Zmiana TOiP Alior Bank

Data: 2009-09-30 07:20:47
Autor: BK
Zmiana TOiP Alior Bank
Data: 2009-09-30 16:42:53
Autor: Krzysztof
Zmiana TOiP Alior Bank

"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:955ca93c-fad0-43d4-8600-1d3c8448c0c4a21g2000yqc.googlegroups.com...
Zmiana TOiP Aliora...

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumenty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/toip/tabela_oplat_i_prowizji_od_11_2009.pdf

Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace
(bylo 10 gratis).

no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo  pilnowanie ilosci sms/mies. to dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach. Zmiany pozytywne.

Data: 2009-09-30 17:47:25
Autor: MK
Zmiana TOiP Alior Bank
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h9vqpc$2jh8$1news2.ipartners.pl...

no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo  pilnowanie ilosci sms/mies. to dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach. Zmiany pozytywne.

A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za reklame wprowadzajaca w blad...

MK

Data: 2009-10-01 00:17:08
Autor: Krzysiek
Zmiana TOiP Alior Bank
On 30 Wrz, 17:47, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za
reklame wprowadzajaca w blad...
W której to było sprawie?

(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit
10 bezpłatnych;)

Data: 2009-10-01 00:20:59
Autor: Krzysiek
Zmiana TOiP Alior Bank
On 1 Paź, 09:17, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

W której to było sprawie?
już sprawdziłem...
sprawa pobierania opłat za smskody autoryzujące i jednoczesnie
pisanie, że przelewy są bezpłatne.
Czyli sprawa 3dsecure chyba umknęła UOKIK muszą dodać i to i karę
powiększyć;)

BZWBK ostatnimi laty jest coraz gorszy...

Data: 2009-10-02 18:29:19
Autor: Mentos
Zmiana TOiP Alior Bank
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:cb35bfdc-f1af-4624-88b0-bebdb1283e98y36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Maestro Aliora ma tranzakcje zdalne ?

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2009-10-02 11:42:27
Autor: BK
Zmiana TOiP Alior Bank
On 2 Paź, 18:29, "Mentos" <men...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysiek" <k...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:cb35bfdc-f1af-4624-88b0-bebdb1283e98y36g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

>(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
>kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit

Ale zamiast Maestro mozna zamowic MasterCard Debit [wypukla] z paypass
lub bez i ona ma zdalne :)

Data: 2009-09-30 19:52:51
Autor: Mithos
Zmiana TOiP Alior Bank
BK pisze:
Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace
(bylo 10 gratis).

No i pięknie :)

Ciekawe kiedy coś zepsują w swojej ofercie...

Z ich KK jestem coraz bardziej zadowolony, ta autoryzacja offline na niskie kwoty jest rewelacyjna.

--
Mithos

Data: 2009-10-01 07:59:42
Autor: Aga
Zmiana TOiP Alior Bank
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Z ich KK jestem coraz bardziej zadowolony, ta autoryzacja offline na niskie kwoty jest rewelacyjna.

A ja coraz mniej:
kilkukrotnie mi sie zdarzylo, ze podczas wklepywania pinu wyskakuje info, ze to ostatnia proba (a tak wcale nie jest). Albo ze jest odmowa (pani mowi, ze musi wstukac jakis kod autoryzacyjny, ale ona nie wie co to jest i anulowala). I tak naprawde to juz nie wiem, czy wyciagajac te KK za chwile nie bede musiala wyciagac kolejnej, bo znow sie nie uda zaplacic MC Aliora.
Dodatkowo mnie mocno wkurzyli ostatnio, jak sie okazalo, ze chcialam wyplacic kase z bankomatu za granica (to juz z debetowki) i odrzucilo mi karte w 6 kolejnych bankomatach. Po dlugiej rozmowie tel. z mila pania dowiedzialam sie jedynie, ze to wina wystawiajacych karte, ze maja zgloszenie, i ze pracuja nad tym (przez kolejne dwa tyg. mieli to  naprawiac). A to ze zostalam bez gotowki? I z dzialajaca lub nie KK? A to prosze sprobowac wyjac gotowke z KK, a potem napisac reklamacje, zeby oddali wszystkie oplaty za to bo zostalam zmuszona do tego itp, itd. Ale jak bedzie rozpatrzone to ona nie wie. Mila byla to fakt. No, sie wygadalam frustracyjnie (wczoraj nie chcialo mi przyjac znow KK ;-))
Aga

Data: 2009-10-01 10:44:24
Autor: wiatrak
Zmiana TOiP Alior Bank

Użytkownik " Aga" <paznokietka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ha1nhe$ch1$1inews.gazeta.pl...

No, sie wygadalam frustracyjnie (wczoraj nie chcialo mi przyjac znow KK ;-))
Aga

Z moją KK aliora nie mam problemów.

wiatrak

Zmiana TOiP Alior Bank