Zmiana ko³derki po katolicku

Data: 2015-08-10 20:45:05
Autor: Ivan Hoe
Zmiana ko³derki po katolicku
http://tinyurl.com/ow64ztx

"Marta Kaczyńska już od dawna nie mieszka ze swoim mężem Marcinem
Dubienieckim. Wciąż jednak para formalnie się nie rozwiodła. Tymczasem jak
donosi tygodnik „Na żywo”, prawnik pozostaje w bliskich relacjach z byłą
żoną Artura Boruca. Nie może się ona już doczekać, by jej partner biznesowy
był wreszcie wolny."

A co z dziecmi M.Dubienieckiej?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-11 10:49:59
Autor: Ivan Hoe
Zmiana kołderki po katolicku
W dniu 2015-08-10 o 20:45, Ivan Hoe pisze:
http://tinyurl.com/ow64ztx

"Marta Kacz.

Ivan Ivanowicz Hujanogow

WAL SIĘ WSZARZU Z SPERANZA.AIOE.ORG.
MASZ COŚ Z ŁBEM SKORO WCIĄŻ PODSZYWASZ SIĘ POD MÓJ NICK.
PEWNIE DZIECIŃSTWO MIAŁEŚ TRUDNE, KLECHA CIĘ MOLESTOWAŁ A TY ZAWSZE
CHCIAŁEŚ BYĆ ZORRO ALE NIC Z TEGO NIE WYSZŁO. KOLEDZY WCIĄŻ MIELI CIĘ ZA
PEDAŁKA. BIEDNY CHŁOPCZYK Z SUWALSKIEGO ZADUPIA.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-11 11:40:21
Autor: u2
Zmiana kołderki po katolicku
Dnia Tue, 11 Aug 2015 10:49:59 +0200,  KUTAS u2 podszywaj±cy siź pod  Ivan
Hoe napisa³(a)