Zmarł profesor Zbigniew Religa

Data: 2009-03-08 18:41:55
Autor: matador
Zmarł profesor Zbigniew Religa
[']

matador.

Data: 2009-03-08 18:54:34
Autor: CeSaR
Zmarł profesor Zbigniew Religa
[']

Faktycznie bardzo cicho o nim było ostatnio. Szkoda człowieka.

Data: 2009-03-08 20:07:48
Autor: KatonStarszy
Zmarł profesor Zbigniew Religa
matador pisze:
[']
Znakomity lekarz , polityk może mniej , ale czystych intencji ( jakie to teraz rzadkie ...), pasji i wielkości nikt mu nie odmówi.

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-08 23:33:28
Autor: ColgatesBilly
Zmarł profesor Zbigniew Religa

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:gp10he$i4k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[']

matador.

Postac wspaniala i tragiczna zarazem.
Jak kazdy, nie byl bez wad, ale niektorych sie nie da usprawiedliwic.
I dlatego....
Do konca musial zyc ze swiadomoscia i patrzec w lustro ze...
byl w koalicji z... Lepperem i Giertychem.
( a nie z... Millerem, Cimnoszewiczem, Dyduchem czy Schetyna, Karnowskim czy Borowskim )

I kto wie... ile jeszcze sie z tego powodu nacierpi w tamtym zyciui czy taki grzech,
zostanie mu odpuszczon.

KOl

Data: 2009-03-08 23:17:00
Autor: boukun

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:QQWsl.988$9v4.360uutiset.elisa.fi...

[...]

http://www.pardon.pl/artykul/4767/20_lat_temu_religa_swietowal_z_jaruzelskim_zobacz

boukun

Data: 2009-03-08 23:24:22
Autor: kefirh
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Nie wiem jak rodzina z Toba bekon wytrzymuje.

k.

Data: 2009-03-08 22:37:58
Autor: Hans Kloss
kefirh <kefirh@doda.pl> napisał(a):
Nie wiem jak rodzina z Toba bekon wytrzymuje.

Niebawem współwięźniowie wdrożą proces resocjalizacji bekona. Jego rodzina
nieszczęśni ludzie nawiasem pisząc, powinna godzinki odmawiać w intencji
powodzenia owego procesu. Będzie to zapewne drobna modyfikacja staropolskiej
metody naganiania rozumu do głowy przez dupę, w tym przypadku pojętą wielce
dosłownie bo dupa zostanie zredukowana wręcz do otworu odbytowego. Oby tylko
zabrali się do tego metodycznie a nie od dupy strony.
J-23

Data: 2009-03-08 23:47:40
Autor: kefirh
Użytkownik Hans Kloss napisał:

[...]

Nie J-23. Ty go autoryzujesz jako mecznnika.
On pisze po jednej liniii. Stale nadaje natych samych rezonansach.
Normalny czlowiek, sam przez sie potyka sie raz po raz.
tEN GOSTEK dziala wedlu skoncentrowanej metody.
Raczej bardziej kojarzy mi sie z klawiszem niz grypsem.

pozdr

Data: 2009-03-08 23:33:25
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
tak masz racje, ale odzyskal godnosc bedac ministrem z ramienia PiS'u. Docenil te partie i jej potencjal. Dzialal dla dobra ogolu a spotkaly go za to same przyrosic. Coz lumpiarstwo opluwa nawet takich wielich ludzi
awe

Data: 2009-03-09 00:18:13
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Ty lepiej zamilcz z tą swoją propagandową retoryką... nie rób z tej tragicznej dla Wszystkich wiadomości męczennika z ramienia PiS`u.
Godność zachował do końca.

Data: 2009-03-09 12:45:26
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gp1iso$9vi$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
moj drogi, ja nic nie robie, widzialem tylko wczoraj minister zdrowia z ramiania PO jak silila sie zeby gloryfikowac Relige, podczas gdy on zarzucil jej brak kompetencji....
Prof Religa to byl inteligentny na poziomie facet, gdy zorientowal sie jakie barachlo jest w PO, z ochota i pelnym zaangazowaniem pracowal wspolnie z PiS dla dobra ojczyzny. Parchate pejsy dostaly goraczki
awe

Data: 2009-03-09 09:07:16
Autor: Vic
ZmarÂł profesor Zbigniew Religa
awe wrote:
tak masz racje, ale odzyskal godnosc bedac ministrem z ramienia PiS'u. Docenil te partie i jej potencjal. Dzialal dla dobra ogolu a spotkaly go za to same przyrosic. Coz lumpiarstwo opluwa nawet takich wielich ludzi

Awe, nie moge uwierzyć w ten twój totalny serwilizm intelektualny względem PiS-u.
Przecież ty z tej partii robisz jakąś świątynię. Qfa, Relige uświęciła działalność na rzecz PiS-u... żenada.

Trochę dystansu!

