Zmiana konta a obsługa online.

Data: 2010-04-11 19:24:12
Autor: Marcin
Zmiana konta a obsługa online.
Witam

W dniu 2010-04-05 17:43, arek pisze:
Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
wirtualne).

Moze Nodrdea? Konto za darmo (przy wplywach od 1500 PLN/m-c), karta platna 1,5 PLN/m-c, ale wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy internetowe za darmo.

BZWBK konto Wydajesz & Zarsbiasz? Konto za darmo (przy wplywach 1000 PLN/m-c). Karta platna 3 PLN/m-c. Wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy internetowe platne 0,50 gr ale zwracaja 1% wydatkow karta.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-04-11 11:25:47
Autor: arek
[...]

BZWBK odpada.

A czy w Nordei cały czas są jakieś śmieszne zdrapki, czy może wysyłają
już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

Data: 2010-04-11 12:48:34
Autor: Erazmus

http://demo.nordea.pl/
--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-11 23:44:25
Autor: arek
> [...]
wysyłają
> już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

Właśnie o niej pisałem "archaiczna"

Data: 2010-04-12 08:52:19
Autor: Kamil Jońca
arek <public.arkh@gmail.com> writes:

> [...]
wysyłają
> już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

NO dobrze, ale właściwie jaki masz _konkretnie_ zarzut?
KJ

The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2010-04-12 00:20:14
Autor: krzysztofsf
On 12 Kwi, 08:52, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
arek <public.a...@gmail.com> writes:
>  > A czy w Nordei ca y czas s jakie mieszne zdrapki, czy mo e
> wysy aj

> W a nie o niej pisa em "archaiczna"

NO dobrze, ale w a ciwie jaki masz _konkretnie_ zarzut?
KJ

Ja z Nordei jestem zadowolony.
Robie malo transakcji, natomiast korzystam z bankomatow - wyplacam
male kwoty.
Mozna ustawic limit transakcyjne poprzez www.

Bardzo pilnuja doslania nowej karty kodow - przy wykorzystaniu polowy
ze 100 na karcie, dosylaja nastepna.

Zmiana konta a obsługa online.