Zmiana cennika

Data: 2011-06-04 18:46:57
Autor: Fabian
Zmiana cennika
http://dziennikustaw.gov.pl/D2011105061501.pdf

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 24 maja 2011 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości grzywien nakładanych w
drodze mandatĂłw karnych  za wybrane rodzaje wykroczeń

-- -- -- -

Opata za jazdę nie tam gdzie trzeba spadła ze 100 na 50 zł ;)

Fabian.

Data: 2011-06-06 08:10:55
Autor: Ryszard Mikke
Zmiana cennika
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
http://dziennikustaw.gov.pl/D2011105061501.pdf

ROZPORZÄ&#65533;DZENIE PREZESA RADY MINISTRĂ&#65533;W
z dnia 24 maja 2011 r.
zmieniajÄ&#65533;ce rozporzÄ&#65533;dzenie w sprawie wysokoĹ&#65533;ci grzywien nakĹ&#65533;adanych w
drodze mandatĂłw karnych  za wybrane rodzaje wykroczeĹ&#65533;

-- -- -- -

Opata za jazdÄ&#65533; nie tam gdzie trzeba spadĹ&#65533;a ze 100 na 50 zĹ&#65533; ;)

I tyle właśnie wczoraj zapłaciłem myta na moście kolejowym pod Górą Kalwarią.
Po czym panowie SOKiści przeprowadzili mnie na drugą stronę pod eskortą,
wykazawszy się zrozumieniem dla mojej niecheci do współżycia z TIRami na
moście obok.

Przy okazji próbowali mnie uświadomić, że most kolejowy jest bardziej
niebezpieczny od drogowego, bo bywają na nim osoby po spożyciu alkoholu i te
osoby rozrabiają. Jako ze akurat chciałem się jednak przedostać tym mostem na
drugą stronę, to nie pytałem już, jak to jest, że rowerzystę i plażowiczów
zgarniają, a "osoby po spozyciu alkoholu" w najlepsze sobie rozrabiają...

Data: 2011-06-06 10:32:49
Autor: geos
Zmiana cennika
Ryszard Mikke wrote:
I tyle właśnie wczoraj zapłaciłem myta na moście kolejowym pod Górą Kalwarią.
Po czym panowie SOKiści przeprowadzili mnie na drugą stronę pod eskortą

da się po nim przejechać 'na pewniaka' bez wpadania do wisły czy lepiej mieć oczy otwarte, uważać i prowadzić rower?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-06 09:01:11
Autor: Ryszard Mikke
Zmiana cennika
geos <geos@nowhere.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]

da się po nim przejechać 'na pewniaka' bez wpadania do wisły czy lepiej mieć oczy otwarte, uważać i prowadzić rower?

Lepiej mieć oczy otwarte, deski jak zawsze dziurawe.
Chyba, ze zdecydujesz sie na jazde srodkiem... ;)

rmikke

Data: 2011-06-06 11:17:54
Autor: BoDro
Zmiana cennika
Ryszard Mikke pisze:

Chyba, ze zdecydujesz sie na jazde srodkiem... ;)

ewentualnie odpowiednio przystosowanym rowerem:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/na-wakacje-tylko-drezyna,3560728,fotoreportaz-mini.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-06-06 18:20:17
Autor: Rafał Wawrzycki
Zmiana cennika
Dnia 06 cze 2011 w liście [news:isi22f$d78$1inews.gazeta.pl]
Ryszard Mikke [rmikke.SKASUJ@gazeta.pl] napisał(a):
[...]

Widzę, że ciągnie w tamto miejsce cały czas ;)

Szkoda, że tam łapią. Trzeba będzie uważać...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-06-07 15:59:57
Autor: Ryszard Mikke
Zmiana cennika
Ryszard Mikke [rmikke.SKASUJ@gazeta.pl] napisał(a): > I tyle właśnie wczoraj zapłaciłem myta na moście kolejowym pod
> [...]
> niecheci do współżycia z TIRami na moście obok.

Widzę, że ciągnie w tamto miejsce cały czas ;)

Bo miejscowka fajna. Tyle, ze ze zza Warki wracalem, to juz nie chcialem potem
nad sama Wisla sie telepac, tylko walem smignalem (o ile przejazd przez te
sawanne mozna nazwac smiganiem ;) )

Szkoda, że tam łapią. Trzeba będzie uważać...

Jakby co - parkuja furgonetke na tym piachu, ktorym podjezdzalismy (prawy
brzeg, podejscie na most od polnocnej strony).

rmikke

Data: 2011-06-07 20:05:45
Autor: Rafał Wawrzycki
Zmiana cennika
Dnia 07 cze 2011 w liście [news:islhts$5f0$1inews.gazeta.pl]
[...]

W zeszłym tygodniu jechałem wałem przez Kępy, a potem skręciłem wzdłuż kanału do Konstancina. Tam miejscami zarośnięte powyżej kierownicy ;)

Jakby co - parkuja furgonetke na tym piachu, ktorym podjezdzalismy
(prawy brzeg, podejscie na most od polnocnej strony).

Aha, to będę się rozglądał.