Zmiana adresu działalności wnioskiem online w mBanku

Data: 2014-12-24 22:25:50
Autor: koala
Zmiana adresu działalności wnioskiem online w mBanku
Ktoś ćwiczył skutecznie zmianę adresu działalności wnioskiem online w mBanku?
3 raz odbijam się od ich automatu - "wniosek odrzucony ze względu na niezgodność danych z Cedig" czy jakoś tak...
Nie mogłyby barany zrobić tak żeby sobie automatycznie pobrać odpowiednie pola z Cedigu...
Tracę głowę co może być powodem tych odrzuceń... może ktoś wie które pola sprawdza ta sprawdzajka mBankowa?
Chcę wpisać odrębny adres działalności (tak jak miałem do tej pory) a nie siedzibę (meldunek), żeby było śmieszniej spróbowałem wbić siedzibę i też bez powodzenia - mimo że obok wisi jako adres do korespondencji.
Chyba trza będzie zastukać w marmury - no chyba że jest jakaś inna metoda - mam jakiegoś "osobistego" doradcę chyba trza mu będzie 4 litery pozawracać.
Onlinowe partline nie jest pomocne  ;(

Pozdr,
Koala

Zmiana adresu działalności wnioskiem online w mBanku