Zmarli otwierają oczy żywym

Data: 2014-07-17 11:42:24
Autor: Grzegorz Niedźwiecki
Zmarli otwierają oczy żywym
Data: 2014-07-17 21:07:30
Autor: Stokrotka
Zmarli otwieraja oczy zywym
http://030267.salon24.pl/596662,zmarli-otwieraja-oczy-zywym

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2014/07/17/zmarli-otwieraja-oczy-zywym/

http://socjolog61.neon24.pl/post/111105,zmarli-otwieraja-oczy-zywym
Badz szczesliwy, ze ta mafia nie zabila cie jak tego faceta w Rudzie Slaskiej.
Takie beholowia w sadownictwie i policji nie bylo nawet w stanie wojennym, ani w latah 80.
W szpitalu nawet wtedy nie stszelali.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakladce 'inne' syntezator mowy czytajacy cyrylice GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny,

Data: 2014-07-17 21:09:09
Autor: Stokrotka
Zmarli otwieraja oczy zywym
I zmien strone kodowa, bos w Polsce!

Data: 2014-07-18 11:06:20
Autor: Hans Kloß

"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53c81f5b$0$2150$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja pierdziu, dwa najwieksze glupki w usenecie sie spotkaly....

Data: 2014-07-18 11:24:30
Autor: Krzysztof Jodłowski
Zmarli otwieraja oczy zywym
Ja pierdziu, dwa najwieksze glupki w usenecie sie spotkaly....
I od razu zaiskrzyło!

Data: 2014-07-18 22:36:35
Autor: Sonn
W dniu 2014-07-18 11:24, Krzysztof Jodłowski pisze:
Ja pierdziu, dwa najwieksze glupki w usenecie sie spotkaly....
I od razu zaiskrzyło!

A czego się spodziewałeś? Ciągnie swój do swego

--
Sonn

Data: 2014-07-19 03:38:33
Autor: leming.show
Zmarli otwierają oczy żywym
użytkownik Grzegorz Niedźwiecki napisał:
http://3obieg.pl/zmarli-otwieraja-oczy-zywym

No i co? Za 200zl chcialo ci sie poswiecac kilka miesiecy jak nie lat z wlasnego zyciorysu?

Data: 2014-07-20 10:06:47
Autor: Sonn
W dniu 2014-07-19 12:38, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Grzegorz Niedźwiecki napisał:
http://3obieg.pl/zmarli-otwieraja-oczy-zywym

No i co? Za 200zl chcialo ci sie poswiecac kilka miesiecy jak nie lat z wlasnego zyciorysu?

DON'T FEED THE TROLL !!!

--
Sonn

Zmarli otwierają oczy żywym