Zmiana canti na v-ki

Data: 2012-05-09 17:47:20
Autor: ToMasz
Zmiana canti na v-ki
W dniu 09.05.2012 12:02, Gregorius pisze:
Cześć

Poległem na próbie doprowadzenia do używalności cantileverów w rowerze
małżonki i chciałbym wywalić to w cholerę i zamontować v-ki, ale nie
jestem pewien czy pivoty będą pasować. Mógłby mi ktoś rozwiać te
wątpliwości?

pivoty, ok
klamki - nie
tak więc potrzebujesz hamulce typu V _całe_ metalowe (ok 15zł kpl) i klamki _całe_ metalowe ok 15-12kpl. do tego jedna linka z pancerzem do tylnego hamulca. Pancerz starczy na przód i tył, a z obecnej linki tylnej zrobisz nową przednią.
ToMasz

Zmiana canti na v-ki