Zmiana TOiP Alior Bank

Data: 2009-09-30 16:42:53
Autor: Krzysztof
Zmiana TOiP Alior Bank

"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:955ca93c-fad0-43d4-8600-1d3c8448c0c4a21g2000yqc.googlegroups.com...
Zmiana TOiP Aliora...

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumenty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/toip/tabela_oplat_i_prowizji_od_11_2009.pdf

Znikaja oplaty za przelewy (bylo 49 gratis) i sms'y potwierdzajace
(bylo 10 gratis).

no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo  pilnowanie ilosci sms/mies. to dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach. Zmiany pozytywne.

Data: 2009-09-30 17:47:25
Autor: MK
Zmiana TOiP Alior Bank
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h9vqpc$2jh8$1news2.ipartners.pl...

no i dobrze, ze poszli po rozum do glowy, bo  pilnowanie ilosci sms/mies. to dodatkowe utrudnienie, a wiekszosc i tak miescila sie w 49 przelewach. Zmiany pozytywne.

A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za reklame wprowadzajaca w blad...

MK

Data: 2009-10-01 00:17:08
Autor: Krzysiek
Zmiana TOiP Alior Bank
On 30 Wrz, 17:47, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

A moze raczej przestraszyli sie kary nalozonej przez UOKiK na BZ WBK za
reklame wprowadzajaca w blad...
W której to było sprawie?

(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit
10 bezpłatnych;)

Data: 2009-10-01 00:20:59
Autor: Krzysiek
Zmiana TOiP Alior Bank
On 1 Paź, 09:17, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

W której to było sprawie?
już sprawdziłem...
sprawa pobierania opłat za smskody autoryzujące i jednoczesnie
pisanie, że przelewy są bezpłatne.
Czyli sprawa 3dsecure chyba umknęła UOKIK muszą dodać i to i karę
powiększyć;)

BZWBK ostatnimi laty jest coraz gorszy...

Data: 2009-10-02 18:29:19
Autor: Mentos
Zmiana TOiP Alior Bank
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:cb35bfdc-f1af-4624-88b0-bebdb1283e98y36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Maestro Aliora ma tranzakcje zdalne ?

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2009-10-02 11:42:27
Autor: BK
Zmiana TOiP Alior Bank
On 2 Paź, 18:29, "Mentos" <men...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysiek" <k...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:cb35bfdc-f1af-4624-88b0-bebdb1283e98y36g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

>(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
>kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit

Ale zamiast Maestro mozna zamowic MasterCard Debit [wypukla] z paypass
lub bez i ona ma zdalne :)

Data: 2009-10-02 18:36:29
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zmiana TOiP Alior Bank
Mentos wrote:

(Ja kiedyś chciałem pisać "skargę" do nich, że reklamują 3dsecure do
kart jako bezpłatne, tymczasem kosztuje to 20gr/sms - pomijając limit
10 bezpłatnych;)

Maestro Aliora ma tranzakcje zdalne ?

Nie ma.

--