienie mu legalności musiało by wywołać trudne do przewidzenia skutki prawne. Dlatego już w starożytności wypracowano zasadę legalizmu i kontynuacji prawnej państwa.

Data: 2014-05-28 13:42:35
Autor: miĹ› z okienka

[...]

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski przebywał wówczas na emigracji.
Jaruzelski został wybrany przez nielegalny peerelowski sejm, więc był takim samym 'prezydentem Polski', jakim był Bolesław Bierut.

Data: 2014-05-28 18:03:41
Autor: WW
W dniu 2014-05-28 13:42, miĹ› z okienka pisze:

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski
przebywał wówczas na emigracji.

Pan Kaczorowski nie był legalnym prezydentem.

Data: 2014-05-30 21:34:25
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lm51d4$7k2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-05-28 13:42, miĹ› z okienka pisze:

Nie mógł być legalnym prezydentem, gdyż legalny prezydent Polski
przebywał wówczas na emigracji.

Pan Kaczorowski nie był legalnym prezydentem.

W warunkach emigracyjnych nie przeprowadza się powszechnych wyborów. Londyn był sojusznikiem, który udzielił schronienia prawowitym władzom, Moskwa była agresorem i okupantem. Prawo które staje po stronie agresora jest prawem kaduka.

Data: 2014-05-29 03:18:50
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 13:02 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

ZmarĹ‚emu prezydentowi Polski naleĹĽy siÄ™ pogrzeb z honorami i ĹĽaĹ‚oba  narodowa.
Tylko tyle i aĹĽ tyle.

OdmĂłwienie mu legalnoĹ›ci musiaĹ‚o by wywoĹ‚ać trudne do przewidzenia  skutki prawne. Dlatego juĹĽ w staroĹĽytnoĹ›ci wypracowano zasadÄ™ legalizmu  i kontynuacji prawnej paĹ„stwa.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Żałoba narodowa należy mu się podobnie jak i hańba narodowa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 12:18:06
Autor: miĹ› z okienka
[...]

Problem z Jaruzelskim nie jest problemem psychologiczno-prawnym wartym odwołań do klasyki i tak dalej. To jest społeczny problem nieosądzonej zbrodni. Mamy się pochylać nad każdym bandytą, rozstrząsać jego wewnętrzne rozterki aby znaleźć okoloczności łagodzące? Gdyby to był zwykły rzezimieszek, nie byłoby dwóch zdań - różnica taka, że Jaruzelski miał silną władzę i pozostawił w kraju jej ciągłość.

Data: 2014-05-28 13:15:31
Autor: miĹ› z okienka

[...]

Legalizm państwowy, na który się powołujesz (choć tego pojęcia nie użyłes-
jednak tylko w tym kontekście Twoja wypowiedź ma sens) jest przecież sam w
sobie bez zarzutu. Choć jego twórcy- Rzymianie- z pogardą odrzucali całą swoją
etruskÄ… historiÄ™, gdzie teĹĽ byli potÄ™gÄ…- a okres krĂłlĂłw (etruski) raczej  byĹ‚
przez nich przemilczany. Historię swoją woleli liczyć od Republiki.
Ty przywołujesz legalizm państwowy- i nawołujesz, żeby ci, co czują się
patriotami go stosowali. Jednak druga strona- ta banda okupujÄ…ca PolskÄ™ od
ponad 50 lat zasad nie ma żadnych i śmieje się z tego. W drugą stronę- żeby
nie wiem co- ta banda nigdy nie uzna takich zasad,

Można biadolić na 'tą bandę' jak przysłowiowa baba od krzyża. Można też przyjrzeć się mechanizmom, które wpływają na nasze społeczeństwo. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie - czego się chce: dobra publicznego, czy tylko wypluwać własne racje?

Data: 2014-05-28 12:56:14
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.05.2014 18:30, WW pisze:
[...]

Odniosę się do wypowiedzi przedpiścy, który jak widzę zasłużenie ozdabia mój KF.

Otóż pisanie o PRL-u jako o państwie niewolniczym jest skrajną głupotą lub ślepotą.

Czym bowiem teraz jest nasz kraj, gdy środki produkcji należą do zewnętrznego właściciela a Polak jest traktowany jako tania siła robocza, pozbawiany edukacji, lecznictwa, skazany na niewolnicza pracę do końca swojej fizycznej przydatności?
Pracuję zarówno w kraju jak i za granicą i wykonując tą samą pracę, w takim samym tempie (za granicą nieco wolniej - przerwy na kawę etc.) i am otrzymuję 10 x większe wynagrodzenie! Dziwne? Nie! To tam jest normalnie.

