Zmartwychwstanie ciał.

Data: 2014-10-14 10:00:09
Autor: donek999bronek
Zmartwychwstanie ciał.
użytkownik Michał napisał:

  Gdyby po śmierci można było utrzymywać ciało w takim samym stanie i je leczyć ( "naprawiać") to człowiek mógłby ożyć, tak myślę.

To se jedz do usa. Masz 2 opcje, zamrozenie samego łba w wersji eko,
lub calego ciala w wersji pro. Usluga dostepna od niedawna rowniez u ruskich.

Data: 2014-10-16 15:03:33
Autor: Marek
Zmartwychwstanie ciał.
W dniu wtorek, 14 października 2014 19:00:09 UTC+2 użytkownik donek99....@gmail.com napisał:
użytkownik Michał napisał:

> [...]

lub calego ciala w wersji pro. Usluga dostepna od niedawna rowniez u ruskich.

Kosztuje rocznie 4000 dolcow, czy mniej ?

A czy jest opcja zeby steveep z ruskim szpiegiem , mogliby byc w jednym pojemniku zamrozeni, bo chyba cos do siebie czuja ?

Data: 2014-10-16 15:12:05
Autor: szklanynocnik
Zmartwychwstanie ciał.
użytkownik Marek napisał:

Kosztuje rocznie 4000 dolcow, czy mniej ?

wiecej
http://www.mizantropia.org/x/a_10.php

Zmartwychwstanie ciał.