Zmarła Irena Kwiatkowska

Data: 2011-03-03 18:31:26
Autor: abc
Zmarła Irena Kwiatkowska
Zdeklarowana katoliczka, słuchaczka Radia Maryja.
http://www.teatry.art.pl/!rozmowy/wzyciu.htm

Requiem aternam dona ei, Domine: et lux perpetua luceat ei.

Data: 2011-03-03 11:53:38
Autor: Antenka
Zmarła Irena Kwiatkowska
On 3 Mar, 18:31, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Zdeklarowana katoliczka, s uchaczka Radia Maryja.http://www.teatry.art.pl/!rozmowy/wzyciu.htm

Requiem aternam dona ei, Domine: et lux perpetua luceat ei.<

Pani Ireno, teraz czas na zasłużony odpoczynku w domu Ojca. Dosyć się
Pani napracowała jako "kobieta pracująca" :-)
Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie....[*]

Antenka

Data: 2011-03-03 21:34:13
Autor: jerzy.n
Zmarła Irena Kwiatkowska

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cbd43be7-96e5-4928-97ea-aba2b28d8d72p3g2000vbv.googlegroups.com...
On 3 Mar, 18:31, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie, a światłość wiekuista niechaj im świeci. Ps. Ciebie, Boże, przystoi wielbić hymnem na Syjonie; Tobie dopełnią ślubów w Jeruzalem; wysłuchaj mojej modlitwy: do Ciebie przyjdzie każdy człowiek. i powtarza sięWieczny odpoczynek.

Data: 2011-03-03 18:49:48
Autor: Antykler
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 18:31, abc pisze:
Zdeklarowana katoliczka, słuchaczka Radia Maryja.
http://www.teatry.art.pl/!rozmowy/wzyciu.htm

Requiem aternam dona ei, Domine: et lux perpetua luceat ei.

Powinna cie solidnie kopnac w dupe szmato ze kalasz jej dobre imie .

[*]

Data: 2011-03-03 19:41:01
Autor: abc
Zmarła Irena Kwiatkowska
Typowy janczar. O janczarach można poczytać np. tu
http://213.180.130.202/wiem/002971.html

"Janczarowie (z tureckiego "nowe wojsko"), regularna, doborowa piechota
turecka, utworzona ok. 1330. Początkowo do korpusu janczarów rekrutowano
jedynie młodych brańcow chrześcijańskich, poddawanych specjalnemu szkoleniu
ideologicznemu i religijnemu (przejście na islam), które powodowało, że
wychowani w fanatyzmie i ślepym posłuszeństwie janczarowie stali się trzonem
armii tureckiej."

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

Data: 2011-03-03 20:13:19
Autor: Antykler
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 19:41, abc pisze:
[...]

Ja nie pluje do wlasnego gniazda cwoku ja chcialbym czarna zaraze z mojego gnazda wyjebac na zbity pysk i cieszyc sie wolnoscia.

Data: 2011-03-03 19:24:44
Autor: obserwator
Zmarła Irena Kwiatkowska
Antykler <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a):
Ja nie pluje do wlasnego gniazda cwoku ja chcialbym czarna zaraze z mojego gnazda wyjebac na zbity pysk i cieszyc sie wolnoscia.

 zaraza sa tacy jak ty, ktorzy wychowali sie PRL-u i nadal chca walczyc z
polskim kosciolem, jak to czerwona zaraza.

Data: 2011-03-03 20:46:28
Autor: Antykler
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 20:24,  obserwator pisze:
[...]

Tak wychowalem sie w PRLu i na szczecie nie wychowywaly mnie i nie ksztaltowaly czarne dewianty

Data: 2011-03-03 19:50:03
Autor: obserwator
Zmarła Irena Kwiatkowska
Antykler <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a):
Tak wychowalem sie w PRLu i na szczecie nie wychowywaly mnie i nie ksztaltowaly czarne dewianty

 ooo....tego to juz nie musiales pisac, to sie widzi:))

Data: 2011-03-03 20:52:41
Autor: Antykler
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 20:50,  obserwator pisze:
Antykler<tyskie@smiedzimulem.com>  napisał(a):

Tak wychowalem sie w PRLu i na szczecie nie wychowywaly mnie i nie
ksztaltowaly czarne dewianty

  ooo....tego to juz nie musiales pisac, to sie widzi:))

Kosliol katolicki do zbieranina dewiantow !

Data: 2011-03-03 20:09:00
Autor: obserwator
Zmarła Irena Kwiatkowska
Antykler <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a):

>   ooo....tego to juz nie musiales pisac, to sie widzi:))

Kosliol katolicki do zbieranina dewiantow !

 przesada. Wiecej dewiantow masz wsrod tych, ktorzy takie opinie
rozpowszechniaja, na zasadzie: zlodziej krzyczy, lapaj zlodzieja. --

Data: 2011-03-03 21:57:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zmar�a Irena Kwiatkowska
czwartek, 3 marca 2011 20:24. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

 zaraza sa tacy jak ty, ktorzy wychowali sie PRL-u i nadal chca walczyc z
polskim kosciolem, jak to czerwona zaraza.

Z kościołem w Polsce walczono od buntu Masław poprzez Reformację i Arian. Komuniści nie wnieśli tu nic nowego, wykorzystali tylko resentyment części narodu, której obserwatorze nie uwzględniasz. Moim zdaniem co najmniej częściowo uzasadniony -- - Chryst jest w naszym kraju wędrowcem i przybyszem, który jawnie nadużył (a raczej jego drużyna) gościnność rodzimych bogów.

Data: 2011-03-03 19:28:46
Autor: obserwator
Zmarła Irena Kwiatkowska
Antykler <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a): pisz po jednym nickiem, skoros taki odwazny PAP2t:)

Data: 2011-03-04 08:25:22
Autor: sofu
Zmarła Irena Kwiatkowska

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6fe0c0$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To sztańskie gniazdo, którego wyznawcy i tak są skazani na wiekuisty ogień piekielny.
W walce o dusze ludzkie Bóg wykorzystuje różne siły, aby zniszczyć od wieków służący Bestii KRK.

sofu
 --
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-03-03 20:34:40
Autor: u2
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 18:31, abc pisze:
Zdeklarowana katoliczka, słuchaczka Radia Maryja.

Wspaniała aktorka.

Data: 2011-03-03 20:47:40
Autor: Antykler
Zmarła Irena Kwiatkowska
W dniu 2011-03-03 20:34, u2 pisze:
W dniu 2011-03-03 18:31, abc pisze:
Zdeklarowana katoliczka, słuchaczka Radia Maryja.

Wspaniała aktorka.

abc chetniej widziale ja jako ta co daje na tace dewiant zajebany.

Zmarła Irena Kwiatkowska