Zmarszczoneczołojarka: TW pojeb u sekciarza.

Data: 2009-05-27 08:16:56
Autor: Andrzej Adam Filip
Zmarszczoneczołojarka: TW pojeb u sekciarza.
Gazeta Wyborcza i wszystko jasne! ;-)
Czy GW jest twoim ND? :-)

"Zmarszczoneczołojarka" <adres@email.pl> pisze:

Żaden słuchacz Radia Maryja nie będzie przed eurowyborami pozostawiony
sam sobie. Dwa razy dziennie prof. Jerzy Robert Nowak, wcześniej znany
jako badacz tematyki żydowskiej (dzieło "Kogo powinni przeprosić
Żydzi"), prezentuje na antenie "Euroleksykon", zwany też "ściągawką
dla wyborców opcji patriotycznej". Przedrukowuje ją "Nasz Dziennik"
Nowak specjalizuje się w tworzeniu drzew genealogicznych. Dzięki temu
wiemy już, że niemal każdy kandydat Platformy Obywatelskiej, SLD czy
Centrolewicy do europarlamentu ma w rodzinie Żyda lub ubeka, a często
jednego i drugiego.

Słuchacz (i czytelnik) dowiedział się też, że Danutę Hübner (kandyduje
z list PO) cechuje "brak zrozumienia elementarnych polskich interesów
narodowych". Róża Thun zaś "bije wszelkie rekordy proeuropejskiego
fanatyzmu". To "czołowa zwolenniczka eurofederalizmu, będącego tak
dużym zagrożeniem dla istnienia państw narodowych". Na dodatek
"intelekt nie jest jej mocną stroną".

Raz nawet prowadzący audycję redemptorysta się zląkł: - Ta plejada
gwiazd jest zatrważająca i porażająca. Trzeba mobilizacji sił
narodowych i katolickich, aby wybrać mądrze.
[...]
http://wyborcza.pl/1,75968,6653954,Radio_Euromaryja.html

Łzy są pociechą nieszczęśliwych.
  -- Epiktet z Hierapolis (ok. 50 - ok. 130 r.n.e.)

Data: 2009-05-27 08:34:33
Autor: Zmarszczoneczoojarka
Zmarszczoneczoojarka: TW pojeb u sekciarza.

Uytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa

Gazeta Wyborcza i wszystko jasne! ;-)

Masz racj, dlatego, e Wyborcza to wszystko jasne.

Czy GW jest twoim ND? :-)

Chodzi ci o to, czy dla mnie Wyborcza, to tyle samo co dla mohera ND?

Przemek

--
Wsptwrca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Micha B. jest take znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelsk!

Data: 2009-05-27 08:55:32
Autor: Andrzej Adam Filip
Zmarszczoneczołojarka: TW pojeb u sekciarza.
"Zmarszczoneczołojarka" <adres@email.pl> pisze:

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

Gazeta Wyborcza i wszystko jasne! ;-)

Masz rację, dlatego, że Wyborcza to wszystko jasne.

Czy GW jest twoim ND? :-)

Chodzi ci o to, czy dla mnie Wyborcza, to tyle samo co dla mohera ND?

Chodzi mi o to co *konkretnie* GW zarzuca Nowakowi i RM w sprawie ataków
"po rodzinie":
a) obrzydliwe pomówienie [mówienie nieprawdy w *większości*]
   Są już pozwy w szybkim trybie wyborczym?
b) mówienie w większości niewygodnej dla opisywanych prawdy którą GW
   uważa za "niepoprawną politycznie" i taką o której *wyborcy*
   "nie mają prawa wiedzieć"
c) atak "częściowo prawdziwy" którego odpieranie "po konkretnych osobach"
   skieruje dyskusje na tor niewygodny np. dla ugrupowań omawianych osób

Bo (jak dla mnie) GW "jak zwykle" zdołała napisać artykulik w taki
sposób że *sama* "podświadomie" sugeruje że to w większości prawda ale "tego mówić nie wolno", tego wolność słowa i prawo wyborców do
wiedzy o kandydatach nie obejmuje (w wersji GW).

P.S.
Ja jestem wyznawcą poglądu że najlepszą propagandę buduje się na
"zasadniczo prawdzie odpowiednio podświetlonej" :-)

--
Nie ufaj kobiecie, nie przeciążaj żołądka ponad jego możliwości,
strzeż się swego języka i bierz ze wszystkiego tyle,

Data: 2009-05-27 09:17:14
Autor: Zmarszczoneczoojarka
Zmarszczoneczoojarka: TW pojeb u sekciarza.

Uytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa

Chodzi mi o to co *konkretnie* GW zarzuca Nowakowi i RM w sprawie atakw
"po rodzinie":
a) obrzydliwe pomwienie [mwienie nieprawdy w *wikszoci*]
  S ju pozwy w szybkim trybie wyborczym?
b) mwienie w wikszoci niewygodnej dla opisywanych prawdy ktr GW
  uwaa za "niepoprawn politycznie" i tak o ktrej *wyborcy*
  "nie maj prawa wiedzie"
c) atak "czciowo prawdziwy" ktrego odpieranie "po konkretnych osobach"
  skieruje dyskusje na tor niewygodny np. dla ugrupowa omawianych osb

Chyba nie oczekujesz ode mnie interpretacji intencji autora artykuu. Kady powinien osobicie wycigac wnioski z przeczytanego tekstu.

Bo (jak dla mnie) GW "jak zwykle" zdoaa napisa artykulik w taki
sposb e *sama* "podwiadomie" sugeruje e to w wikszoci prawda
ale "tego mwi nie wolno", tego wolno sowa i prawo wyborcw do
wiedzy o kandydatach nie obejmuje (w wersji GW).

Nie mam takiego odczucia.

P.S.
Ja jestem wyznawc pogldu e najlepsz propagand buduje si na
"zasadniczo prawdzie odpowiednio podwietlonej" :-)

Przede wszystkim kto oskarony o wspprac z bezpiek nie ma moralnego prawa pouczac innych. Przypomn, e zaraz po opublikowaniu artykuu o wsplpracy, Nowak powiedzia, i pozwie jego autora. Jak do tej pory nie zrobi tego. Dla mnie jest to przyznanie si winy. Uwaam, e kady uczciwy czowiek pomwiony o wspprace z bezpiek, skierowaby spraw na drog sdow.

Przemek