Zmiana danych - dowód rejestracyjny / pra wo jazdy

Data: 2009-09-14 09:01:08
Autor: krzysiek
Zmiana danych - dowód rejestracyjny / pra wo jazdy
Ponad miesiąc temu zmieniłem adres zameldowania, w tym miesiącu odebrałem nowy dowód osobisty. Jestem w trakcie robienia kursu prawa jazdy na motocykl. Żeby nie zmieniać kilkukrotnie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego, postanowiłem że od czasu zameldowania zaczekam aż zdam na prawko nowej kategorii (mam nadzieje że początkiem października). Pytanie co mi może za to grozić?

--
krzysiek

Data: 2009-09-14 23:13:04
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:h8kppc$got$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nic. Prawo jady otrzymuje osoba, a nie adres. W Prawi jazdy jest wystarczająco wiele innych danych osobowych, by kontrolujący funkcjonariusz mógł jednoznacznie stwierdzić, że to Twój dokument. W odniesieniu do dowodu rejestracyjnego sprawa ma się analogicznie, a w grę mogą ewentualnie wchodzić jakieś zawirowania związane ze strefami parkowania czy zakazami wjazdu, bo będziesz miał niewłaściwy adres. W praktyce te kilka tygodni spokojnie rzecz można przeciągnąć.

Zmiana danych - dowód rejestracyjny / pra wo jazdy