Zmiana konta a obsługa online.

Data: 2010-04-05 08:43:03
Autor: arek
Zmiana konta a obsługa online.
Witajcie,

obecnie używam konta w Eurobanku, ale z powodu braku bezprowizyjnych
bankomatów w pobliżu miejsc bytowania noszę się z zamiarem zmiany
konta. Kolejnym wymogiem jest karta z czipem oraz klasyczne placówki w
których można wpłacić gotówkę.
W Eurobanku odpowiada mi obsługa konta przez WWW i szukam czegoś
podobnego. Chciałem obejrzeć bankowość online w Pocztowym, ING, BPH
lecz niestety banki nie udostępniają wersji DEMO... Czy ktoś mógłby
podrzucić kilka zrzutów ekranu z w/w banków?

Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
wirtualne).

Data: 2010-04-05 18:13:09
Autor: Michal_Ko
Zmiana konta a obsługa online.
arek pisze:
Witajcie,

W Eurobanku odpowiada mi obsługa konta przez WWW i szukam czegoś
podobnego.

Ło matko... To chyba każdy bank będzie lepszy ;)

chciałem obejrzeć bankowość online w Pocztowym, ING, BPH
lecz niestety banki nie udostępniają wersji DEMO...

W BPH jest demo. W ING faktycznie nie ma, ale jest "przewodnik" który pozwala obejrzeć system.

Czy ktoś mógłby
podrzucić kilka zrzutów ekranu z w/w banków?

Raczej póki co wymieniłeś "niższą półkę" jeśli chodzi o funkcjonalność serwisów transakcyjnych.

Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
wirtualne).

Miejsce pierwsze- moim zdaniem- dla Ciebie to Alior. Interfejs jest naprawdę bardzo dobry i funkcjonalny (niech Cię nie zmyli demo- działa inaczej niż prawdziwy system), dynamicznie się poza tym rozwija. A sam bank spełnia Twoje pozostałe wymagania- karty z chipem (zarówno debetowa jak i kredytowa wypukłe), oddziały.

Jedyną wadą Aliora jest awaryjność tego systemu i *czasami* jego "nieprzewidywalność" w godzinach nocnych, no ale i tak porównanie z ING czy czymś podobnym nie ma sensu, bo Alior w ogóle oferuje funkcjonalność w godzinach nocnych ;)

Michał

Data: 2010-04-06 08:29:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Michal_Ko pisze:

W Eurobanku odpowiada mi obsługa konta przez WWW i szukam czegoś
podobnego.

Ło matko... To chyba każdy bank będzie lepszy ;)

He? A Półbank widziałeś? ;-)

--
MiCHA

Data: 2010-04-05 18:19:41
Autor: JanKo
Zmiana konta a obsługa online.
Agent arek nadaje:

Chciałem obejrzeć bankowość online w Pocztowym, ING, BPH
lecz niestety banki nie udostępniają wersji DEMO...

W Pocztowym - http://www.demo-pocztowy24.pl/
W ING - http://www.ingbank.pl/u235/navi/32950
W BPH - http://www.bph.pl/static/demo/index.html
lub https://www.gem24.pl/NS24Web/demo/index.html
Wszystkie linki dostępne na stronach głównych w/w banków

Data: 2010-04-05 18:21:55
Autor: Pyrtek
arek pisze:
[...]

Skrinszotów Ci nie podrzucę, bo a) nie chce mi się ich robić, b) nic Ci to nie da.
ING (konto Direct) jest OK. Serwis www jest sprawny, choć mało przejrzysty. Pewnych opcji trzeba szukać w miejscach, które by Ci do głowy nie przyszły. Np. przelew walutowy między własnymi rachunkami (w tej samej walucie) jest jako "przewalutowanie". Na partyline czeka się stosunkowo krótko, można tam trafić na osoby bystre i kompetentne, jak i na zupełne bezmózgowia. Poczta wewnętrzna, to czysta strata czasu.
Pewnym kuriozum jest "algorytm" wymagania autoryzacji (darmowym kluczem SMS). Czasami przelewy na kilkaset zł po raz pierwszy na określone konto przechodzą bez autoryzacji. ;)
Do logowania wklepuje sie hasło maskowane (tzn np. 1,3,5,6 i 9 znak z hasła). Można przeżyć. ;) Login łatwy do zapamiętania (kawałek im-nazwiska + 4 cyfry)
W historii widzisz swoje "działania", kiedy, co i z jakiego IP robiłeś. (to na plus!)
Karta debetówka nie wiem czy cipowa, bo udało mi się jej nie wziąć. Ogólnie oferta depozytowa jest denna, więc trzymam tam tyle pieniędzy, co "na papierosy" (a nie palę)

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-04-05 19:26:26
Autor: SpeX
W dniu 2010-04-05 18:21, Pyrtek pisze:
arek pisze:
[...]

