Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery

Data: 2013-10-28 06:24:33
Autor: joahim
Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
Drodzy Grupowicze,

kupiłem jakiś czas temu desktopa HP (7800), z legalnym Windows 7 (sądząc po nalepkach licencyjnych - upgrade z Visty).
Chciałbym zmienić dysk systemowy na większy i tu zaczynają się schody, bo:

a. Próbowałem przenieść partycje programem Paragon Partition Manager - i kicha - nie odpala!
b. Próbowałem też Acronis Migrate Easy - i na początku odpala, potem twierdzi, że brak programu autocheck i pojawia się niebieski ekran.

Macie jakieś inne pomysły?
Czy jak skorzystam z innej instalki Win7 i wpiszę nr seryjny, to będzie to zgodne z licencją?

Pozdrawiam,

joahim

Data: 2013-11-06 22:39:58
Autor: 666
Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
Spróbowałbym przenieść partycje programem ze strony producenta dysku (starego dysku lub nowego).

-- -- -
Macie jakieś inne pomysły?

Data: 2013-11-08 21:34:40
Autor: Jan Kanty Berbeć
Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
Macie jakieś inne pomysły?

Może Clonezilla ?

Data: 2013-11-08 21:45:36
Autor: Tomasz Jasiński
Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 08 Nov 2013 21:34:40 +0100  doszła do mnie wiadomość  <l5jhss$ha3$1@speranza.aioe.org>  od Jan Kanty Berbeć <x@y.z>  :
Macie jakieś inne pomysły?

Może Clonezilla ?

Gparted plus startowa płytka Windows 7 plus googlowanie, przy okazji
można sobie zrobić prawidłowy alignment partycji. --

Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery