,,Zmarl kat 42 tys. Zydów. Ukrywal sie 50 lat"

Data: 2009-10-17 10:49:07
Autor: Piotr
,,Zmarl kat 42 tys. Zydów. Ukrywal sie 50 lat"
Dnia Sat, 17 Oct 2009 08:43:34 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

Urodzony w Serbii Kumpf wstapil do SS w wieku 17 lat. Po wojnie
opuscil w 1956 r. Austrie i osiedlil sie w USA (w stanie Wisconsin), gdzie
zostal zdemaskowany dopiero po prawie 50 latach.

http://wiadomosci.onet.pl/2061976,12,zmarl_kat_42_tys_zydow_ukrywal_sie_50_lat,item.html

No i co z tego Cezary? Na penisa nam to wiedzieć?
Piotr

Data: 2009-10-17 11:04:17
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

napisał(a):

[...]

   Chocby po to, by wiedziec co uzytkownicy onet.pl jak hot news do lykania
   dostaja natychmiast.  Dla porownania o wiele wieksza afera Smarko'zyego
   pojawila sie tam po tygodniu wrzenia w prasie francuskiej.

   AR

Data: 2009-10-17 11:31:47
Autor: Piotr
,,Zmarl kat 42 tys. Zydów. Ukrywal sie 50 lat"
Dnia Sat, 17 Oct 2009 11:04:17 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

 Chocby po to, by wiedziec co uzytkownicy onet.pl jak hot news do lykania
   dostaja natychmiast.  Dla porownania o wiele wieksza afera Smarko'zyego
   pojawila sie tam po tygodniu wrzenia w prasie francuskiej.

Aha. Jak dla mnie to zbyt głęboko ukryta intencja.
Piotr

Data: 2009-10-17 11:43:25
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

napisał(a):

[...]

   Trzoj sie pewnie; nie jestes w tym z cala pewnoscia odosobniony. :-/

   C.

Data: 2009-10-17 13:19:01
Autor: Piotr
,,Zmarl kat 42 tys. Zydów. Ukrywal sie 50 lat"
Dnia Sat, 17 Oct 2009 11:43:25 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

Aha. Jak dla mnie to zbyt głęboko ukryta intencja.
Piotr

   Trzoj sie pewnie; nie jestes w tym z cala pewnoscia odosobniony. :-/

Pewnie tak, sporo tu jest takich co nadają efekty echa z własnej
głowy.
Piotr

Data: 2009-10-17 13:36:08
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

napisał(a):

[...]

   :-)  Dobre sformulowanie zagadnienia.

  AR

,,Zmarl kat 42 tys. Zydów. Ukrywal sie 50 lat"