Zmiana lancucha?

Data: 2012-08-22 07:36:41
Autor: bans
Zmiana lancucha?
W dniu 2012-08-21 22:49, 2late pisze:

Powinienem, bez gadania, zmienic lancuch, czy od razu kasete, czy cos
jeszcze?

Najpierw to sam zmierz łańcuch, bo może kolesie w sklepie ci wciskają kit. Nie z takimi numerami się spotykałem...

--
bans

Data: 2012-08-22 07:48:32
Autor: 2late
Zmiana lancucha?
On 22/08/2012 6:36 AM, bans wrote:

[...]

No nie bardzo. Nie mam takiej miarki. Chyba ze do innego serwisu zajade.

Data: 2012-08-22 09:01:54
Autor: bans
Zmiana lancucha?
W dniu 2012-08-22 08:48, 2late pisze:

No nie bardzo. Nie mam takiej miarki. Chyba ze do innego serwisu zajade.

Zawsze mnie dziwiło, kto kupuje te magiczne urządzenia do pomiaru łańcucha, kawał blaszki za ciężkie pieniądze :)))

Każde ogniwo ma cal, czyli 25,4mm. Zmierz sobie np. 20 ogniw zwykłym byle jaka miarką, mają mieć... no, przemnóż sobie :)

Mój łańcuch w szosówce po 3000km nie wydłużył się w stopniu pozwalającym na zmierzenie tego, w góralu mam co prawda 3 łańcuchy (nie na raz ;) 4000km w sumie zrobiły, również żadnego zauważalnego wydłużenia.

Wiem, że to małe przebiegi, ale czasami niektórzy bajają o wymianie łańcucha co kilkaset km.

--
bans

Data: 2012-08-23 18:48:11
Autor: Darcin
Zmiana lancucha?
W dniu 22.08.2012 09:01, bans pisze:
W dniu 2012-08-22 08:48, 2late pisze:

Każde ogniwo ma cal, czyli 25,4mm. Zmierz sobie np. 20 ogniw zwykłym

1 cal = 2,54 centymetra

   /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

Data: 2012-08-24 07:52:04
Autor: bans
Zmiana lancucha?
W dniu 2012-08-23 18:48, Darcin pisze:

Każde ogniwo ma cal, czyli 25,4mm.

1 cal = 2,54 centymetra

Musze cię poinformować o czym bardzo, ale to bardzo ważnym, czymś, co odmieni twoje życie: 1cm = 10mm :)))

--
bans

Data: 2012-08-24 17:39:47
Autor: free
Zmiana lancucha?

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:k1751q$7d9$1mx1.internetia.pl...
[...]

A może twoje życie odmieni wiadomość, że nigdzie nie pisałem, że jest inaczej. Przeczytaj jeszcze raz. Może na głos?
:-)

Data: 2012-08-27 07:59:02
Autor: bans
Zmiana lancucha?
W dniu 2012-08-24 17:39, free pisze:

A może twoje życie odmieni wiadomość, że nigdzie nie pisałem, że jest
inaczej. Przeczytaj jeszcze raz. Może na głos?

Wybacz, wyglądało jakbyś mnie poprawiał albo oświecał mnie maluczkiego. Nie - to dalej tak wygląda :)))

--
bans

Data: 2012-08-27 08:24:00
Autor: bans
Zmiana lancucha?
W dniu 2012-08-24 17:39, free pisze:

A może twoje życie odmieni wiadomość, że nigdzie nie pisałem, że jest
inaczej. Przeczytaj jeszcze raz. Może na głos?
:-)

free, Darcin - zmieniasz nicki, kasujesz posty, chyba jednak trafiłem celnie ;)

--
bans

Zmiana lancucha?