Zmiana geometrii ramy i pedałów na SPD, a ból w okolicy kolan

Data: 2010-04-09 09:03:53
Autor: Menel
Zmiana geometrii ramy i pedałów na SPD, a ból w okolicy kolan
-przesuń siodełko do tyłu
-łykaj glukozaminę

Data: 2010-04-09 09:18:28
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-04-09, Menel wrote:
-przesuń siodełko do tyłu
-Ĺ‚ykaj glukozaminÄ™

Glukozamina guzik da na ból ścięgien.

Data: 2010-04-09 09:26:46
Autor: Menel
On 2010-04-09, Menel wrote:
> -przesuń siodełko do tyłu
> -Ĺ‚ykaj glukozaminÄ™

Glukozamina guzik da na ból ścięgien.

  <doczu@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
looty <mamlen@gmail.com> napisał(a): > W kt=F3rym konkretnie miejscu odczuwasz b=F3l?

Tak bardziej po bokach w okolicy kolan. Niestety nie miałem anatomii więc dokładniej sprecyzować nie potrafię.

To jednak chyba nie ¶cięgna

Data: 2010-04-09 09:28:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-04-09, Menel wrote:
> [...]

Tak bardziej po bokach w okolicy kolan. Niestety nie miałem anatomii więc dokładniej sprecyzować nie potrafię.

To jednak chyba nie ścięgna

Chyba skąd wiesz? Miałem problem (przy turystyce pieszej, dla odmiany) z
dokładnie tym miejscem (jak rozumiem z opisu - po zewnętrznej kolana).
Tam też są ścięgna.

Data: 2010-04-09 09:44:01
Autor: Menel
On 2010-04-09, Menel wrote:

Chyba skąd wiesz? Miałem problem (przy turystyce pieszej, dla odmiany) z
dokładnie tym miejscem (jak rozumiem z opisu - po zewnętrznej kolana).
Tam też są ścięgna.

w tym miejscu gdzie pod skór± czuć ko¶ć?
Pewnie boli go wszystko naraz bo ma inne buty inne k±ty i inaczej kręci. I pewnie samo przejdzie.
A glukozaminę powinien łykać każdy.

--

Zmiana geometrii ramy i pedałów na SPD, a ból w okolicy kolan