Zmasowany atak !!!

Data: 2009-08-15 11:36:38
Autor: MH
Zmasowany atak !!!
Widzę , że co poniektórzy z psp uwielbiają babrać się w kupie ...

MH

Data: 2009-08-15 11:47:29
Autor: pulsar
Zmasowany atak !!!
MH napisał(a):
Widzę , że co poniektórzy z psp uwielbiają babrać się w kupie ...

MH

Wiesz MH, nie znam się na polityce,
wchodzę więc na tę grupę, by się nieco
zorientować co jest grane... ale widzę,
że dominują tu jakieś ploty, prywata,
żydolenie... nie ma tu szans na normalną
wymianę poglądów zwiazanych z polityką?

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-08-15 12:05:00
Autor: MH
Zmasowany atak !!!
MH napisał(a):
> [...]

zorientować co jest grane... ale widzę,
że dominują tu jakieś ploty, prywata,
żydolenie... nie ma tu szans na normalną

Hahaha ...  Zapomnij !  A jak tylko podejmiesz taką próbę , zostaniesz
zwyzywany od komuchów , żydów i co tylko .... Ta grupa ma niewiele wspólnego
z polityką. Jest to swoistego rodzaju Hyde Park .

MH

Data: 2009-08-15 12:29:37
Autor: pulsar
Zmasowany atak !!!
MH napisał(a):

[...]

No OK!, ale tych kilku kretynów
nie wie, że istnieje już grupa
free.pl.hydepark ? Niech tam wysyłają
te swoje tandetne ploty, fotki, wiersze,
połajanki, drętwe teksty o żydkach
czy seksie...

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-08-15 12:54:04
Autor: MH
Zmasowany atak !!!
MH napisał(a):

> [...]

nie wie, że istnieje już grupa
free.pl.hydepark ? Niech tam wysyłają
te swoje tandetne ploty, fotki, wiersze,

Nie zmienisz tej grupy !!  Jest jaką jest i tyle..
Albo się poddasz procesowi asymilacji , albo będziesz wytykany palcami jak
żydzi.. A tak wogóle jest tu czasami naprawdę wesoło ...

MH

Data: 2009-08-15 13:02:10
Autor: pulsar
Zmasowany atak !!!
MH napisał(a):

[...]

No, tak, masz rację...

Pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-08-15 12:51:10
Autor: mkarwan
Zmasowany atak !!!
Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h65v1m$api$6news.interia.pl...

[...]

Gdy znikną spamerzy psp wróci do normy.
Spamerzy chcą zdominować psp, a ci którzy reagują na ich listy ich wspierają.
Można wsadzić spamerów do filtra, ale ci którzy ich wspierają wyciągają go z filtra.

Data: 2009-08-15 13:49:26
Autor: jadrys
Zmasowany atak !!!
mkarwan pisze:
[...]

Jest jeszcze inna opcja - po prostu nie czytać spamerów.. Ja na przykład jak widzę temat o żydach yo go nie czytam, tylko naciskam "psią łapę" w TB. i mam z głowy..

Data: 2009-08-15 22:53:28
Autor: jadrys
Zmasowany atak !!!
raff pisze:
[...]

Tak, jest coś podobnego do psiej stopy. Wystarczy na to kliknąć i wiadomość zostaje oznaczona jako przeczytana.

Zmasowany atak !!!