Zmatowiony lakier

Data: 2018-09-10 10:38:56
Autor: Bolko
Zmatowiony lakier
"Założyłem, że odbierając auto z nowym, błyszczącym lakierem zadbam od nowości o tyle, żeby zawsze wyglądał dobrze. Niestety odebrano mi tą szansę. Na skutek niekompetencji i głupoty pracowników salonu i serwisu lakier za pomocą ręczników papierowych został porysowany i zmatowiony"

W wątku obok ktoś wrzucił link do forum forda.
Znalazłem takie coś jak wyżej.
To prawda?

Data: 2018-09-10 22:00:12
Autor: Irek.N.
Zmatowiony lakier
W wątku obok ktoś wrzucił link do forum forda.
Znalazłem takie coś jak wyżej.
To prawda?

Całkiem możliwe.
Mnie umyli w ASO samochód z wykorzystaniem szmat pewnie z lumpexu, tylko ku...a nie sprawdzili czy wszystkie "guziki" są odcięte. Polerowanie zdjęło 90% rys, zostawiłem tak gdyż nie wierzę że malowanie w ASO było by lepsze. Od tego czasu na samochodzie z każdej strony jest kartka "nie myć" jak oddaję.

Miłego.
Irek.N.

Zmatowiony lakier