Zmartwychwstanie ciał.

Data: 2014-10-10 01:03:54
Autor: Michał
Zmartwychwstanie ciał.
" Wierzymy w zmartwychwstanie ciała (..)" - to część mszy św. .

  Są przypadki wczesnych śmierci spowodowanych wypadkami, albo chorobami. Gdyby po śmierci moĹźna było utrzymywać ciało w takim samym stanie i je leczyć ( "naprawiać") to człowiek mĂłgłby oĹźyć, tak myślę.

Data: 2014-10-10 02:14:40
Autor: MarkWoydak
Zmartwychwstanie ciał.

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości
" Wierzymy w zmartwychwstanie ciała (..)" - to część mszy św. .

 Są przypadki wczesnych śmierci spowodowanych wypadkami, albo chorobami.
Gdyby po śmierci można było utrzymywać ciało w takim samym stanie i je
leczyć ( "naprawiać") to człowiek mógłby ożyć, tak myślę.

Tylko po co?

MW

Data: 2014-10-10 07:09:06
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 01:03 Michał <micsz@onet.pl> pisze:

" Wierzymy w zmartwychwstanie ciała (..)" - to część mszy św.. .

  Są przypadki wczesnych śmierci spowodowanych wypadkami, albo  chorobami. Gdyby po śmierci można było utrzymywać ciało w takim samym  stanie i je leczyć ( "naprawiać") to człowiek mógłby ożyć, tak myślę.

Brrr, jak już zejdziesz to nie ożywaj.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-10 20:39:04
Autor: Author Instinct
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 2014-10-10 07:09, stevep pisze:
[...]

Ja się nie przyłączę do szanownego interlokutora w jego pochopnym szafowaniu własnymi życzeniami.

Jeżeli nie dopuściłbyś do zniszczenia lub uszkodzenia pamięci zapisanej w mózgu to osoba wybudzona po jakimś czasie mogłaby trwać we własnym ciągu świadomości. O ile świadomość jest zjawiskiem czysto fizycznym i czysto materialnym jest szansa na zachowanie swojego "ja" przez taką osobę.
W końcu "umieramy" zasypiając i zmartwychwstajemy budząc się rano. Nie zawsze rankiem cały nasz software jest załadowany z mózgowego ROMu do RAMu, dlatego bywamy nieprzytomni.
Ja uważam, że świadomość jest czymś co łączy nas z inną warstwą świata i/lub inną postacią bytu (niektórzy widzą w tym Boga). Żeby nie było - nie wierze w życie po życiu. Po co jakiemuś Bogu taka chujnia jak twoja czy moja świadoma osoba?;) Nie mówiąc już o stefku...

Data: 2014-10-11 06:12:43
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 20:39 Author Instinct <authorinstinct@gmail.com> pisze:

[...]

Wywód pseudonaukowy i dlatego chujowy.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-11 18:52:08
Autor: ruski szpieg
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 11.10.2014 o 06:12, stevep pisze:
Wywód pseudonaukowy i dlatego chujowy.
No a pytanie było naukowe? W każdym razie na chwilę oderwałeś się od lizania i zmusiłeś swoje szare komórki do pracy coby wydać werdykt.:) Inna rzecz, że taki a nie inny werdykt wydałbyś i bez zrozumienia sensu mojego chujowego wywodu co każe sądzić, że twoje nieszczęsne neurony nie przegrzały się bynajmniej.;)

Data: 2014-10-12 07:13:46
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 18:52 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

Wylizałeś już odbyt Putinowi kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-12 12:28:57
Autor: ruski szpieg
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 12.10.2014 o 07:13, stevep pisze:
[...]

Wow, wzniosłeś się! No, szacun:) Twój poziom wypowiedzi wskazuje, że lizanie anglosaskich odbytów skutkuje zmniejszeniem ilości szarych komórek.:) No, Stefek nie spinaj się tak. Jest niedziela, odpocznij se.:)

Data: 2014-10-14 05:57:55
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 12:28 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

Pocałuj mnie w dupę z okazji niedzieli kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-14 16:28:15
Autor: ruski szpieg
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 14.10.2014 o 05:57, stevep pisze:
[...]

Jak powiedział wieszcz - na pieszczoty trzeba sobie zasłużyć:) I tak cię lubię, Stefek:*.

Data: 2014-10-15 05:40:59
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 16:28 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

A fuj pedał.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-15 17:34:09
Autor: ruski szpieg
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 15.10.2014 o 05:40, stevep pisze:
[...]

Muszę rozwiać twoje płonne nadzieje...
Choćbym był pedałem to wątpię, że skusiłbym się na twoją osobę bo taki internetowy gnom jak ty do atrakcyjnych i młodych zapewne nie należy. Gdyby było inaczej robiłbyś coś innego zamiast wypisywać te swoje brednie od rana do nocy.:)

Data: 2014-10-16 17:57:03
Autor: ruski szpieg
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 16.10.2014 o 06:27, stevep pisze:
[...]

Całkiem fajnie się z tobą dyskutuje, chociaż może trochę monotematycznie...;)

Jeżeli zjawisko homoseksualizmu tak cię zajmuje i wyrażasz się o nim w sposób wulgarny zastanów się, czy nie jesteś aby homofobem? Wiele na to wskazuje.

