Zmiana auta - pytanie do mechaników

Data: 2019-05-29 22:57:58
Autor: Cavallino
Zmiana auta - pytanie do mechaników
W dniu 30-12-2018 o 20:11, Marek S pisze:
> W dniu 2018-12-30 o 11:08, Cavallino pisze:

> - relatywnie drastyczny spadek wartości auta wraz z wiekiem (nieopłacalna sprzedaż)

>Stinger jest dużo droższy, więc tak dobrze nie będzie, ale biorąc pod >uwagę Sportage spadek wartości jest bardzo, bardzo mały.
>Przez dwa lata wartość mojego spadła poniżej 10%.
>Od stanu nowego jakieś 30% przez 4 lata.

>Podejrzewam, że żaden MB nawet nie ma co marzyć o takich wynikach.

I dobrze podejrzewałem:
https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-warto-kupic/te-samochody-traca-najmniej-na-wartosci/hb8lsbj

Data: 2019-05-29 14:27:52
Autor: sczygiel
W dniu środa, 29 maja 2019 15:58:00 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

 >Od stanu nowego jakieś 30% przez 4 lata.

 >Podejrzewam, że żaden MB nawet nie ma co marzyć o takich wynikach.

Roznice 3-5%.
Bym powiedzial ze na poziomie bledu pomiarowego.

No i gdzie ty tam widzisz 10%? Klasa wyzsza zaczyna sie od spadku 45%.
Sportage 32% w trzy lata.

No chyba ze porownujemy spadki wartosci miedzy klasami?

Zmiana auta - pytanie do mechaników