Jako dość znaczny minus w ING trzeba zaliczyć brak 3 sesji elixiru. Ale za to wszystko wskazuje na to iż pod koniec miesiąca wszystkie bankomaty będą FREE.

Data: 2010-04-05 18:28:38
Autor: Krzysztof

"arek" <public.arkh@gmail.com> wrote in message news:6e735c2c-702e-44d3-a7ed-3872ee0ab828z11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jezeli uzywasz kont oszczednosciowych w EB, to nie musisz likwidowac ror, gdyz oferta kont oszczednosciowych jest jedna z lepszych na rynku.
Co sie tyczy kont on-line, to praktycznie kazdy bank to ma. Wszystko rozbija sie o koszty posiadania danego konta, koszty karty i wyplat z bankomatow , szczegolnie obcych.
Do wyplat ze wszystkich bankomatow polecam DBnet. Przy jednej operacji karta/mies. jest bezplatna. System lekko off-line jezeli chodzi o przelewy wewnetrzne, dzialaja chyba tylko w godzinach od rana do 18-tej, albo cos kolo tego. Przelewy poza bank chodza na 3 sesje elixiru. System autoryzacji podobny do Getinowego, karta-kodow(szachownica). Oddzialy sa do wplaty, ale chyba jest to bank z nie tak ogromna siecia jak wymienione przez ciebie.
ING nie polecam (juz zamknalem jakis czas temu dostep online), w dni wolne i po 18-tej bank spi, nie wykonuje ksiegowan. Autoryzacja przelewow, wybiorcza, system wysyla sms do potwierdzenia, albo i nie w zaleznosci od swojego algorytmu, obniza to bezpieczenstwo.
Musisz okreslic swoje preferencje cenowe, ile jestes sklonny placic za konto, ewentualnie karte do wszystkich bankomatow, np. Alior, przy spelnieniu warunkow i oplacie 5zl za karte do wyplat ze wszystkich bankomatow, demo dostepne (system on-line jak sie nie zepsuje jest OK, dosyc duza siec jak na nowy bank). System on-line Eurobanku nie nalezy do 'mercedesow', takze nie powinienes byc rozczarowany systemami dostepnymi na rynku w innych bankach. Jak okreslisz wiecej parametrow i podasz koszty mozliwe do zaakceptowania, to mozna dobrac cos do potrzeb, ewentualnie, jakis zestaw dwoch rachunkow w roznych bankach w celu obnizenia kosztow korzystania z karty.

Data: 2010-04-05 11:38:20
Autor: arek
Zmiana konta a obsługa online.
Korzystałem już z kilku banków i w porównaniu z np. DB, BZWBK czy
Lukasem to Eurobank wcale nie wypada źle (chyba nawet wolę WWW
Eurobanku niż mBanku) - jest bezpieczny (używam tokena), nie
przeładowany opcjami, przelewy zaplanowane na późniejszy termin
(bardzo ważna dla mnie rzecz!) chodzą bez zastrzeżeń, przelewanie z
kont oszczędnościowych na główne również bez zarzutu.

Na konto nie zamierzam przeznaczać więcej jak 5 zł, przejrzystość i
ogólna wypaśność WWW, placówki do wpłaty gotówki, bezpłatny Euronet/
BZWBK, karta z czipem, jakby jeszcze było darmowe konto w EUR (mam
kredyt w tej walucie, a nie chcę trzymać całej kasy w banku, który
kredytu mi udzielił) to full wypas.
Miałem chęć na Pocztowy, ale jeśli WWW rzeczywiście wygląda jak to na
demie to odpada.
Aha, czasami wpadają mi jakieś przelewy w EUR, więc żeby bank nie
pobierał ekstra za taki ficzer. Do tej pory posiłkowałem się mBankiem,
ale wypłacenie tej kasy jest chyba niemożliwe bez przewalutowania...

Data: 2010-04-05 22:06:51
Autor: Krzysztof

"arek" <public.arkh@gmail.com> wrote in message news:4dc40dd3-7c71-4fc3-bfa8-6cd09f3c324ag10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To za 5zl, jezeli bedziesz np. zasilal co mies. konto (poczytaj o warunkach jakie zwalniaja cie z dodatkowej oplaty w wys. 4zl za karte, jezeli nie traktujesz Aliora jako banku glownego), mozesz miec karte w Aliorze, reszta bezplatna. Konto w EUR tez jest, przelewy elektr. SEPA za 5zl. System on-line jak sie nie zepsuje jest calkiem strawny i wyglada lepiej niz demo. http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_z_lokata_nocna

Data: 2010-04-06 08:13:10
Autor: Michal_Ko
Zmiana konta a obsługa online.
Po tym co tutaj napisałes to wątpliwości już nie ma- Alior. Bezpłatne rachunki (i lokaty- co jest dość rzadkie) walutowe, ROR za darmo, debetówka wypukła z chipem za 5zł/miesiąc + marne bo marne, ale jednak oprocentowanie na ROR (przy około 2500zł salda zwraca się opłata za kartę- inne RORy które brałeś pod uwagę nie są oprocentowane w ogóle). Do tego wszystkie bankomaty bezprowizyjne.

