Zmiana karty z miniSIM na microSIM

Data: 2014-04-13 16:45:48
Autor: Borneq
Zmiana karty z miniSIM na microSIM
Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś przyciąć czy wyłamać?

Data: 2014-04-13 16:35:07
Autor: Waldek Godel
Zmiana karty z miniSIM na microSIM
Dnia Sun, 13 Apr 2014 16:45:48 +0200, Borneq napisał(a):

Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jako¶ przyci±ć czy wyłamać?

Tak samo jak zamiana chłopczyka w dziewczynkę - ciach i po pt.. krzyku

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2014-04-13 16:48:56
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-13 16:45, Borneq pisze:
Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które
mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś
przyciąć czy wyłamać?

A jak w drugą stronę, gdy zechcę zmienić microSIM na miniSim?

Data: 2014-04-13 15:30:39
Autor: Rafał Grzelak
Borneq wrote:

> [...]
> jakoś przyciąć czy wyłamać?

A jak w drugą stronę, gdy zechcę zmienić microSIM na miniSim?

Przyciac zawsze mozna... tylko po co?

W salonie powinni wymienic na taka, co mozna ja wylamac do kazdego
rozmiaru - duza karta, zwykla sim, minisim, microsim.

Po wylamaniu odpowiedniego rozmiaru zostaje ramka, ktorej mozna uzyc
ponownie - tj. wcisnac w nia karte mniejszego rozmiaru.

A jesli Twoj operator nie daje takich fajnych kart, to sa plastikowe
adaptery do kazdego rozmiaru:

https://www.google.pl/search?q=nanosim%20converter&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&tbm=isch

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-04-13 15:31:45
Autor: Rafał Grzelak
Rafał Grzelak wrote:

W salonie powinni wymienic na taka, co mozna ja wylamac do kazdego
rozmiaru - duza karta, zwykla sim, minisim, microsim.

Oczywiscie mialem na mysli standard, mini (=zwykla), micro, nano.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-04-13 17:35:44
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-13 17:30, Rafał Grzelak pisze:
A jesli Twoj operator nie daje takich fajnych kart, to sa plastikowe
adaptery do kazdego rozmiaru:

https://www.google.pl/search?q=nanosim%20converter&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&tbm=isch

Zapytam się, jestem w Play, mam tam abonament i na kartę prepaid, którą właśnie zamierzam zmienić

Data: 2014-04-13 15:49:09
Autor: Rafał Grzelak
Borneq wrote:

W dniu 2014-04-13 17:30, Rafał Grzelak pisze:
> A jesli Twoj operator nie daje takich fajnych kart, to sa plastikowe
> [...]

Zapytam siÄ™, jestem w Play, mam tam abonament i na kartÄ™ prepaid,
którą właśnie zamierzam zmienić

Ja w play dostalem wlasnie taka karte i uzywalem na zmiane w telefonach
z microsim i minisim.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-04-14 12:11:37
Autor: masti
Zmiana karty z miniSIM na microSIM
Dnia pięknego Sun, 13 Apr 2014 17:35:44 +0200 osobnik zwany Borneq
napisał:

[...]

Zapytam siÄ™, jestem w Play, mam tam abonament i na kartÄ™ prepaid, ktĂłrÄ…
właśnie zamierzam zmienić

normalnie. Idzesz do salonu prosisz o wymianÄ™. ZamieniajÄ… od reki.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-13 17:57:17
Autor: Habeck Colibretto
Zmiana karty z miniSIM na microSIM
Dnia 13.04.2014, o godzinie 16.45.48, na pl.misc.telefonia.gsm, Borneq
napisał(a):

Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jako¶ przyci±ć czy wyłamać?

Jeżeli masz kartę zarejestrowan±, to w Play robi± to od ręki.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Zmiana karty z miniSIM na microSIM