Data: 2015-06-30 23:18:52 | |
Autor: ToMasz | |
Zmiana ciÄ…gu klamkomanetki | |
W dniu 30.06.2015 o 20:26, Piotr Rogoza pisze:
Witamna szosie się słabo znam, ale miałem przez wiele lat przerzutkę szosową w trekingu (typ, rower dla listonosza) i działało pięknie i przez to mam problem z obsłużeniem objawy sugerują że klient zapiął linkę tak jak mu było wygodnie a nie tak jak być powinno. ale Ty raczej wiesz jak być powinno. Ale może ktoś już przez to przechodził i może poradzić? proponuje pomiar. naklej taśmę klejącą na ramę i drugą na linkę w dokładnie tym samym miejscu. "cykknij" dwa razy manetką i zmierz przesunięcie. ja zrobię to samo w trekingu, może ktoś zmierzy w szosie... ToMasz |
|
Data: 2015-06-30 21:27:52 | |
Autor: Piotr Rogoza | |
Zmiana ci±gu klamkomanetki | |
Dnia Tue, 30 Jun 2015 23:18:52 +0200, ToMasz napisał(a):
na szosie się słabo znam, ale miałem przez wiele lat przerzutkę szosowąNa samym początku miałem przerzutkę szosową i średnio to działało. Nawet z tyłu pozbyłem się szosowej na rzecz Deore z mtb, która zdecydowanie lepiej działała z klamkami szosowymi. Dziwne to trochę. objawy sugerują że klient zapiął linkę tak jak mu było wygodnie a nieJaki klient? Sam to robiłem. Linka luźna, śruby odkręcone żeby wózek sięgał jak najdalej. I dopiero w tej pozycji montowałem linkę. Mogę jeszcze przesuną podkładkę z prawej na lewą stronę suportu ale wówczas pozostanie kwestia 3 największej tarczy. proponuje pomiar. naklej taśmę klejącą na ramę i drugą na linkę wSzosowy sprzęt mam ale leży 200km dalej. Pomiar zrobię ale już jutro. Za długo rozmowę prowadziłem i rower się nie doczekał dokończenia. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|