Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

Data: 2010-02-27 19:14:57
Autor: RUN
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
Druga rzecz: nie mogê zostaæ bez samochodu. Nie bardzo mam jednak kasê
na zakup i potem czekanie, a¿ siê Mazda sprzeda. Da siê znale¼æ komis,
w którym zamieniê jeden na drugi? A mo¿e jest inny sposób?

jezdziles kiedykolwiek terenowka ?
przejedz sie zobaczysz jaki ma to komfort i tyle
jezeli musisz kupic bo nie dojedziesz tym co maszy to nie ma zadnej rozmowy, musisz i tyle

MAciej

Data: 2010-02-27 10:57:44
Autor: Zulu
On 27 Lut, 19:14, "RUN" <macrogow...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tak, Niv± i je¶li Freelandera I gen. mo¿na nazwaæ terenówk± to te¿.
Jestem ¶wiadom zmiany komfortu i tego, ze muszê zmieniæ samochód.
Pytanie czy dobrze szukam i jak to wykonaæ w jak najmniej bolesny dla
mnie sposób?

--
Pozdro,
Rafa³

Data: 2010-02-27 20:22:14
Autor: P_ablo
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
U¿ytkownik "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmbnes$s6k$1inews.gazeta.pl...

jezdziles kiedykolwiek terenowka ?
przejedz sie zobaczysz jaki ma to komfort i tyle

Nie przesadzaj, jezdze czasami Lexusem GX470 a to niby to samo co LC i auto prowadzi sie dosc dobrze jak na tak wysoka terenowke...

--
Picasso

Data: 2010-02-28 00:44:50
Autor: RUN
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

Nie przesadzaj, jezdze czasami Lexusem GX470 a to niby to samo co LC i auto prowadzi sie dosc dobrze jak na tak wysoka terenowke...

to nie terenowka !!!

MAciej

Data: 2010-02-28 09:38:54
Autor: P_ablo
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
U¿ytkownik "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmcapc$4p9$1inews.gazeta.pl...

to nie terenowka !!!

A co ?
Moze City Car !

--
Picasso

Data: 2010-02-28 11:06:24
Autor: RUN
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

to nie terenowka !!!

A co ?
Moze City Car !

chuj nie terenowka i tyle
w terenie nie da rady
golf country by go zjadl w terenie

MAciej

Data: 2010-02-28 11:48:28
Autor: P_ablo
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
U¿ytkownik "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmdf6p$7ed$1inews.gazeta.pl...
to nie terenowka !!!

chuj nie terenowka i tyle
w terenie nie da rady
golf country by go zjadl w terenie

No pewnie - rama + skrzynia rozdzielcza z reduktorem + blokady to tylko w miejskim jezdzidle...

Nie wiem czy wiesz o czym pisze...
http://moto.gratka.pl/tresc/lexus-gx-gx470-limited-nav-4-7-benzyna-11252360.html

A Ty chyba masz na mysli RXa ...

--
Picasso

Data: 2010-02-28 20:38:30
Autor: szwagier
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
  > chuj nie terenowka i tyle
w terenie nie da rady
golf country by go zjadl w terenie

MAciej

Predzej Lex przeszedlby gora nad tym Country.

szwagier

Data: 2010-02-28 20:33:36
Autor: szwagier
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

to nie terenowka !!!

MAciej

Przeciez to Land Cruiser z innym znaczkiem..jesli LC nie jest samochodem terenowym to nie wiem co pozostaje..HMMWV??

szwagier

Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)