Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b這to)

Data: 2010-02-28 09:39:17
Autor: Iguan007
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b這to)

"Zulu" <zuluspl@gmail.com> wrote in message news:49052955-4159-42da-9242-1b180a3f3486u9g2000yqb.googlegroups.com...

Najpierw sie przejedz terenowka i sprawdz "czy to to". Ja sie szybko z takich pomyslow wyleczylem. Buja na zakretach jak tapczan, nawet 4 litry nie ciagna tak jak powinny (bo ciezki), ciezej zaparkowac w miescie itd.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b這to)