Zmarła matka Drzewieckiego.

Data: 2009-10-05 18:26:40
Autor: zbig
Zmarła matka Drzewieckiego.
Chcieliście krwi tą ją macie...

--

Data: 2009-10-05 20:38:16
Autor: Piotr
Zmarła matka Drzewieckiego.
Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:26:40 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

Chcieliście krwi tą ją macie...

Kaczyńscy zabili?

Data: 2009-10-05 11:52:11
Autor: Antenka
On 5 Paź, 20:38, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:26:40 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

> Chcieliście krwi tą ją macie...

Kaczyńscy zabili?

Pewnie miała 101 lat...[*]

Antenka

Data: 2009-10-05 18:57:37
Autor: zbig
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 5 Pa=BC, 20:38, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:26:40 +0000 (UTC), zbig napisa=B3(a):

> Kaczy=F1scy zabili?

Pewnie mia=B3a 101 lat...[*]

Odezwała się hiena jak zwykle po czyjejś śmierci, daj se spokój facet --

Data: 2009-10-05 12:14:28
Autor: Antenka
Zmarła matka Drzewieckiego.

Odezwała się hiena jak zwykle po czyjejś śmierci, daj se spokój facet

Czy nie widzisz, że zapaliłam jej świeczkę? O co ci chodzi? Aha i nie
jestem facetem.

Antenka

Data: 2009-10-05 19:21:47
Autor: zbig
Zmarła matka Drzewieckiego.
Na zdjęciu wyglądasz jak facet

Data: 2009-10-05 21:27:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 19:21:47 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

Na zdjęciu wyglądasz jak facet

Te, wrażliwiec! Przed chwilą miałeś się poszczać z żalu i współczucia, a
teraz po chamsku kopiesz poniżej pasa...
Hm, chociaż i wtedy też usiłowałeś kopnąć poniżej pasa...
Piotr

Data: 2009-10-05 19:32:00
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]
teraz po chamsku kopiesz poniżej pasa...
Hm, chociaż i wtedy też usiłowałeś kopnąć poniżej pasa...
Antenka nie ma pasa. To pozbawiona jakiejkolwiek wrażliwości hiena. która nie może liczyć na żadną taryfę ulgową

Data: 2009-10-05 12:40:38
Autor: Antenka
On 5 Paź, 21:32, "zbig" <zbigni...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Piotr <p...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Piotr

Antenka nie ma pasa. To pozbawiona jakiejkolwiek wrażliwości hiena. która nie

Ale zawsze mogę się na ciebie,wypiąć ty hipokryto!

Antenka

Data: 2009-10-05 21:35:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 19:32:00 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

[...]

Patrząc na powyższe, to nie masz żadnego wsparcia swoich słów.

Data: 2009-10-05 19:42:05
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

Patrząc na powyższe, to nie masz żadnego wsparcia swoich słów.
 Na to mam dziesiątki linków, zwłaszcza po śmierci kogoś zasłużonego, ktorego hiena akurat nie lubi.

Data: 2009-10-05 21:47:39
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 19:42:05 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

Patrząc na powyższe, to nie masz żadnego wsparcia swoich słów.
 Na to mam dziesiątki linków, zwłaszcza po śmierci kogoś zasłużonego, ktorego hiena akurat nie lubi.

Śmierć polityka, nie dla wszystkich jest tragedią, taki zawód. Nawet zgon
"kogoś zasłużonego", może wywołać różne reakcje. Taki Edelman, przykro mi
zbigu, ale mnie to było zupełnie obojętne, a sam denat za życia mnie
poprostu wkurzał. To co mam udawać żal?
Piotr

Data: 2009-10-05 20:03:09
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

Można skorzystać z okazji i pomilczeć a nie wyjąc z uciechy silić sie na prymitywne i prostackie wycieczki.

Data: 2009-10-06 09:22:09
Autor: iaforek
zbig <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Można skorzystać z okazji i pomilczeć

Więc zamilcz, a w milczeniu zastanów po co w ogóle rozpocząłeś ten wątek. Przy okazji, zastanów się też nad swoją nienawiścią, zaślepieniem i głupotą.

