Zmiana biegów w górę - bez sprzęgła

Data: 2010-03-27 06:48:57
Autor: Marcin N
Zmiana biegów w górę - bez sprzęgła
Wczoraj próbowałem zmieniać biegi w górę bez sprzęgła.

Działa to znakomicie. Prawie nie ma szarpnięć, biegi wchodzą łatwo jak ze sprzęgłem.

Ciekawi mnie jednak, czy może to być szkodliwe na dłuższą metę dla skrzyni biegów.

Data: 2010-03-27 08:59:14
Autor: tomek
"Marcin N" <narzynka@usun.to.poczta.onet.pl> wrote in message news:hok689$ns7$1news.onet.pl...
[...]

Zalezy od rodzaju oleju, gdzies w sieci widzialem arykul na ten temat, ale nie moge teraz znalezc.
T.

Data: 2010-03-27 08:57:24
Autor: Jasio
Użytkownik "tomek" <tomasz_usenet@vp.pl> napisał w wiadomości news:hokdsc$4oj$1news.onet.pl...
[...]

No no. Na syntetyku można włączać wszystkie. A na półsyntetyku tylko parzyste.
Na mineralnym to już nie rób bez sprzęgła, bo Ci się coś może urwać.

NMSP

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-03-27 02:01:09
Autor: gonzik
On 27 Mar, 09:57, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

parzyste.
Na mineralnym to już nie rób bez sprzęgła, bo Ci się coś może urwać.

Ja slyszalem ze to zalezy od producenta oleju. Niektorzy daja
gwarancje ze nic sie nie urwie.

Pozdr,
Gonzik.

Data: 2010-03-27 02:30:27
Autor: Barnaba
On 27 Mar, 10:01, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

Ja slyszalem ze to zalezy od producenta oleju. Niektorzy daja
gwarancje ze nic sie nie urwie.

Hyhy, a jak taka gwarancja wyglada? :) Tak jak z Colgate, ze jak po
siedmiu dniach zlapie prochnice to mi szczenke wymieniom?

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2010-03-28 13:39:45
Autor: Marcin Gardela
Zmiana biegów w góre - bez sprzegla
Barnaba wrote:
[...]

Nie zartuj sobie, kiedys sie zastanawialem czy nie kupic oleju z gwarancja nieurywalnosci zebów od biegów 1-3. Niestety za gwarancje na wszystkie biegi trzeba bylo duzo doplacic.

--
Diobeu
VFR 800

Data: 2010-03-27 10:30:53
Autor: tomek
"gonzik" <bi_ker_76-onet@yahoo.com> wrote in message news:14d32db2-c3a6-4d6b-947c-2146e620c9fc35g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Na mineralnym to już nie rób bez sprzęgła, bo Ci się coś może urwać.

Ja slyszalem ze to zalezy od producenta oleju. Niektorzy daja

eh, czuc weekend w eterze.
T.

Data: 2010-03-27 12:49:26
Autor: Jacot
Zmiana biegów w górę - bez sprzęgła
"Marcin N" <narzynka@usun.to.poczta.onet.pl> wrote:

Ciekawi mnie jednak, czy może to być szkodliwe na dłuższą metę dla skrzyni biegów.

Alez skad. W ogole ani troche. Sprzeglo to burzuazyjny przezytek.
Zwlaszcza przy niesynchronizowanej skrzyni i ewentualnym braku
amortyzatora.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-03-27 17:33:42
Autor: CUT
W dniu 2010-03-27 12:49, Jacot pisze:
[...]

Jakoś BMW przy zastosowaniu quick shiftera propaguje bez-sprzęgłową zmianę biegów w górę.

Data: 2010-03-27 17:37:23
Autor: CUT
W dniu 2010-03-27 17:33, CUT pisze:
[...]

Nazywa się to BMW Gearshift Assistant

Data: 2010-03-27 17:32:26
Autor: CUT
W dniu 2010-03-27 06:48, Marcin N pisze:
[...]

Przy wprawnym jeźdźcu jest to absolutnie nieszkodliwe.

Poczytaj o urządzeniu: Quick Shifter. BMW stosuje je w swoich maszynach.

Data: 2010-03-27 20:06:01
Autor: AlF
Marcin N wrote:
[...]

mi znakomicie dziala w gore i w dol

Data: 2010-03-29 08:39:56
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AlF napisał(a):

mi znakomicie dziala w gore i w dol

a wsteczny?

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-03-29 13:00:33
Autor: Jacot
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

AlF napisał(a):

mi znakomicie dziala w gore i w dol

a wsteczny?

Wsteczny do tylu
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-03-29 22:03:19
Autor: AlF
Zmiana biegów w górę - bez sp rzęgła
mi znakomicie dziala w gore i w dol
a wsteczny?
Wsteczny do tylu

wsteczny wchodzi jako nastepny po 5tce - jak w puszcze

Data: 2010-03-30 10:32:04
Autor: Glub
AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> wrote:
> Wsteczny do tylu

wsteczny wchodzi jako nastepny po 5tce - jak w puszcze

Raketa?
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-03-30 07:01:28
[...]