Zmiana koła/opony - pro¶ba o poradę

Data: 2013-05-06 09:04:29
Autor: darek.kolecki
Zmiana koła/opony - pro¶ba o poradę
W wyniku różnych okoliczno¶ci mam teraz taki układ na tylnym kole (rower to hardtail 26" MTB) - felga do opon bezdętkowych Mavic X3.1, opona Schwalbe Racing Ralf Tubeless Ready oraz zwykła dętka. Nie chcę chyba mieć bezdętkowych, bo to za dużo zawracania głowy w przypadku przebicia. W powyższym układzie, jak przebiłem dętkę, to nie jestem w stanie sam zmienić opony, bo zdjęcie to mordęga na cztery łyżki, a nawet jakby się udało zdj±ć, to założenie takie, aby opona nie biła, wymaga zabawy z dopompowywaniem ponad 4ATM, a więc kompresor lub pompka stacjonarna, ale na pewno nie w terenie.

Ma do wyboru - zmienić felgę i oponę (przeplatać koło), albo zostawić felgę ale dać inn± oponę (normaln±, nie tubeless), albo jednak się przekonać do bezdętkowych. Co radzicie?

DK

Zmiana koła/opony - pro¶ba o poradę