[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę "KOPARKI"

Data: 2009-02-25 15:32:12
Autor: Fan Klub KOPARKI
[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę "KOPARKI"
Koleżanki i Koledzy !
Informujemy, że z dniem 1 marca 2009 roku  zmuszeni jesteśmy dokonać zmiany cen biletów wstępu na Bazę Nurkową Koparki.
Podniesienie cen podyktowane jest wzrostem kosztów utrzymania bazy.
Równocześnie informujemy, że podwyżka NIE DOTYCZY członków fanklubu a dodatkowo nasi fanklubowicze zachowują wszystkie swoje dotychczasowe zniżki.
Chetnych do członkostwa w naszym Fan Klubie zapraszamy tutaj : http://fun.orkasa.pl/forum/profile.php?mode=register
Pozdrawiamy,
ORKA GROUP Sp. z o.o.

Data: 2009-02-25 15:47:59
Autor: ~BitPump
[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę "KOPARK I"
Informujemy, że z dniem 1 marca 2009 roku  zmuszeni jesteśmy dokonać zmiany cen biletów wstępu na Bazę Nurkową Koparki.

A ile będzie teraz kosztowało?

~BitPump

Data: 2009-02-25 15:54:00
Autor: Mirosław Kierepka
~BitPump pisze:
Informujemy, że z dniem 1 marca 2009 roku  zmuszeni jesteśmy dokonać zmiany cen biletów wstępu na Bazę Nurkową Koparki.

A ile będzie teraz kosztowało?

~BitPump
Witajcie!
niestety 2 złocisze więcej niż dotychczas.
Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-02-25 15:07:21
Autor: jacekplacek
Mirosław Kierepka <mirek@USUNTO_orkasa.pl> napisał(a):
~BitPump pisze:
Witajcie!
niestety 2 złocisze więcej niż dotychczas.

To razem będzie cztery...

Data: 2009-02-25 16:17:32
Autor: Mirosław Kierepka
~BitPump pisze:
[...]

Może jest coś niejasne...
więc podam tak:
wstęp na bazę od osoby 22 zł
Fan klubowicz 18 zł
pozostałe ceny bez zmian.
Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-02-25 17:53:00
Autor: jacekjacek
[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę
pozostałe ceny bez zmian.

A jaki jest cennik w euro?

Data: 2009-02-25 18:06:06
Autor: Lot
[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę
Kolina spierdalaj!

Data: 2009-02-25 18:53:12
Autor: jacekplacek
  jacekplacek pisze:

> Może jest coś niejasne...
więc podam tak:
wstęp na bazę od osoby 22 zł
Fan klubowicz 18 zł
pozostałe ceny bez zmian.
Pozdrawiam Mirek
Wszystko jasne: dwa posty po dwa złote daje cztery złote. Znaczy sie: staniało... :)))

Data: 2009-02-26 09:58:35
Autor: PesTYcyD
[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę "K OPARKI"
Czyli jak przyjadę do was to mam podać tajemne hasło żeby mieć zniżkę? Bo jak byłem ostatnio, to szybko dopadli mnie na parkingu zebrali opłatę i tyle widziałem obsługę...

Data: 2009-02-26 10:57:30
Autor: Mirosław Kierepka
PesTYcyD pisze:
Czyli jak przyjadę do was to mam podać tajemne hasło żeby mieć zniżkę? Bo jak byłem ostatnio, to szybko dopadli mnie na parkingu zebrali opłatę i tyle widziałem obsługę...
Witaj!
Aktualna lista Fan klubowiczów jest na bazie.
Wystarczy podać nazwisko lub nick.
Docelowo karty magnetyczne.
pozdrawiam Mirek

[ Market ] Zmiana cen wstepu na bazę "KOPARKI"