Nie jesteśmy właścicielami żadnej większej fabryki, nie mamy własnej armii, nie mamy własnych banków. Nasze rolnictwo zostało zlikwidowane lub podporządkowane zachodnim decydentom.
Nauka polska szczycąca się w czasach PRL-u dużymi sukcesami zostałą sprowadzona na margines.
Język polski został skutecznie wyparty przez angielszczyznę, tak jak to było z murzynami w USA.
Musimy walczyć za naszych Panów którzy prowadzą wojenki w swoim interesie a nam nawet ochłapy z tego nie zostają.
Nasz kraj stał się złomowiskiem dla samochodowych wraków, których pozbycie się na zachodzie stanowiłoby spory problem.
Nawet rurociąg Niemcy-Rosja omija nas jak leżące na środku drogi gówno, po to, żebyśmy nie mieli żadnych argumentów przetargowych w bieżącej polityce.

Czy może być lepszy przykład niewolnictwa?!

Cieszymy się z budowanych autostrad jak krowa z nowego poidełka, nie zdając sobie sprawy, kto, dla kogo i za czyje pieniądze je budował.
Te wszystkie "dary" i tak wracają do firm i banków zachodnich ale za to ileż radości jest u nas w kraju?
Czy to nie jest żałosne?

Zastanawia tylko, skąd taka ślepota w tym narodzie, że mało osób to zauważa? Wiem, ze Gebbels to mały pikuś przy współczesnych sukcesach socjotechniki i propagandy, ale żeby aż do tego stopnia pozwolić się ogłupić (vide "miś z okienka").

Pozdrawiam samodzielnie myślących -

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-28 13:39:57
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lm4fcf$ksi$1node2.news.atman.pl...
[...]

PRL musiał być państwem niewolniczym, jako że PRL został założony przez ideologię, która neguje jakąkolwiek wolność człowieka. Sowiecki system sprowadza państwo do roli bezosobowego właściciela wszystkich jego obywateli. W praktyce wyglądało to różnie, gdyż państwowe niewolnictwo okazywało się ekonomicznie nieefektywne.

[...]

Zgadza się! Świat na ogół jest normalny tam, gdzie ludzie nie doświadczyli sowieciarskiej sekty.

Data: 2014-05-27 16:07:51
Autor: Mark'Woydak
[...]

Prawem? Jakim prawem? "Wasz prezydent, nasz premier" takie było prawo. Stanowił je Kiszczak mi jego pomagierzy. Nie wciskaj nam tu kitu pzpr-owski pogrobowcu.

MW

Data: 2014-05-28 02:23:13
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 08:46 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

W dniu 2014-05-26 20:11, leming.show@gmail.com pisze:
 Kto go wybral? Czy to normalne, ze wojskowy jest prezydentem?  W  jakich okolicznosciach wojskowy staje sie prezydentem?

ZostaĹ‚ wybrany przez zgodnie z Ăłwczesnym prawem i podwaĹĽanie dziĹ› tego  wyboru nam nie przystoi. Poza tym pozostajÄ… konsekwencje prawne!
Jeśli dziś odmówimy mu legalności prezydentury, co z prawem?
Jako prezydent, podpisaĹ‚ tysiÄ…ce dokumentĂłw i nominacji, ktĂłre dziĹ›  naleĹĽaĹ‚o by uznać, zgodnie z Twoim tokiem myĹ›lenia, za niewaĹĽne.
W efekcie wszystkie np. wyroki wydane przez nominowanych przez niego  sÄ™dziĂłw sÄ… niewaĹĽne!
Ogarniasz konsekwencje?

  ByĹ‚ prezydentem Polski.
Ĺšmierć byĹ‚ego prezydenta Polski jest czczona w okreĹ›lony sposĂłb: ĹĽaĹ‚oba  narodowa, pogrzeb z honorami, wywieszenie flag.
Tak być powinno po śmierci każdego prezydenta!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.
Ciszej nad tą trumną człowieka z niezbyt chwalebną przeszłością.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 13:16:06
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Kto ci dał prawo uciszać kogokolwiek?
Twojej śmierci pies z kulawą nogą tutaj nie skomentuje. Jaruzelski był osobą publiczną na najwyższych stanowiskach i każdy ma prawo do swojej oceny zarówno jego działalności publicznej jak i społecznych skutków tej działalności.

Data: 2014-05-29 03:13:39
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 13:16 miĹ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Twojej Ĺ›mierci pies z kulawÄ… nogÄ… tutaj nie skomentuje. Jaruzelski byĹ‚  osobÄ… publicznÄ… na najwyĹĽszych stanowiskach i kaĹĽdy ma prawo do swojej  oceny zarĂłwno jego dziaĹ‚alnoĹ›ci publicznej jak i spoĹ‚ecznych skutkĂłw tej  dziaĹ‚alnoĹ›ci.

A ty rozumiesz po polsku kretynie, bo coĹ› wyglÄ…da, ĹĽe ani w zÄ…b?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-30 21:45:10
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xglkc1of50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jaruzelski okrył hańbą nie siebie, lecz tych, którzy uwierzyli w jego teorię zła koniecznego. I to ci właśnie ludzie zawstydzeni własną hańbą chcieliby zamknąć temat Jaruzelskiego wraz z wiekiem jego trumny, a przy okazji pozamykać usta pozostałym. Jeżeli przeszkadza ci dyskucja na temat Jaruzelskiego, to jest twój indywidualny problem.

Zmarł były prezydent Polski.