Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..

Data: 2010-04-28 23:00:40
Autor: ziutek
Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..

Użytkownik "ziutek" <ziutek_plutek@wp.pl> napisał w wiadomości news:hra7e7$2lbq$1news.mm.pl...
Witam.
Mam problem.
Pracuję w firmie, która ma oddział w "gdzieś tam". W skutek reorganizacji pracodawca planuje zmianę miejsca wykonywanej przeze mnie pracy (w tym samym mieście). Nie dostałem jeszcze żadnego aneksu do umowy o pracę, gdzie w starej było napisane "jak wół", że miejscem mojej pracy jest konkretne miejsce.
Teraz moje pytanie. Czy mam prawo nie podpisywać tego aneksu? Powody mam i w nie nie wnikajmy. Z jaką odpowiedzialnością może się wiązać niepodpisanie tego dokumentu?
Szukałem oczywiście wczesniej odpowiedzi w googlach, ale w większości były problemy typu zmiany pensji itp, nic o miejscu wykonywanej pracy.
Byłbym wdzięczny za odpowiedź :)

I jeszcze jedno, czy jak rozumiem, gdy pracodawca wręczy mi wypowiedzenie - czy przysługuje się za to zasiłek dla bezrobotnych?

Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..