Zmiana karty graficznej

Data: 2014-03-22 19:39:39
Autor: BQB
Zmiana karty graficznej
Chciałbym wymienić moją leciwą kartę graficzną HD 3870 na jakąś mocniejszą niezbyt dużym kosztem - być może uda mi się ją sprzedać za około 100 zł. Co byście mi polecili? Maksymalnie mogę dołożyć 200 zł.

Data: 2014-03-22 23:35:55
Autor: zhbick
Zmiana karty graficznej
Co byście mi polecili? Maksymalnie mogę dołożyć 200 zł.

Od 329 zł można dostać Radeona 7770 - świetna karta w tym przedziale cenowym

Data: 2014-04-02 07:14:21
Autor: ZS
Zmiana karty graficznej
a za 500-600zł gtx660 czy coś innego?