Michał

Data: 2010-04-06 23:41:59
Autor: arek
On 6 Kwi, 08:13, Michal_Ko <mic...@nospam.org> wrote:
[...]

To jeszcze proszę o odpowiedź, czy w Aliorze przelewanie z konta na
konto działa online (wewnątrz banku) niezależnie od pory dnia czy
nocy? Czy jest może jakaś przerwa w funkcjonowania bankowości online?

I jeszcze jedno - jakie opinie są o PeKaO SA? Z ostatnich postów na
grupie widać, że pojawiło się nowe eurokonto net, które jest
bezpłatne, a karta kosztuje niecałe 4 zł. Jak prezentuje się ich
onlineowość? Placówkę mam pod pracą, a do tego bankomaty EURONETU, na
których mi zależy, bezpłatnie.

Data: 2010-04-07 13:37:47
Autor: Michal_Ko
arek pisze:
[...]

Planowej przerwy nie ma żadnej, wszystko działa online 24h. Przynajmniej w założeniu- niestety trafiają się potknięcia, no ale jest ich coraz mniej.

Michał

Data: 2010-04-07 22:22:36
Autor: knrdz
Krzysztof pisze:

Do wyplat ze wszystkich bankomatow polecam DBnet. Przy jednej operacji karta/mies. jest bezplatna.

Przepraszam że się wtrącę z OT - czy ta karta umożliwia zakupy w internecie?

Data: 2010-04-07 23:34:27
Autor: AW
W dniu 2010-04-07 22:22, knrdz pisze:
Krzysztof pisze:

Do wyplat ze wszystkich bankomatow polecam DBnet. Przy jednej operacji
karta/mies. jest bezplatna.

Przepraszam że się wtrącę z OT - czy ta karta umożliwia zakupy w
internecie?
Teoretycznie tak :
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/regulamin_ve.htm.pdf
Strona 9 paragraf 6 punkt 2.
Praktycznie nie wiem bo nie używałem :)

--
OF

Data: 2010-04-07 03:19:51
Autor: Josh01
On 5 Kwi, 17:43, arek <public.a...@gmail.com> wrote:
Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
wirtualne).

A Konto<30 w BZWBK sprawdzałeś (jeśli spełniasz warunek wiekowy)?
Ciekawie się prezentuje:
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/dla-mlodych/przed-30/konto-30.html

Tu jest demo serwisu transakcyjnego:
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikrosite/nowy-serwis-bzwbk24/demo-nowego-serwisu.html

Data: 2010-04-11 19:24:12
Autor: Marcin
Zmiana konta a obsługa online.
Witam

W dniu 2010-04-05 17:43, arek pisze:
Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
wirtualne).

Moze Nodrdea? Konto za darmo (przy wplywach od 1500 PLN/m-c), karta platna 1,5 PLN/m-c, ale wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy internetowe za darmo.

BZWBK konto Wydajesz & Zarsbiasz? Konto za darmo (przy wplywach 1000 PLN/m-c). Karta platna 3 PLN/m-c. Wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy internetowe platne 0,50 gr ale zwracaja 1% wydatkow karta.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-04-11 11:25:47
Autor: arek
[...]

BZWBK odpada.

A czy w Nordei cały czas są jakieś śmieszne zdrapki, czy może wysyłają
już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

Data: 2010-04-11 12:48:34
Autor: Erazmus

http://demo.nordea.pl/
--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-11 23:44:25
Autor: arek
> [...]
wysyłają
> już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

Właśnie o niej pisałem "archaiczna"

Data: 2010-04-12 08:52:19
Autor: Kamil Jońca
arek <public.arkh@gmail.com> writes:

> [...]
wysyłają
> już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

NO dobrze, ale właściwie jaki masz _konkretnie_ zarzut?
KJ

The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2010-04-12 00:20:14
Autor: krzysztofsf
On 12 Kwi, 08:52, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
arek <public.a...@gmail.com> writes:
>  > A czy w Nordei ca y czas s jakie mieszne zdrapki, czy mo e
> wysy aj

> W a nie o niej pisa em "archaiczna"

NO dobrze, ale w a ciwie jaki masz _konkretnie_ zarzut?
KJ

Ja z Nordei jestem zadowolony.
Robie malo transakcji, natomiast korzystam z bankomatow - wyplacam
male kwoty.
Mozna ustawic limit transakcyjne poprzez www.

Bardzo pilnuja doslania nowej karty kodow - przy wykorzystaniu polowy
ze 100 na karcie, dosylaja nastepna.

Zmiana konta a obsługa online.