Zmiana kategorii wojskowej z D na A

Data: 2009-03-18 14:20:04
Autor: Łukasz
Zmiana kategorii wojskowej z D na A
Witam. Na komisji dostałem kategorię D, ponieważ chorowałem. Uporałem się już z chorobą i chciałbym zmienić kategorię z D na A, chce pracować w straży pożarnej i tam powiedzieli mi że przyjmują tylko z kat. A. Można to jakoś zrobić?

Data: 2009-03-18 08:15:09
Autor: Rafal M
On 18 Mar, 14:20, Łukasz <lukasz....@wp.pl> wrote:
[...]

Pismo do WKU z prosba o skierowanie na badanie lekarskie.
A najlepiej pojdz do WKU, powiedz ze masz kat D, ale teraz jestes juz
zdrowy i chcesz przejsc ponowie przez komisje lekarska.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-03-18 14:39:23
Autor: kris

Użytkownik "Łukasz" <lukasz.kaz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpqsj2$1fj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Trzeba było nie symulować;)))

Krzysiek

Data: 2009-03-18 15:12:48
Autor: Baczek
[...]

Napisz do WKU, ze zmieniles orientacje seksualna na wlasciwa ;)

Data: 2009-03-19 00:00:28
Autor: Robert Tomasik
[...]

Informacja, ze biorą z kategorią "A" jest czysto slangowa. Kandydata do Straży Pożarnej, Policji, Straży Granicznej i innych podobnych służb bada specjalna komisja, która jedynie pomocniczo opiera się na książeczce wojskowej. Po prostu w kierunku wskazanego  niej paragrafu (schorzenia) Cię dokładniej przebadają i tyle. Po prostu do przyjęcia trzeba spełniać warunki, jak na kategorię "A", ale to co do samej zasady nie jest równoznaczne z jej formalnym posiadaniem w książeczce wojskowej.

Zmiana kategorii wojskowej z D na A