[Play] Zmiana formatu numeru w przekierowaniach

Data: 2010-07-14 13:55:10
Autor: Maciej Muran
[Play] Zmiana formatu numeru w przekierowaniach
Bry,
Bodajże od poniedziałku (wtedy dostałem pierwszy sygnał/pytanie "czemu nie można się do ciebie dodzwonić?"), przekierowanie na numer poprzedzony prefiksem międzynarodowym przestało działać.
Wcześniej nie działało bez tego prefiksu. Czyli:

kiedyś, np. **21*+48NNNNNNNNN*11#
teraz **21*NNNNNNNNN*11#.

Użycie starego formatu powoduje przekierowanie na numer +4848NNNNNNNNN i w konsekwencji NMTN.

Pozostałych rodzajów poza przekierowaniem bezwarunkowym nie sprawdzałem, bo nie korzystam i jest za gorąco ;)

Pozdro, M.

[Play] Zmiana formatu numeru w przekierowaniach