Zmiana DMC ktos przerabial?

Data: 2009-05-01 21:23:46
Autor: emes
Zmiana DMC ktos przerabial?
Czy ktos przerabial zmiane DMC samochodu na podstawie homologacji producenta ?
Z ogolnego wywiadu wiem ze nie wszystkie OSKP chca to robic i nie kazdy WK wyda dowod z wpisami od tak?

Data: 2009-05-01 22:23:26
Autor: ±ćęłń󶼿
Zmiana DMC ktos przerabial?
Jak wyrwałe¶ homologację?
Kiedys próbowałem, ale padłem niestety...
JaC

-- -- -

Czy ktos przerabial zmiane DMC samochodu na podstawie homologacji producenta ?

Data: 2009-05-02 08:00:06
Autor: emes
Zmiana DMC ktos przerabial?

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci news:gtflml$our$1news.wp.pl...
Jak wyrwałe¶ homologację?
Kiedys próbowałem, ale padłem niestety...
JaC

spokojnie na razie zakladam, ze mam :)
'slyszalem' ze mercedes wydawal bez jakis dodatkowych okolicznosci motywujacych

Zmiana DMC ktos przerabial?