Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET

Data: 2009-05-29 22:24:49
Autor: cspol
Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET

Obawiam się że biurokracja i procedury banku Pekao SA zagrzeją się zbytnio
gdy pojawi się klient chcący Srebrne Eurokonto zamienić na NET.

Przerabiał ktoś z was jakąkolwiek zmianę ?

28.05 w moim oddziale powiedziano mi, że w niedługim czasie zamierzają nawet wzywać wszystkich w celu zamiany starego konta na nowe. Prace jeszcze trwają. Oceniam wg tego co usłyszałem, że konto może być mniej przejrzyste niż dotychczas. Niektóre zmiany mogą być korzystniejsze.

CzS
--

Zmiana konta Pekao SA Eurokonto Srebrne na Eurokonto NET