A Religa zawsze funkcjonował na marginesie PiS-u z tej prostej przyczyny, że on tam pełnił rolę eksperta, a nie jak taki np. Gosiewski (specjalista od zupełnie niczego) funkcję Toadie'go prezesa.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 12:47:29
Autor: awe
Zmar3 profesor Zbigniew Religa

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp2j83$g1f$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

ja nie gloryfikuje PiS, to jest zupelnie zbedne. Jest to po prostu porzadna partia uczciwych ludzi. Chocby jej ataki na korporacje jest dobitnym przykladem braku jakiegokolwiek serwilizmu czego niestety nie mozna powiedziec o PO, bo gdyby bylo inaczej przyznalbym to publicznie, niestety nie moge a wiec zarzucanie mi tu jakichkolwiek zlych intencji jest totalnym nieporozumieniem.
awe

Data: 2009-03-09 13:13:23
Autor: Vic
awe wrote:
Jest to po prostu porzadna partia uczciwych ludzi.

Uczciwy człowiek nie przedstawia lewego usprawiedliwienia za nieobecność na posiedzeniu, żeby dostać marne 200 zł.
Chyba, że uczciwość obowiązuje tylko do kwoty 200 zł.

Nie dosc, że porządni i uczciwi, to jeszcze idealiści... tak się zaangażowali w bojkot, tak honorowo opuścili salę... że zaraz po tym po kasę się zgłosili (z lewym usprawiedliwieniem)

Porządny i uczciwy człowiek, awe, bojkotuje posiedzenie opuszczając je - I NIE BIERZE ZA TO KASY.
Porządny człowiek nie pisze w usprawiedliwieniu, iż nie uczestniczył w posiedzeniu ze względu np. na sprawy rodzinne, gdy tymczasem po prostu bojkotował posiedzenie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 00:14:58
Autor: Lorn
ColgatesBilly pisze:

[...]

W Boga się bawisz ? Pozostaw stwórcy sądzenie. Jego zasługi dla medycyny   , walka z ciężkim chorubskiem i optymizm do samego końca... pełen podziw. Przynajmniej w takiej chwili możesz sobie darować głupie polityczne pieprzenie.

Data: 2009-03-09 00:22:54
Autor: Lorn
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Co się Tobie zdrowy nie podoba ?

Data: 2009-03-09 00:30:41
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

To, czego ty nie widzisz. Jesteś wyborcą PO, prawda?

Data: 2009-03-09 00:35:41
Autor: Lorn
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Czego ja nie widzę ? W tym wątku preferencje partyjne nie powinny mieć znaczenia. Nie interesuje mnie w jakiej był partii... Doceniam człowieka za jego zasługi i postawę. Chyba wyciąłeś istotna kwestię mojej wypowiedzi.

Data: 2009-03-09 01:33:00
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Oj, bidoku, bidoku - tobie nie jest potrzebny Religa, tobie jest potrzebny Miodek.

Data: 2009-03-09 01:52:25
Autor: Lorn
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Faktycznie... Przeziębiłem się. Miodek zdrowy jest. Jaki polecasz ? wielokwiatowy ? czy może lipowy ?

Data: 2009-03-09 02:02:56
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Może spadziowy - dobrze robi na mózg i oczy.

Data: 2009-03-09 02:35:51
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Dziękuje, ale z mózgiem i wzrokiem wszytko w najlepszym porządku...

:-P
No to się uśmiałem. Pokażę kolegom, niech się tez pośmieją.

Data: 2009-03-09 02:39:10
Autor: Lorn
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Pocieszny jesteś. :> Nie zapomnij o koleżankach. :>

Data: 2009-03-09 02:45:56
Autor: Lorn
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
ColgatesBilly pisze:

[...]

Dziękuje, ale z mózgiem i wzrokiem wszystko w najlepszym porządku... Pozostanę przy wielokwiatowym. Może to jakaś alergia ? kicham za każdym razem po przeczytaniu Twego tekstu hmm...

Data: 2009-03-09 13:37:47
Autor: Zenon@zas.zas

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:QQWsl.988$9v4.360uutiset.elisa.fi...

[...]

Co za debil !!! Ale się uśmiałem....

Data: 2009-03-09 00:19:01
Autor: Bądź Zdrów
Zmarł profesor Zbigniew Religa
Użytkownik matador napisał:
[']

matador.

RIP

Data: 2009-03-09 11:35:56
Autor: ColgatesBilly
Zmarł profesor Zbigniew Religa

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:4538e65c-ff86-44eb-bed5-b5dfab479c40j35g2000yqh.googlegroups.com...
On 8 Mar, 18:41, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

[']

Miejmy nadzieję, że Przedwieczny wybaczy mu członkostwo w PiS...

-- -- -- -- -- -

To samo moznaby zadedykowac politycznym trupom:
Lepperowi i Romanowi ;)
Wspoludzial...

Data: 2009-03-09 11:51:06
Autor: ColgatesBilly
Zmarł profesor Zbigniew Religa

"cirrus" <cirrus@tkdami.net> wrote in message news:gp0uvq$dub$1news.vectranet.pl...
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gp10he$i4k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[']
matador.

Niekoniecznie podzielalem jego poglady, ale cześć Jego pamieci.

No pewnie.
Latwiej pisac androny niz... RZUCIC CMIKI, a takie bylo
jego przeslanie i ostatnia wola

Kol

Zmarł profesor Zbigniew Religa