--
iaforek

Data: 2009-10-06 10:36:03
Autor: zbig
iaforek <iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Więc zamilcz, a w milczeniu zastanów po co w ogóle rozpocząłeś ten wątek. Przy okazji, zastanów się też nad swoją nienawiścią, zaślepieniem i głupotą.

He, he Czekałaem kiedy wzorem swoich politycznych pobratymców z przeszłości zawołacie "ciszej nad tą trumną..."

Data: 2009-10-06 10:45:45
Autor: iaforek
Zmarła matka Drzewieckiego.
zbig <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
He, he

"Oczywiście" lepiej stać i się śmiać z czyjejś śmierci.

--
iaforek

Data: 2009-10-05 21:20:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 5 Oct 2009 12:14:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Odezwała się hiena jak zwykle po czyjejś śmierci, daj se spokój facet

Czy nie widzisz, że zapaliłam jej świeczkę? O co ci chodzi? Aha i nie
jestem facetem.

Świeczkę zapaliłeś?

I nie jesteś facetem?

Oczywiście! Jedno i drugie!

Data: 2009-10-05 18:50:46
Autor: zbig
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:26:40 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

> Chcieliście krwi tą ją macie...

Kaczyńscy zabili?
Drwij sobie, nawet w takiej chwili...
Może cie Pan Bóg łaskawie nie potraktuje w ten sam sposób
Skazaliście go bez sądu, tak mniej więcej robiło gestapo. Byc może ją wasze słowa zabiły. Dobrze , że ja nie musze sobie takich pytań zadawać
Matka Drzewieckiego zmarła na atak serca w południe mniej więcej w tym czasie Drzewiecki podawał się do dymisji.
Myślę,ze Kaczor zlecił Kamińskiego pracę nad zdobyciem materiałów, które mogłyby skompromitowac przeciwników [politycznych - PO , Kwasniewską)
Gotow jestem sie też założyć o duże pieniądze, ze w tej sprawie nawet nie będą postawione zarzuty.

Data: 2009-10-05 19:20:45
Autor: Hans Kloss
Zmarła matka Drzewieckiego.
zbig <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Skazaliście go bez sądu, tak mniej więcej robiło gestapo.
Robileś jakies sądy przed pluciem na porządnych ludzi za urojenia dorszowo-
laptopowe? Martwiłes się o matki Kaczyńskich i Ziobry wypisując o nich
obelżywe kłamstwa? Nie?? Wypierdalaj więc ze swoimi żalami.

Byc może ją wasze  słowa zabiły.
Jezeli już cos ja zabiło to skłonność do machlojkarstwa jej własnego syna.

Myślę [...]
A tu już przesadziłes, mocno przesadziłeś.
J-23

Data: 2009-10-06 08:49:58
Autor: iaforek
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Robileś jakies sądy przed pluciem na porządnych ludzi za urojenia dorszowo-
laptopowe? Martwiłes się o matki Kaczyńskich i Ziobry wypisując o nich
obelżywe kłamstwa?

Dla wszystkich PełOwców, przesiąkniętych i zaślepionych nienawiścią, hien cmentarnych i całej tej szemranej ynteligenci, warto podkreślić powyższe pytania.

Zbig, czekam na odpowiedź...

--
iaforek

Data: 2009-10-05 20:58:57
Autor: cytryna
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a): > Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:26:40 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

> [...]
Gotow jestem sie też założyć o duże pieniądze, ze w tej sprawie nawet nie

Stypy jeszcze nie było a ten pisze jak pijany literat.Tak przy okazji a skąd te duże pieniądze z zakładów Totka czy z jednorękich bandytów. Kamiński to wyjasni bez pudła. --

Data: 2009-10-05 21:45:47
Autor: Lorn
cytryna pisze:
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

Z pudła raczej będzie mu trudno.

Data: 2009-10-05 21:14:54
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 18:50:46 +0000 (UTC), zbig napisał(a):

[...]

