Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)

Data: 2010-02-28 13:35:23
Autor: Marek P.
Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)
A o Foresterze my¶la³e¶. Spory prze¶wit i komfort nie gorszy

Data: 2010-02-28 05:27:26
Autor: Zulu
On 28 Lut, 13:35, "Marek P." <mpomi...@gazeta.pl> wrote:
A o Foresterze my¶la³e¶. Spory prze¶wit i komfort nie gorszy

Forester jest za ma³y :(

--
Pozdro,
Zulu

Data: 2010-03-01 11:06:23
Autor: Marek P.
Zulu wrote:
On 28 Lut, 13:35, "Marek P." <mpomi...@gazeta.pl> wrote:
A o Foresterze my¶la³e¶. Spory prze¶wit i komfort nie gorszy

Forester jest za ma³y :(

To mo¿e VOLVO XC70 ?

Data: 2010-03-02 02:42:10
Autor: GrzegorzG
On 1 Mar, 11:06, "Marek P." <mpomi...@gazeta.pl> wrote:
Zulu wrote:

> Forester jest za ma³y :(

To mo¿e VOLVO XC70 ?

O, to wg mnie jest bardzo dobra propozycja.

Spelnia wymagania pojemnego bagaznika i napedu na 4 ko³a.

Pozdrawiam,
GG

Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i b³oto)