Biorąc pod uwagę często spotykany przypadek, że homofob jest osobą tłumiącą w sobie własne homoseksualne skłonności, masz powód żeby oskarżając innych odwracając uwagę od swojej odmienności.:)

Zdobądź się na odwagę i pogódź z sobą. Przecież gender jest elementem kanonu obecnej poprawności politycznej. Będąc "gender" możesz się podlizać komu trzeba.:)

Data: 2014-10-17 06:01:41
Autor: stevep
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu .10.2014 o 17:57 ruski szpieg <ruski.szpieg@mail.ru> pisze:

[...]

A fuj, następny pedał.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-17 12:10:57
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 17.10.2014 o 06:01, stevep pisze:

[...]

Projekcja, jak w mordę strzelił...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-10-11 08:54:16
Autor: MarkWoydak
Zmartwychwstanie ciał.

Użytkownik "Author Instinct" <authorinstinct@gmail.com> napisał w wiadomości news:m19943$m2u$1node1.news.atman.pl...
[...]

Faktycznie, po co Bogu czy bogu taka przemądrzała chujnia jak ty?

MW

Data: 2014-10-18 03:58:54
Autor: Michał
Zmartwychwstanie ciał.
[...]

  Apokalipsa (Objawienie)

"(8) Aniołowi Kościoła w Smyrnie napisz: To mówi Pierwszy i Ostatni, który był martwy, a ożył:".

(Apokalipsa (Objawienie) 2:8, Biblia Tysiąclecia)

  Idź precz .. Wiesz co dalej?

Data: 2014-10-18 11:17:02
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 18.10.2014 o 03:58, Michał pisze:

[...]

Eeeetam... Żółta Łódź Podwodna była dużo lepszym produktem odjazdu na halucynogenach niż ten grafomański syf.

Data: 2014-10-18 15:18:48
Autor: Michał
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 2014-10-18 11:17, Andrzej Lawa pisze:
[...]

  Lubisz dobrze polizać dupę angolom?

Data: 2014-10-18 18:47:09
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 18.10.2014 o 15:18, Michał pisze:
[...]

Głodnemu chleb na myśli...

Data: 2014-10-18 23:24:26
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 18.10.2014 o 19:39, Michał pisze:
[...]

Musisz być bardzo głodny...

Data: 2014-10-19 01:32:27
Autor: Michał
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 2014-10-18 23:24, Andrzej Lawa pisze:
[...]

  Ja angolom dupy nie liżę.

Data: 2014-10-19 11:14:26
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 19.10.2014 o 01:32, Michał pisze:
[...]

  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Głodnemu chleb na myśli...

  Z języczkiem?

Musisz być bardzo głodny...

  Ja angolom dupy nie liżę.

Twoja projekcja świadczy o tym, że bardzo o tym marzysz.

Data: 2014-10-19 16:04:43
Autor: Michał
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 2014-10-19 11:14, Andrzej Lawa pisze:
[...]

   Może Ty (i Twoja projekcja) o tym marzysz.

Data: 2014-10-20 12:53:11
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 19.10.2014 o 16:04, Michał pisze:
[...]

A kto pierwszy w tym wątku wyskoczył z taką wizją? Hmmm?

Ty.

CBDO

Data: 2014-10-22 10:04:54
Autor: Andrzej Lawa
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu 21.10.2014 18:20, Michał pisze:
[...]

No dobrze - twoje głębokie pragnienie. Wyjdź z szafy, bo do Narni dotrzesz.

Data: 2014-10-10 22:43:04
Autor: silvio balconetti
Zmartwychwstanie ciał.
Am 10.10.2014 um 01:03 schrieb Michał:
[...]

Myslenie ma wielka przyszlosc.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-10-11 08:54:38
Autor: MarkWoydak
Zmartwychwstanie ciał.

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:c9qumnF122mU1mid.individual.net...
[...]

To zacznij myslec.

MW

Data: 2014-10-14 10:00:09
Autor: donek999bronek
Zmartwychwstanie ciał.
użytkownik Michał napisał:

  Gdyby po śmierci można było utrzymywać ciało w takim samym stanie i je leczyć ( "naprawiać") to człowiek mógłby ożyć, tak myślę.

To se jedz do usa. Masz 2 opcje, zamrozenie samego łba w wersji eko,
lub calego ciala w wersji pro. Usluga dostepna od niedawna rowniez u ruskich.

Data: 2014-10-16 15:03:33
Autor: Marek
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu wtorek, 14 października 2014 19:00:09 UTC+2 użytkownik donek99....@gmail.com napisał:
użytkownik Michał napisał:

> [...]

lub calego ciala w wersji pro. Usluga dostepna od niedawna rowniez u ruskich.

Kosztuje rocznie 4000 dolcow, czy mniej ?

A czy jest opcja zeby steveep z ruskim szpiegiem , mogliby byc w jednym pojemniku zamrozeni, bo chyba cos do siebie czuja ?

Data: 2014-10-16 15:12:05
Autor: szklanynocnik
Zmartwychwstanie ciał.
użytkownik Marek napisał:

Kosztuje rocznie 4000 dolcow, czy mniej ?

wiecej
http://www.mizantropia.org/x/a_10.php

Zmartwychwstanie ciał.