JA drwię? A kto tu zamieścił ten urągający jakiekolwiek przyzwoitości anons? Co ty sobie wyobrażasz chłopczyku, że coś odkryłeś? Ta informacja wisi w
necie od kilku godzin, tu na psp nikt nie miał tyle tupetu, co ty, żeby to
włączyć do politycznej walki. Powinieneś iść do psychologa, zbigu. Albo wziąść prysznic? A najlepiej zrób
jedno i drugie.
Mnie nie obchodzi to, że byłemu ministrowi umarła matka, bo to w ogóle nie
ma nic do rzeczy. Jest to prywatna tragedia Drzewieckiego. Ludzie umierają niestety i to z różnych powodów. A czasem bez powodu.
Łączenie tych spraw, sugerowanie złych intencji, wymuszanie współczucia i
jeszcze może poczucia winy, to jest dopiero kurestwo, na które brak słów.
Piotr

Data: 2009-10-05 22:17:21
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hadf65$3gs$1inews.gazeta.pl...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

> [...]
Gotow jestem sie też założyć o duże pieniądze, ze w tej sprawie nawet nie będą

-- -- -- -- -- -
Pierdolisz gnoju jak na parcha i komucha przystalo. Postepuj cale zycie uczciwie to twoja mamusia nie dostanie zawalu serca. Moze miec tylko pretensje do siebie. Tak sie wlasnie koncza zalatwiacze. Rozumiem zeby tak szastal swoja kasa ale publiczna? Za 500 mln zl mozna wiele osob uratowac. Dzis zmarl moj wujek na raka. W kwietniu byl u lekarza i go na gardlo leczyli czy cos - a on mial raka. Moj sasiad tez zmal na raka. Wyznaczyli kolejke do badan, a ten zmarl im na 2 tygodnie przed terminem. Wal sie palancie
awe

Data: 2009-10-05 21:17:52
Autor: zbig
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

Pierdolisz gnoju jak na parcha i komucha przystalo.

Gnoju to sobie poszukaj w gaciach cymbale

Postepuj cale zycie uczciwie to twoja mamusia nie dostanie zawalu serca. Moze miec tylko pretensje do siebie. Tak sie wlasnie koncza zalatwiacze.

Empatia godna moherowego przygłupa

Rozumiem zeby tak szastal swoja kasa ale publiczna? Za 500 mln zl mozna wiele osob uratowac.
O jakiej kasie piszesz tłuku?. O wirtualnej kasie w projekcie ustawy, która nigdzie jeszce nie została złożona.
Ty se  qurwa myślisz, ze masz przed sobą Gosiewskiego, czy inna Putrę gamoniu?
Poczytaj sobie niezależne  ekspertyzy. Kwota wpisana do projektu przez MF to tylko pobożne zyczenia. --

Data: 2009-10-06 00:07:58
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hadnq0$aqo$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
gosciu z tego biznesu da sie wyciagnac 2 mld zl i nie bardzo rozumiem dlaczego w calosci ta kasa nie idzie do budzetu panstwa tylko zasila organizacje przestepcze ktore korumpuja jak wiejskich chlopakow kolesi tuska
awe

Data: 2009-10-06 10:33:52
Autor: zbig
Zmarła matka Drzewieckiego.
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
-- -- -- -
[...]
Przeczytaj sobie co na ten temat mówią fachowcy
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=680

Data: 2009-10-06 11:07:28
Autor: Karol
Zmarła matka Drzewieckiego.
zbig <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Przeczytaj sobie co na ten temat mówią fachowcy

http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=680

no wlasnie, dobry link w ktorym p. Gwiazdowski robi wyklad *kawa na lawe*.

Panie Zbyszku, a jakie jest pana zdanie odnosnie tej koncowej uwagi autora
tego artykuliku, tzn .jak pan by to zdanie zinterpretowal:

*Ale żeby nie odchodzić zbyt daleko od hazardu, to przypomnę jeszcze
nieśmiało, że prace nad projektem ustawy zawierającej dopłaty do gier trwały
już w latach 2006-2007. Za rządów PiS, który tak głośno krytykuje dziś
&#8222;Zbyszka&#8221; i &#8222;Mirka&#8221; ich jednak nie wprowadzono. Skoro idea powróciła, to musi
to być widocznie jakiś świetny pomysł! Ciekawe dla kogo, skoro ani nie dla
&#8222;Ryśka&#8221;, ani nie dla graczy, ani nawet nie dla budżetu państwa?*

Data: 2009-10-06 18:34:11
Autor: zbig
Karol  <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Najłatwiej wytłumaczyć to ideologicznym zaślepieniem PiS. który we wszystkich
dziedzinach węszy przekręty i będąc typową partią lewicową nienawidzi
prywatnych przedsiębiorców w każdym obszarze.
To typowe działania wynikające z nieudolności i nieudacznictwa polegającego na
praku umiejętności realizacji projektów rozwojowych.
Wszystkim rzucają kłody pod nogi, hołdując filozofii Kononowicza "żeby niczego
nie było" bo a nuż ktoś się przy jakiejś działalności obłowi na boku.

