Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl

Data: 2010-12-18 21:50:50
Autor: boukun
Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl
Z wielkim żalem informuje, że dziś zmarł Robert Litwiniec znany nam jako LiNiO - założyciel wonder.pl i debian.linux.pl, ojciec, mąż, przyjaciel...

informacje na temat pogrzebu znajdziecie pod adresem:
http://debian.linux.pl/threads/21309-po%C5%BCegnanie-LiNiO

lub

http://wiki.wonder.pl/index.php/Pozegnanie

LiNiO RIP [']

Serwery chwilowo są obłożone i ciężko sie połączyć...

boukun

Data: 2010-12-18 21:58:25
Autor: rAzor
Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
[...]

A co ty masz z gościem wspólnego? Linuksa w życiu nawet nie polizałeś.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 22:01:26
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:iej79e$eug$2news.onet.pl...
[...]

A co ty możesz o mnie wiedzieć. Obecnie mam na trzech komputerach Debiana Squeeze z z KDE, we współpracy z Windows XP, Vista i 7...

boukun

Data: 2010-12-18 22:14:41
Autor: rAzor
[...]

To ty nie jesteś prawdziwy boukun, tylko podszywaniec. Proste.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 22:37:19
Autor: raff

"rAzor" <pora@na.telesfora.com> wrote in message news:iej87u$ijc$2news.onet.pl...
[...]

Boukun chce sie pochwalic ze jest inteligentny i ze nalezy do elyty.

Cos w stylu "Ach to bydlo w Tesco...."

R.

Data: 2010-12-18 22:40:34
Autor: rAzor
Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

Gołym okiem widać, że ściema. :-)
To nie boukun. Zresztą kto wie - być może boukun w ogóle nie pisuje, tylko jakaś żydo-cwelina łoi na jego konto.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 22:57:50
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:iej9og$mvo$2news.onet.pl...
[...]

Tu jestem tylko boukun, a na wielu innych forach jestem kto inny..., proste...

boukun

Data: 2010-12-18 23:14:08
Autor: rAzor
[...]

;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 22:50:32
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Boukun chce sie pochwalic ze jest inteligentny i ze nalezy do elyty.

Zmartwię cię jeszcze bardziej. Ja też należę do tej "elyty". Wczoraj
ściągnąłem 2010.12 --
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-18 23:31:57
Autor: raff

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:m125iurlocw2.gfugp5mezfqn.dlg40tude.net...
raff napisał:

Boukun chce sie pochwalic ze jest inteligentny i ze nalezy do elyty.

Zmartwię cię jeszcze bardziej. Ja też należę do tej "elyty". Wczoraj
ściągnąłem 2010.12

Mnie tam wali czego uzywacie.

Ja leje na Linuxa.

R.

Data: 2010-12-18 22:47:47
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

A co ty masz z gościem wspólnego? Linuksa w życiu nawet nie polizałeś.

GNU/Linuxa jeśli już.

Data: 2010-12-18 22:58:59
Autor: rAzor
Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
rAzor napisał:

A co ty masz z gościem wspólnego? Linuksa w życiu nawet nie polizałeś.

GNU/Linuxa jeśli już.

:-) Spierdalaj, szczególarzu. Dobrze wiesz, że chodzi o potoczność.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 22:40:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-18 21:50, boukun pisze:
[...]

Cześć Jego pamięci.

Zmarł założyciel wonder.pl i debian.linux.pl