Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.

Data: 2011-03-21 12:54:21
Autor: Aleksander
Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
[cut]
Wiadomo, golfik spala mi max 5l.
[cut]
chce pojechać szybciej ( około 160km/h) szukam auta które taką prędkość [cut]

Max 5l ;)))) ten max to przy 160km/h ?
... przy 140km/h pewnie pali 4l.

No to nie znajdziesz drugiego takiego egzemplarza ;)

Data: 2011-03-21 05:26:32
Autor: Czarek Daniluk
Zmiana na auto rodzinne - pro¶ba o opinie.
On 21 Mar, 12:54, "Aleksander" <f...@fake.fake> wrote:
> [...]

Max 5l ;)))) ten max to przy 160km/h ?
.. przy 140km/h pewnie pali 4l.

No to nie znajdziesz drugiego takiego egzemplarza ;)

Golf 3 TDI Kombi spala na krótkich odcinkach ~7km zim± pod 10l/100km.
(90KM).
na trasie żeby spalił 4,5 - 5 litrów to trzeba nie wyprzedzać i jechać
licznikowo do max 100-110km/h  - czyli około 2000RPM.
Na trasie przy normalnej jeĽdzie na naszych krajówkach wyprzedzaj±c
tiry i inne zawalidrogi i gdzie da się jad±c około 120 licznikowo
spala 6l i basta :)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/208230.html

Spalanie mojego gruzownika :)

Pozdrawiam !

PS:
Przy 160 na GPSie - czyli 170 na liczniku pewnie spaliłby z 10/100 :)

Data: 2011-03-21 13:55:28
Autor: Norbert
W dniu 2011-03-21 13:26, Czarek Daniluk pisze:

PS:
Przy 160 na GPSie - czyli 170 na liczniku pewnie spaliłby z 10/100 :)

To mnie zaciekawiło.
U mnie tez licznik pokazuje zawsze o 10km/h wiecej niż gps. Czyli nie tylko ja tak mam...

Data: 2011-03-22 06:57:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zmiana na auto rodzinne - pro¶ba o opinie.

Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:im7iaa$f5k$3mx1.internetia.pl...
[...]

z moich samochodów tylko W210 pokazywał w miare prawidłowo prędko¶ć. Przy 240 na GPS zanotowałem 234
Zwykle różnica to 5-10% i to jest standard

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-22 02:18:23
Autor: Czarek Daniluk
On 22 Mar, 06:57, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

> To mnie zaciekawi o.
> U mnie tez licznik pokazuje zawsze o 10km/h wiecej ni gps. Czyli nie
> tylko ja tak mam...

z moich samochod w tylko W210 pokazywa w miare prawid owo pr dko . Przy
240 na GPS zanotowa em 234
Zwykle r nica to 5-10% i to jest standard

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

160 przy 170 na liczniku to uogólniłem, na zimówkach zawyża więcej o
jakie¶ ~7km/h do wskazań GPS'u.
Na letnich 195/50R15 zawyża 5km/h,

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-21 13:54:13
Autor: Norbert
W dniu 2011-03-21 12:54, Aleksander pisze:
[...]

Przy trasie z predkoscia 120 spalanie zgodne z komputerem okolo 4,3 - 4,8.
Przy predkosci 140-160 spalanie 4,7-4,9 i zgadza mi sie to z komputerem.
Moze moj to jakis fenomen ale uwazalem ze dla golfa 1,9tdi to normalne spalania

Data: 2011-03-21 19:45:16
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-03-21 13:54, Norbert pisze:

[...]

Hb czy kombi i jakie 1,9 TDI było ładnych parę wersji - różniących się spalaniem ;P

Generalnie na zbiorniku około 60l jestem w stanie bez szaleństw przejechać jakieś 1100km - z W-wy w góry i z powrotem do W-wy, więc wyjdzie jakieś 5,5 na 100 i dla kombi o masie prawie 1300kg uważam za dobry wynik.

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-21 21:32:18
Autor: Norbert
W dniu 2011-03-21 19:45, Czarek Daniluk pisze:
[...]

wyjdzie jakieĹ› 5,5 na 100 i dla kombi o masie prawie 1300kg uwaĹĽam za
dobry wynik.

Pozdrawiam !

HB 90KM.
u mnie na 55l zbiorniku robiÄ™ 1000km +- 50
Przypomnij mi jakie masz auto?

Data: 2011-03-22 02:14:55
Autor: Czarek Daniluk
On 21 Mar, 21:32, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:

> Hb czy kombi i jakie 1,9 TDI było ładnych parę wersji - różni±cych się
> spalaniem ;P

> Generalnie na zbiorniku około 60l jestem w stanie bez szaleństw
> przejechać jakie¶ 1100km - z W-wy w góry i z powrotem do W-wy, więc
> wyjdzie jakie¶ 5,5 na 100 i dla kombi o masie prawie 1300kg uważam za
> dobry wynik.

> Pozdrawiam !

HB 90KM.
u mnie na 55l zbiorniku robię 1000km +- 50
Przypomnij mi jakie masz auto?

MK3 Kombi 90KM, silnik ALE.
Zbiornik niby 60l, ale spoko można 70 wepchn±ć w odpowietrzenie.

Pozdrawiam !

Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.