Data: 2009-10-06 11:57:16
Autor: flower
> [...]

gamoniu?
Poczytaj sobie niezależne  ekspertyzy. Kwota wpisana do projektu przez MF

Pisałeś tak przy dorszu za 8 zł?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-05 21:57:32
Autor: u2

Użytkownik "zbig" <zbigniew_.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haddp0$qq8$1inews.gazeta.pl...
Chcieliście krwi tą ją macie...

Piękna śmierć, wyrazy szczerych kondolencji dla Miro.

Data: 2009-10-05 22:00:10
Autor: u2
Zmarła matka Drzewieckiego.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haddp0$qq8$1inews.gazeta.pl...
Chcieliście krwi tą ją macie...

Piękna śmierć, wyrazy szczerego współczucia dla Miro.

Data: 2009-10-05 22:02:13
Autor: jadrys
zbig pisze:
Chcieliście krwi tą ją macie...

zbig, ty się dobrze czujesz?

Data: 2009-10-05 20:06:35
Autor: zbig
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
zbig pisze:
> Chcieliście krwi tą ją macie...
>
>   zbig, ty się dobrze czujesz?

lekka infekcja wirusowa, a bo co?

Data: 2009-10-05 22:24:30
Autor: awe

zbig pisze:
> Chcieliście krwi tą ją macie...

zbig, ty się dobrze czujesz?

lekka infekcja wirusowa, a bo co?
-- -- -- -- -- -- -
ptasia grypa?
awe

Data: 2009-10-05 22:35:32
Autor: jadrys
zbig pisze:

Chcieliście krwi tą ją macie...

zbig, ty się dobrze czujesz?

lekka infekcja wirusowa, a bo co?

Bo to Twoje stwierdzenie wygląda tak jakbyś je pisał pod wpływem wysokiej gorączki..

Data: 2009-10-05 21:06:25
Autor: zbig
Zmarła matka Drzewieckiego.
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):

Bo to Twoje stwierdzenie wygląda tak jakbyś je pisał pod wpływem wysokiej gorączki..

zła odpowiedź , tow. doktorze. --

Data: 2009-10-05 22:05:33
Autor: mkarwan
Zmarła matka Drzewieckiego.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haddp0$qq8$1inews.gazeta.pl...
Chcieliście krwi tą ją macie...

Pisząc to okazałeś się głupcem.
Troska matki o syna jest czyś naturalnym.
To synowi zabrakło wyobraźni gdy wchodził do polityki.
To synowi zabrakło wyobraźni gdy prowadził rozmowy, opublikowane w prasie.
Zabrakło mu wyobraźni jak zareaguje matka gdy dotrze to do publicznej wiadomości.

Data: 2009-10-05 20:19:24
Autor: zbig
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Zabrakło mu wyobraźni jak zareaguje matka gdy dotrze to do publicznej wiadomości.
Qurwa, mędrzec  grupowy się odezwał.
jakie to kompromitujące rozmowy Drzewieckiego opublikowano?

Data: 2009-10-06 01:06:18
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hadkcb$pcs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiadomości.
Qurwa, mędrzec  grupowy się odezwał.
jakie to kompromitujące rozmowy Drzewieckiego opublikowano?

no tak niestesty Drzewiecki byl cwanszy pogadal sobie w domu, ale za to efekty tych rozmow splodzily fajne pisemko -przeciez chyba nie sadzisz ze wylecial za nic
awe

Data: 2009-10-06 07:14:15
Autor: Piotr
Dnia Mon, 5 Oct 2009 22:05:33 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ogólnie... to często brakuje nam wyobraźni jak nasze działania "odbiją
się" na naszych bliskich. Od łapówkarzy po łamiących przepisy ruchu
drogowego.
Piotr

Zmarła matka Drzewieckiego.