Zmiana homologacji z osobowego na ciężarowy

Data: 2009-04-22 14:54:46
Autor: Wild Root
Zmiana homologacji z osobowego na ciężarowy
 W poście <gsmncj$cd5$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Czy istnieje możliwość zmiany homologacji samochodu osobowego na samochód
ciężarowy. To tak w skrócie.

Dać się da, tylko jest to w przypadku jednego a anwet 10 samochodów
nieopłacalne. Trzeba zdobyć homologację ciężarową, tak jak zdobywa ją
producent na konkretny model (w naszym przypadku na konkretne auto).

--
Wild Root

Data: 2009-05-15 20:00:54
Autor: Dariusz Kołecki
Zmiana homologacji z osobowego na ciężarowy
Przczytałem wszystkie posty i mam kilka pytań.

Czy homologacja jest na konkretny samochód (egzemplarz) czy na typ-rocznik? Zmierzam do tego, że jeśli to drugie, to jeśli kupię za granicą taki nowy samochód, który ma świadectwo homologacji w Polsce, to będę mógł go zarejestrować jako ciężarowy?

Data: 2009-05-15 22:15:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dariusz Kołecki" <darekxr.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gukhlm$ss8$1inews.gazeta.pl...
Przczytałem wszystkie posty i mam kilka pytań.

Czy homologacja jest na konkretny samochód (egzemplarz)

Świadectwo jest na konkretny egzemplarz.

Zmiana homologacji z osobowego na ciężarowy