Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET

Data: 2009-05-28 15:08:43
Autor: Jon Don Ton
Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET
Obawiam się że biurokracja i procedury banku Pekao SA zagrzeją się zbytnio  gdy pojawi się klient chcący Srebrne Eurokonto zamienić na NET.

Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

z różnych przyczyn potrzebuję konta akurat w tym banku, a Srebrne zrobiło  się trochę droższe, własnie rozesłali komunikaty.

Data: 2009-05-28 13:32:57
Autor: DuCh
Jon Don Ton <jondonton@gmail.com> napisał(a):
[...]

probowalem...wedlug banku to sa zupelnie inne konta, o innej funkcjonalnosci i sie nie da zamienic :)
Oczywiscie ile milych Pan w oddziale tyle wersji i pomyslow na rozwiazanie problemu. Gorzej ze skutecznoscia :o)

Pozdrawam
`DuCh`

Data: 2009-05-28 09:30:13
Autor: witek
DuCh wrote:
probowalem...wedlug banku to sa zupelnie inne konta, o innej funkcjonalnosci i sie nie da zamienic :)

Normalka.
Tam sie nigdy nic nie da normalnie zalatwic dopoki minispodniczkom nie powie sie w ktory klawisz kliknac

Data: 2009-05-28 15:32:48
Autor: Ryba

Użytkownik "Jon Don Ton" <jondonton@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.uum5gttay8x4sldhcp-192-168-2-38.local.ies.co.pl...
[...]

Witam

Niedalej jak wczoraj odwiedzilem ów bank w celu zmiany konta
z EUROKONTO PLUS na NET i się zawiodłem :)

Nie można dokonać zmiany, bez zmiany nr rachunku.
A właściwie to należy zamknąć stare konto i otworzyć nowe.

Niesety zmiana taka z kolei pociąga za sobą zmianę w umowie kredytowej
Płatną zmianę, dodam, całe 50 PLN

Wysmarowałem w związku z tym pismo z prośbą o podanie nr rachunku do spłat
rat kredytu, powołując się na klauzule niedozwolone.

Ja akurat poza kredytem nie jestem związany z tym rachunkiem :)
więc zmykam z tego banku.

Ryba

Data: 2009-05-28 13:35:51
Autor: DuCh
Ryba <trybski@USUNpoczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

tylko 50PLN? Mi zaspiewali 150PLN  :o)

Data: 2009-05-28 15:43:22
Autor: Ryba

Użytkownik "DuCh" <xhris@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvm3vn$23c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szczerze to sam sobie dopowiedziałem to 50 PLN :)
miła Pani mówiła o aneksie.

2 lata temu za aneks płaciłem właśnie 50 PLN
(aneks z innych przyczyn) może coś sie zmieniło.

W takim razie tym bardziej nie zamierzam płacić.
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź banku :)

Ryba

Data: 2009-05-28 16:44:12
Autor: Darek
Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET
Eurokonto zamienić na NET.

Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

Jest to konto (NET) na które procedury wewnętrzne nie zezwalają na konwersję.
Trzeba zamykać stary i otwierać nowy rachunek

Darek

Data: 2009-05-28 16:56:21
Autor: Jon Don Ton
Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET
Dnia 28-05-2009 o 16:44:12 Darek <nie@podam.maila.pl> napisał(a):

Eurokonto zamieniĂŚ na NET.

PrzerabiaÂł ktoÂś z was jakÂąkolwiek zmianĂŞ ?

Jest to konto (NET) na ktĂłre procedury wewnĂŞtrzne nie zezwalajÂą na
konwersjĂŞ.
Trzeba zamykaĂŚ stary i otwieraĂŚ nowy rachunek

a można w Pekao SA mieć dwa konta ? i Eurokonto Srebrne i NET ?

Data: 2009-05-28 08:15:47
Autor: m1ch4l.j
On 28 Maj, 16:56, "Jon Don Ton" <jondon...@gmail.com> wrote:
a można w Pekao SA mieć dwa konta ? i Eurokonto Srebrne i NET ?

Można. Jestem posiadaczem Eurokonta Akademickiego, które chciałem
przekształcić w NET. Jak poinformował mnie konsultant, taka migracja
nie jest możliwa. W związku z tym otworzyłem konto NET jako swój drugi
rachunek. Numer klienta i hasło do PEKAO24 nie uległy zmianie - po
zalogowaniu się mam podgląd na oba rachunki. Zamknę Akademickie, jak
już poinformuję wszystkich o zmianie numeru rachunku. Tak wygląda
migracja w PeKaO ;)

Data: 2009-05-29 22:24:49
Autor: cspol
[...]

28.05 w moim oddziale powiedziano mi, że w niedługim czasie zamierzają nawet wzywać wszystkich w celu zamiany starego konta na nowe. Prace jeszcze trwają. Oceniam wg tego co usłyszałem, że konto może być mniej przejrzyste niż dotychczas. Niektóre zmiany mogą być korzystniejsze.

CzS
--

Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET